Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oudot elokuvat

Aloittaja Eugen, 26.09.07 - klo:17:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Hoo, tänään ostin Rooman 2. tuotantokauden... maltan tuskin odottaa että pääsee kattelee....
TV-sarjojen kuningas... by far...





http://www.hbo.com/rome/
"Aye, caramba!"


Aakku

Tänään Neloselta :

21:00  Robin Hood - sankarit sukkahousuissa, jos ketä tällainen kiinnostaa, minua ei :P

S

Taitaa olla ex Su(o)kkis kiinnostunut näistä sukkahousuiluista. Muistelisin että tuolla vierashuoneessakin jossakin 'Oudot treffit'- säikeessä joku Proffa ja 'hullu se on'! ruotivat saumattomasti sitä, onko hän jo riisunut ne päältään. Ketä sitten on uskominen, se jääköön arvailujen varaan.

Itse asiassa olen tuon kyseisen leffan jo joskus aikoja sitten katsastanut. Mel Brooks on ohjaillut kyllä mieleenpainuvampia ja vetävämpiäkin rainoja, mutta ei tuo farssikomediana sieltä pahimmastakaan päästä ole. Kestää kyllä kertakatsomisen, mutta uusintana menettää jo sen jälkeen vähäisetkin tehonsa, mitä leffalla ylipäänsä on katsojilleen tarjota.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "S"Taitaa olla ex Su(o)kkis kiinnostunut näistä sukkahousuiluista. Muistelisin että tuolla vierashuoneessakin jossakin 'Oudot treffit'- säikeessä joku Proffa ja 'hullu se on'! ruotivat saumattomasti sitä, onko hän jo riisunut ne päältään. Ketä sitten on uskominen, se jääköön arvailujen varaan.

Tuo lyhyt kuvaus vaikutti mielenkiinnottomalta - Robbarin aikoihin ei edes sukkahousuja ollut :P ... siis hömppää, arvelen.

LainaaItse asiassa olen tuon kyseisen leffan jo joskus aikoja sitten katsastanut. Mel Brooks on ohjaillut kyllä mieleenpainuvampia ja vetävämpiäkin rainoja, mutta ei tuo farssikomediana sieltä pahimmastakaan päästä ole. Kestää kyllä kertakatsomisen, mutta uusintana menettää jo sen jälkeen vähäisetkin tehonsa, mitä leffalla ylipäänsä on katsojilleen tarjota.

Mel Brooksin parhaita on "Mieletön maailmanhistoria", minusta ... hieman erilainen historiakäsitys ... sen näkisi mieluusti uudelleen.


S

Olen tuonkin rainan nähnyt joskus ammoisina aikoina. Mieletön leffa kaiken kaikkiaan, olisihan se mukava katsastaa uudelleenkin. En ole sitä dvd-kirjastoonikaan jostain oudosta syystä hankkinut. Taitaa olla aika harvinainen tapaus myynti-leffanakin.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "S"Olen tuonkin rainan nähnyt joskus ammoisina aikoina. Mieletön leffa kaiken kaikkiaan, olisihan se mukava katsastaa uudelleenkin. En ole sitä dvd-kirjastoonikaan jostain oudosta syystä hankkinut. Taitaa olla aika harvinainen tapaus myynti-leffanakin.

Minulla ei ole sitä DVD:nä kun en omista sellaista soitinta :P - vanha VHS-nauhuri on, mutta vuokrataanko niitä nauhoja enää ... netistä, piraattina, imuroimalla voisi löytyä, mutta tietsikan ääressä istuen elokuvan katsominen ei oikein kiinnosta ... sohvalla maaten - se on minusta ainoa oikeaoppinen leffa-asento. Ai niin - eihän tässä masiinassa ole DVD-asemaakaan ...

Tiistai

Se oli muistaakseni aika hauska!   Men in Tights  http://poll.imdb.com/title/tt0107977/
Jos ei ole mitään parempaa tekemistä, voisi katsella.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Se oli muistaakseni aika hauska!   Men in Tights  http://poll.imdb.com/title/tt0107977/
Jos ei ole mitään parempaa tekemistä, voisi katsella.

Paino sanoilla jos ei parempaakaan tekemistä - minulla on ... keksin juuri jokseenkin mielivaltaisen funktion, jonka integroimalla voi osoittaa gravitaatiokentässä tehdyn työn [gravitaatio on nk. konservatiivinen voima] olevan pisteestä A pisteeseen B siirryttäessä olevan riippumaton tiestä, jota pitkin siirros tapahtuu ... tämä alkoi kiinnostamaan enemmän kuin sukkahousuiset miehet :P Alustava luonnostelu näytti järkeenkäyvältä. Vaatii vain työtä ja ajattelua.

Joo - on perjantai-ilta, tiedän, mutta lepään huomenna ja sunnuntaina ...

sd33

Sontaluukusta tuli joltain kanavalta This is Spinal Tap. Tuli otettua kovikselle kun videonauha jo venyy ja paukkuu. Ei piä vanahan äijän tommosia enää katella, tulee posket kipeeksi.

Jappervokin kanssa menettelin samoin. Auts.

Meinattiin äiteen kanssa ettei mennä kattomaan Ganesia. Tai mää saan mennä keskenäni, vaimo on elänyt tuon ajan syvästi kokien eikä halua pilata fiiliksiä. Vaikka ei kai tuo kovin huono voi olla kun päällikkökään ei sitä hauku. Mutta ei uskalla ottaa riskiä...
Feel free to Shake
And don´t you forget to Boogie!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä