Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 32 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.04.20 - klo:10:45
1,2,3,5,8,13 jne.

Ymmärtääkseni.

Olen samaa mieltä. Lisään vaan vielä hieman omaa puntarointiani seuraavalla ounastelulla:

- Allergialääke + saippuan rantaseos + 3x5x22 etc kerrottuna vielä bussilipun hinnalla Lappeenranta-Toivon pilkahdus välisellä metsätiellä

Sitten huimaustabletit päälle 2-5-79 tehoisena päivitystippoina.

Tuon jälkeen uskallat lähteä vaikka yleiseen Wessaan räkimään ??
....................

Eikö niin, aavistelen innoissani ?

Tehonnee normaaliolosuhteissa ?


Muisto Keijo Kullervo

https://yle.fi/uutiset/3-11315258?fbclid=IwAR3OG9jrR7Ni7giVVYY7QI0aN2J4pmvojuusylvf1ekI9vlUDZM-mPR2CjA&utm_source=facebook-share&utm_medium=social

Yllä linkki jonka  tajun mukaan kertoo hyvitä ilmastotavoitteista koronan varjossa.

Kun  maailman valtiot eivät saaneet mitään juuri aikaan ilmastotavoitteiden pyrkimyksissä, puuttui luonto peliin ja  pani ilmastotavoitteiden pelinappulat aivan uusiin järjestyksiin:

1. Lentotoiminta lähes pysähdyksissä
2. Autoilu minimissä
3. Saastuttava öljynkäyttö ja poraustoiminta samalla melkein pysähdyksissä
4. Hulvaton ilonpito maailman valtioissa koronan johdosta lähes mahdotonta.

Kommentteja?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix


Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"


Esmerkix


karpalo


Esmerkix


Juulianna

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 18.03.20 - klo:08:03
Eräs naapuri kertoi kuulleensa, että joku muurahaiskäpy, taikka käärme aiheutti viruksen Kiinassa ?

-Muurahaiskäpy saattoi tartuttaa koronaviruksen ihmiseen, sanovat kiinalaiset tutkijathttps://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006400499.html

Itse olen epäillyt samaa jo kauan aikaa.

Oletan näin uteliaana ?

M inä olen luullut että niitä käpyjä olisi vain tropiikissa. Ei helkkari, ei Kiinassa saati torilla.
Virusta pidän karkulaisena jostain labrasta . Pystyisikö luonto luomaan näin tehokkaan tappovälineen kuin tämä korona.
.
Niin kaunis on maa,,

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 01.05.20 - klo:19:30
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 18.03.20 - klo:08:03
Eräs naapuri kertoi kuulleensa, että joku muurahaiskäpy, taikka käärme aiheutti viruksen Kiinassa ?

-Muurahaiskäpy saattoi tartuttaa koronaviruksen ihmiseen, sanovat kiinalaiset tutkijathttps://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006400499.html

Itse olen epäillyt samaa jo kauan aikaa.

Oletan näin uteliaana ?

M inä olen luullut että niitä käpyjä olisi vain tropiikissa. Ei helkkari, ei Kiinassa saati torilla.
Virusta pidän karkulaisena jostain labrasta . Pystyisikö luonto luomaan näin tehokkaan tappovälineen kuin tämä korona.
.

Kyllä luonto on pystynyt tekemään sen jo monta kertaa ja joka vuosi se luo uuden influenssaviruksenkin joka muuntuu muutaman kerran vuoden mittaan. Onneksi siihen on keksitty rokote. Se säästää monilta kuolemilta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä