Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

pinefall

Mun äiti aina nauraen kertoo, kuinka kaikki kolme lasta on tehty hääpäivän kunniaksi (eli seksiä kerran vuodessa ;) ) Meillä on jokaisella syyskuussa synttärit!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Mun äiti aina nauraen kertoo, kuinka kaikki kolme lasta on tehty hääpäivän kunniaksi (eli seksiä kerran vuodessa ;) ) Meillä on jokaisella syyskuussa synttärit!

Tuo kerran vuodessa kuullostaa aika vaimealta :P Tässä on riskinsä ... jos kokonaisen vuoden panttaa, niin miehen kohdalla ainakin on sellainen vaara, että koko vuoden hartaudella kerätty ja varastoitu satsi tulee jo ennen kuin on päästy edes itse asiaan - ja taas vuoden odotus ... ja sama lopputulos :lol:

Paha setä

Jostain kumman syystä ystäviin ja sukulaisiin äkkiä laskettuna on kertynyt kymmenkunta vaakaa, mikä kertoo lähinnä syntymäajasta. Ehkä ihmiskunta muuttuu keväisin viriilimmäksi.  :D
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Jostain kumman syystä ystäviin ja sukulaisiin äkkiä laskettuna on kertynyt kymmenkunta vaakaa, mikä kertoo lähinnä syntymäajasta. Ehkä ihmiskunta muuttuu keväisin viriilimmäksi.  :D

Meillä taas suvussa on pysytty vällyjen välissä tammikuun pakkasilla!  :D

Me ollaan melkein kaikki Neitsyitä..  :lol:  :lol:  :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Jostain kumman syystä ystäviin ja sukulaisiin äkkiä laskettuna on kertynyt kymmenkunta vaakaa, mikä kertoo lähinnä syntymäajasta. Ehkä ihmiskunta muuttuu keväisin viriilimmäksi.  :D

Minä olen syntynyt kesäkuussa - tarkemmin 29.06 ... ilmeisesti alkuni on ollut pimeän syysillan sinällään lystikästä ajanvietettä. Ehkä spädäri on pettänyt tai sitten vain unohtunut ... mene ja tiedä. Tiettävästi on vain kaksi lajia, jotka parittelevat aivan huvin vuoksi ... ihmiset ja bonobot [muuan veikeän inhimillinen apinalaji].




Bonobot iltapuhteella ...


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"


Itse jaksan yhäkin miettiä mitä on tapahtunut helmikuussa 1970? Sähkökatko vai yleislakko? Isä on jo edesmennyt eikä voi kertoa vaikka haluaisi, äiti taas ei halua kertoa vaikka voisi. Wikipediakaan ei tiedä joten vaikea kysymys tämä.


Sen, mitä tapahtui minun siittämishetkellä, voi tarkistaa kyllä Wikipediastakin.

Silloinhan nämä kaksi atomipommia pudotettiin, niiden keskivälistä tulee se ns. laskettu aika...

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"

Meillä taas suvussa on pysytty vällyjen välissä tammikuun pakkasilla!  :D

Me ollaan melkein kaikki Neitsyitä..  :lol:  :lol:  :lol:

Heh heh, eikä oo ollu lupa kosketella?
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Paha setä"Niin monta sukupolvea suomalaisia on siitetty ladoissa tai sitten Ladoissa...


Onhan ne "Eniten levinnyt Suomen teille" lukee muuten perinteisen Ladan takaikkunassa :lol:

pinefall

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "pinefall"Mun äiti aina nauraen kertoo, kuinka kaikki kolme lasta on tehty hääpäivän kunniaksi (eli seksiä kerran vuodessa ;) ) Meillä on jokaisella syyskuussa synttärit!

Tuo kerran vuodessa kuullostaa aika vaimealta :P Tässä on riskinsä ... jos kokonaisen vuoden panttaa, niin miehen kohdalla ainakin on sellainen vaara, että koko vuoden hartaudella kerätty ja varastoitu satsi tulee jo ennen kuin on päästy edes itse asiaan - ja taas vuoden odotus ... ja sama lopputulos :lol:

No, jos et kerro kenellekkään, niin tiedän, että oikeesti niillä on edelleenkin viriili seksielämä. hyshys
Mutta olisko tossa hääpäivässä joku taika, että kaikki kovasti toivotut muksut on saatu silloin aikaiseks??
Meillä on isot ikävälit, siskoni on 14 vuotta vanhempi ja veli 8 vuotta vanhempi..

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "pinefall"No, jos et kerro kenellekkään, niin tiedän, että oikeesti niillä on edelleenkin viriili seksielämä. hyshys

No enhän minä tällaisia käy levittelemään - pidetään asia salassa :)

LainaaMutta olisko tossa hääpäivässä joku taika, että kaikki kovasti toivotut muksut on saatu silloin aikaiseks??
Meillä on isot ikävälit, siskoni on 14 vuotta vanhempi ja veli 8 vuotta vanhempi..

Hmmm... jos ensimmäinen on alkuunsaatettu juuri hääpäivänä, niin mikä ettei sitten teitä kahta muutakin :) ... sinällään kiva perinne !

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä