Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tosiasiat, ne on vain otettava sellaisinaan

Aloittaja THL tiedottaa, 08.09.14 - klo:13:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

Hehheh! Onneksi eivät päästäneet minua häsäämään kuin kesän ajaksi! Se oli lähinnä kemikaali- ja puuvaunujen määrien raportointia ja kirjaamista. Ei kai ne vihreää opiskelijaa päästäneet sekoittamaan koko tehtaan kirjanpitoa! :D

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#61
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.03.15 - klo:12:01
Näkyy muuten suurfirmojen kirjanpito olevan nykyisin ulkoistettu ties mihin maahan ihan siinä kuin tehtaatkin...

Se on itkun paikka tuokin. Että kansainväliset firmat toimivat ulkomailla. Tosi paska.

Syrinx


Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.03.15 - klo:13:06
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.03.15 - klo:12:01
Näkyy muuten suurfirmojen kirjanpito olevan nykyisin ulkoistettu ties mihin maahan ihan siinä kuin tehtaatkin...

Se on itkun paikka tuokin. Että kansainväliset firmat toimivat ulkomailla. Tosi paska.

No älä nyt itke. Ulkomailta useimmat suurfirmat ovat tännekin tulleet, ulkomaille mielestään.


risto

#64
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.03.15 - klo:13:08
[
[q

No älä nyt itke. Ulkomailta useimmat suurfirmat ovat tännekin tulleet,

Kai nyt tuotakin vähän saa itkeä jos itkettää.

Mikä nyt olisi aito supisupi suomalainen firma: Keräsi kieltolain aikaan pääoman veneilyllä?
.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.03.15 - klo:13:06
Jaaa, olikos siihen aikaan jo vihreitä...


Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.03.15 - klo:13:06
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.03.15 - klo:12:01
Näkyy muuten suurfirmojen kirjanpito olevan nykyisin ulkoistettu ties mihin maahan ihan siinä kuin tehtaatkin...

Se on itkun paikka tuokin. Että kansainväliset firmat toimivat ulkomailla. Tosi paska.

Vihreä tiedoiltaan, muuten ei poliittisesti vihreä.

Voi herranjestas teidän ajattelua. Ei tosiaankaan taida montaa suurta firmaa onneksi toimia enää vain Suomessa, kuten älykkö Rrape jo kertoikin (nyt taisin pyllistää johonkin väärään suuntaan), koska Suomen markkinat ovat liian pienet! Pietarin alueellakin on jo kaksi kertaa sama määrä porukkaa kuin Suomessa!

Edes Altia ei ole enää vain suomalainen, vaan onneksi kansainvälinen, joten en voi rohkaista teitä isänmaallisuutenne puuskassa juomaan lisää viinaakaan puljun pystyssä pitämiseksi.  ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

LexA

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 03.03.15 - klo:14:11
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.03.15 - klo:13:06
Jaaa, olikos siihen aikaan jo vihreitä...


Lainaus käyttäjältä: Rrape - 03.03.15 - klo:13:06
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.03.15 - klo:12:01
Näkyy muuten suurfirmojen kirjanpito olevan nykyisin ulkoistettu ties mihin maahan ihan siinä kuin tehtaatkin...

Se on itkun paikka tuokin. Että kansainväliset firmat toimivat ulkomailla. Tosi paska.

Vihreä tiedoiltaan, muuten ei poliittisesti vihreä.

Voi herranjestas teidän ajattelua. Ei tosiaankaan taida montaa suurta firmaa onneksi toimia enää vain Suomessa, kuten älykkö Rrape jo kertoikin (nyt taisin pyllistää johonkin väärään suuntaan), koska Suomen markkinat ovat liian pienet! Pietarin alueellakin on jo kaksi kertaa sama määrä porukkaa kuin Suomessa!

Edes Altia ei ole enää vain suomalainen, vaan onneksi kansainvälinen, joten en voi rohkaista teitä isänmaallisuutenne puuskassa juomaan lisää viinaakaan puljun pystyssä pitämiseksi.  ;D

Juomalla aitoa suomalaista perunaviinaa, tuetaan niin perunanviljelijöitä, alkoholintuottajia kuin alkojakin - ja valtio saa kivasti verotuloja. ;)
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Posiella

Kyllä, kyllä, Lexa, olet ihan oikeassa!  Mutta täällä murehdittiin sitä kansainvälisyyttä. Altiakin on iso paha susi ja lopettaa Tanskan tehtaan ja pistää väen kilometritehtaalle. Eli kyllä me suomalaisetkin osaamme kyykyttää! 8)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#68
.
Eipäs nyt liioitella.
Meillä on vammaisorkesteri, ja nyt haluamme olla esikuvana koko maailmalle. Ihan yks kaks.

Vammaiset pannaan ulkomaan keikoille tienaamaan ja terveet löhöövät sohvalla ja seuraavat Putinin touhuja.

Suomi halusi olla myös johtava tuulimyllymaa, mutta firmat ei taho pysyä pystyssä, eikä oikein löydy paikkaa mihin kiinalaisen myllyn laittaisi. Aina joku rastas törmää ropeliin.

risto

Lainaus käyttäjältä: LexA - 03.03.15 - klo:14:14


Juomalla aitoa suomalaista perunaviinaa, tuetaan niin perunanviljelijöitä, alkoholintuottajia kuin alkojakin - ja valtio saa kivasti verotuloja. ;)

Tuolla tavalla ei ulkomaan velkaa makseta pois eikä hoideta kestävyysvajetta.

Ainoastaan 5-vuotinen juomalakko auttaa. Viinat myydään ulkomaille ja maksetaan velat pois.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä