Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Crackeriforumit

Aloittaja Paha setä, 17.03.08 - klo:02:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Viettänyt tosi tylsän illan kun pitää tsekata millä nuo apinat voivat kaataa MINUN tekemäni sivut. Törmännyt moneen hyvään mestaan joissa jopa flashilla opetetaan kuinka tunkeutua MINUN sivuilleni.

Olenkohan väärällä alalla?

Ei jaksaisi myös vapaapäivinä opetella miten minun työni haluttaessa tuhotaan.

Yrittäkääpä itse jutella 16 - 20 v ikäisten  (jos oma ikä on liki 40 v) kanssa 4-7 tuntia. Jos ette jo kolmannella tunnilla harkitse itsemurhaa niin saatte 11 silverpointsia. Niitä voi käyttää jos kotivessukasta on paperi loppu. Huudatte vain "Silverman, come here!" ja kun toistatte sen tarpeeksi usein niin apu tulee, mutta todennäköisesti valkotakkisten muodossa.

Valkoiseen takkiin onkin hyvä pyyhkiä.

-Setä-

-Tulossa hulluksi-

-Taas-

-Menee siis nukkumaan jos vauriot vähenevät sillä-
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Tiistai

Huomasin tuolla oudon ketjun.. oli vajonnut alaspäin unohdukseen.  Mitä tästä on kehittynyt.. oppinutkin jotain mahdollisesti?

Paha setä

Nojoo, ehkä opittu että turhaa stressiä kannattaa välttää.  8)  Esmes olemalla käymättä sellaisilla sivuilla kuin goldenpirates.org  :D  Saattaa olla turhan rankkaa kamaa jos on juuri vääntänyt monta tuntia ystävän kotisivuja. Niillä ei ole sellaista sisältöä kuin mitä nämä murkut etsivät. Hillopurkki pysyy tiukasti kiinni.

Pahoittelen että purin ylirasitukseni tänne, mutta tämähän onkin Outomaa jossa saa käyttäytyä juuri niin oudosti kuin hyvältä tuntuu. Hyvä että on sellainenkin paikka.

-Setä-

P.S. Jos nyt haluttaa klikata sivustoa niin voin kertoa ettei siellä ole juuri muuta kuin pikkurahalla leffa- ja varsinkin aikuisleffa + aikuisviihdesivustojen salasanoja. Ruotsiksi ja englanniksi. Pikanttina lisänä siellä on flash-animaatioita siitä kuinka sivusto voidaan hakkeroida näkemättä enempää vaivaa kuin seitsemän merkin kirjoittaminen osoiteriville.

En suosittele vanhemmille jotka miettivät mitähän se piltti mahtaa puuhata iltaisin tietsikan parissa.

Anteeksi ahdistukseni. Vi*****i raskaasti.

-Sama-
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Tiistai

No, tämähän on pyöreä pehmustettu huone ja  tarkoitettu juuri noita juttuja varten...
Vaikka  ketjuhygieniassa  on kyllä toivomisen varaa :D

Paha setä

"Onni on Outomaa ja sen oudot asukkaat..."

Voisiko sitä enää sen nasevammin sanoa. 8)

Kiitos pehmustetusta sellistä, olin sen tarpeessa juuri tuolloin.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-


Tiistai

Sulka tuosta menee Alien Weirdille, joka oli tuolloin Sir John von Kesäpupu! Juteltiin kai Onnen luonteesta.

Mutta missähän-- vieläkin vihreämmillä laitumilla hän nykyään luuhaa.. hmm  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä