Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kansainvälinen chat yhteys!

Aloittaja veini, 20.10.08 - klo:11:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

veini

Lainaus käyttäjältä: se - 03.11.08 - klo:12:50
Lainaus käyttäjältä: veini - 20.10.08 - klo:11:32
Olen tässä aikani kuluksi naputellut kutsuja ympäri maailmaa, katsotaan miten meidän käy:) Eli tälläistä viestiä olen lähetellyt, tervetuloa tekin mukaamme..:)

Ehdottaisin yhteistä kansainvälistä chat yht.

--------------------------------------------------------------------------------

Minulla on ehdotus teille, nimittäin yhteinen yhteys meille ulkosuomalaisille, niin ausseille kuin muillekkin.....


Eikä mulle oo puhuttu yhtään mitään! Kalpeeta!

Ainakin tamperelaisten, ja muirenkin suamalaisten miälestä mää asun ulokomailla. Enkä oo paljasjalakalainen täälä, vaan muuttanu vasta aikusena tänne ulokomaalle.


Paikkoja on vielä vapaana, ja toivonkin että Outomaa saisi lisättyä omaa osuuttaan asioissa, tänään muuten on teema vapaa, helppo hypätä kärryihin, aloittelemme jälleen kello 21.30..

veini

veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 03.11.08 - klo:13:12
Lainaus käyttäjältä: se - 03.11.08 - klo:12:50
Lainaus käyttäjältä: veini - 20.10.08 - klo:11:32
Olen tässä aikani kuluksi naputellut kutsuja ympäri maailmaa, katsotaan miten meidän käy:) Eli tälläistä viestiä olen lähetellyt, tervetuloa tekin mukaamme..:)

Ehdottaisin yhteistä kansainvälistä chat yht.

--------------------------------------------------------------------------------

Minulla on ehdotus teille, nimittäin yhteinen yhteys meille ulkosuomalaisille, niin ausseille kuin muillekkin.....


Eikä mulle oo puhuttu yhtään mitään! Kalpeeta!

Ainakin tamperelaisten, ja muirenkin suamalaisten miälestä mää asun ulokomailla. Enkä oo paljasjalakalainen täälä, vaan muuttanu vasta aikusena tänne ulokomaalle.


Paikkoja on vielä vapaana, ja toivonkin että Outomaa saisi lisättyä omaa osuuttaan asioissa, tänään muuten on teema vapaa, helppo hypätä kärryihin, aloittelemme jälleen kello 21.30..

veini

Tänään muuten mennään vapaalla aiheella, ja annetaan ihmisten tutustua toisiinsa, keskustelu saa soljua omia ratojaan..

veini

veini

Tänään keskustelemme ulkosuomalaisuudesta ja kerromme omat tarinamme:) Kuuntelemme myöskin kommennteja suomensuomalaisilta mitä he meistä ajattelevat!

TI 4.11.08-KELLO 21.30

veini

Perjantai

Oho...nyt vasta huomasin itseäni koskevan osion....no nyt ei ole oikein ehtinyt tännekään piipahtamaan...ja yheksältä saammuu perjantain simmut melkein tasan tarkkaan kiinni ;D
Ruukaan vasta sitten kahen tai kolmen aikaan yöllä avata ne uudelleen....sillon ei lienee ole chatissa tungosta ;)

veini

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 04.11.08 - klo:12:04
Oho...nyt vasta huomasin itseäni koskevan osion....no nyt ei ole oikein ehtinyt tännekään piipahtamaan...ja yheksältä saammuu perjantain simmut melkein tasan tarkkaan kiinni ;D
Ruukaan vasta sitten kahen tai kolmen aikaan yöllä avata ne uudelleen....sillon ei lienee ole chatissa tungosta ;)

No hallitus paikallasi ei siihen ole merkitystä, johdat tilannetta Outomaalla ja määräilet jengiä chättiin iltaselle..itse voit ihan hyvin nukkuakkin..:)

veini


veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 04.11.08 - klo:13:52
Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 04.11.08 - klo:12:04
Oho...nyt vasta huomasin itseäni koskevan osion....no nyt ei ole oikein ehtinyt tännekään piipahtamaan...ja yheksältä saammuu perjantain simmut melkein tasan tarkkaan kiinni ;D
Ruukaan vasta sitten kahen tai kolmen aikaan yöllä avata ne uudelleen....sillon ei lienee ole chatissa tungosta ;)

No hallitus paikallasi ei siihen ole merkitystä, johdat tilannetta Outomaalla ja määräilet jengiä chättiin iltaselle..itse voit ihan hyvin nukkuakkin..:)

veini

No niin, kartoitetaanpa hieman miten meillä on mennyt, eli onko keskustelijoita ollut, ja saadaanko teema toimimaan? Vastaus tulee tässä, eilen oli yhtäaikaisesti viidestä eri valtiosta keskustelijoita, ja kaikenkaikkiaan heitä oli noin 15-20,-samaan aikaan ei määrä järin suureksi noussut, mutta erittäin postiivinen alku meillä alkaa olemaan, tosin aikaerot tietenkin hieman haittaavat keskustelua, etusivultakin meillä oli yksi keskustelija, jota pidänkin upeana juttuna, englannista,ruotsista,saksasta,suomesta virosta, yhdysvalloista, eli kuudesta eri paikasta..näin me menemme eteenpäin, ja tulemme vielä saavuttamaan upean tuloksen, kun jaksaa vain tehdä pyyteentöntä työtä nöyrästi eteenpäin:) Tänään jatkamme Obaman vaalivoton sbekuloinilla, eilen asetin aivan väärän aiheen, unohdin Yhdysvaltojen vaalit kokonaan..:party:

05.11-08-ja kello 21.30 suomen aikaa jatkamme, Tere Tulemast!

veini
Ps. Perjantai oli muuten hommassa upeasti mukana, ja oli jälleen paikalla edustamassa Outomaata, ja sen ajatuksia:)

veini

Tänään To.06.11-08-kello 21.30. erittäin salainen aihe...emme voi julkaista etukäteen..julkisesti!

veini
ps. Jokaisen Viron naisen unelma, on oma Pekka

veini

Tänään käsittelemme lapsiperheiden asemaa, ja ovatko he poljettuja suhteessa lapsettomiin pareihin!

Pe.07.11-08-alkaen kello 21.30

Sivuamme myöskin parisuhde teemaa yleisesti ottaen!

veini

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: veini - 06.11.08 - klo:20:06
Tänään To.06.11-08-kello 21.30. erittäin salainen aihe...emme voi julkaista etukäteen..julkisesti!

veini


Entä näin jälkikäteen? Kenties edes välikäteen...



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

veini

TÄNÄÄN ON LAUANTAI TANSSIT, NAISTEN HAKU 08.11-08-KELLO 21.30



siinä illan orkesteri: Vapaa pääsy, teemana tanssi:)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä