Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outomaan Universtas: Preppauskurssi outouden ensiaskelissa

Aloittaja Aaron, 26.09.07 - klo:17:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Minä en kyllä suostu enää yhdellekään kurssille...istunut niissä ihan liikaakin :evil:
Jos ei voi olla "riittävän outo" muutenkin :evil:
niin..niin.. :lol:

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minä en kyllä suostu enää yhdellekään kurssille...istunut niissä ihan liikaakin :evil:
Jos ei voi olla "riittävän outo" muutenkin :evil:
niin..niin.. :lol:

Opettaja on niin nuori ja kokematon vielä, että ei ymmärrä outouden olemusta, joka saadaan syntymässä, siis sitä, että oudoille ei voi opettaa juuri mitään. Oudot mieluumminkin haluavat kaikki olla itse opettajia.

Indigo

dianora

Älkääs nyt tytöt  :D  - ei oppi koskaan pahasta ole ja kurssillahan voi olla jopa hauskaa... muistatte kai, että koulussakin pystyi tekemään paljon muutakin kuin vain opiskelemaan   8) Minä olen valmis kurssille, jos se vain alkaa ja jatkuu ja kestää - hieman vain pelkään, että kesken jää tämäkin opiskelu. Ettei ope taas ota ja jätä oppilaitaan oman onnensa nojaan ja vaille tiedon ja taidon jyväsiä  :P
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Opettaja on niin nuori ja kokematon vielä, että ei ymmärrä outouden olemusta, joka saadaan syntymässä, siis sitä, että oudoille ei voi opettaa juuri mitään. Oudot mieluumminkin haluavat kaikki olla itse opettajia.

Indigo

... ainakin outouden opettamisessa :P

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Älkääs nyt tytöt  :D  - ei oppi koskaan pahasta ole ja kurssillahan voi olla jopa hauskaa... muistatte kai, että koulussakin pystyi tekemään paljon muutakin kuin vain opiskelemaan   8) Minä olen valmis kurssille, jos se vain alkaa ja jatkuu ja kestää - hieman vain pelkään, että kesken jää tämäkin opiskelu. Ettei ope taas ota ja jätä oppilaitaan oman onnensa nojaan ja vaille tiedon ja taidon jyväsiä  :P

Totta puhut - niin paljon muutakin pystyi tekemään :lol: Enemmän niistä muista opeista on ollut hyötyä ja huvia ...

ville

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Oudot mieluumminkin haluavat kaikki olla itse opettajia.

semmoista tilannetta pruukataan kai kutsua "konferenssiksi" tai "seminaariksi".


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Älkääs nyt tytöt  :D  - ei oppi koskaan pahasta ole ja kurssillahan voi olla jopa hauskaa... muistatte kai, että koulussakin pystyi tekemään paljon muutakin kuin vain opiskelemaan   8) Minä olen valmis kurssille, jos se vain alkaa ja jatkuu ja kestää - hieman vain pelkään, että kesken jää tämäkin opiskelu. Ettei ope taas ota ja jätä oppilaitaan oman onnensa nojaan ja vaille tiedon ja taidon jyväsiä  :P

Näin siinä taisi käydä, ennenkuin ehti kurssi juuri alkaakaan :wink:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "dianora"Älkääs nyt tytöt  :D  - ei oppi koskaan pahasta ole ja kurssillahan voi olla jopa hauskaa... muistatte kai, että koulussakin pystyi tekemään paljon muutakin kuin vain opiskelemaan   8) Minä olen valmis kurssille, jos se vain alkaa ja jatkuu ja kestää - hieman vain pelkään, että kesken jää tämäkin opiskelu. Ettei ope taas ota ja jätä oppilaitaan oman onnensa nojaan ja vaille tiedon ja taidon jyväsiä  :P

Näin siinä taisi käydä, ennenkuin ehti kurssi juuri alkaakaan :wink:

Vailla osanottajia, kurssia on kai turha pitää :) - Indigo [muistaakseni] kirjoitti, että olemme syntymäoutoja, emmekä näinollen kaipaa erityistä kurssia - sensijaan outouttaan vasta etsiville sellainen tehokurssi olisi hyvinkin paikallaan.

Lainaus käyttäjältä: "ville"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Oudot mieluumminkin haluavat kaikki olla itse opettajia.

semmoista tilannetta pruukataan kai kutsua "konferenssiksi" tai "seminaariksi".

Järjestetään sitten, vaikka ensi kesänä, erityinen outoseminaari. Kesällä siksi, että voi yöpyä vaikka teltassa. Jos löytyisi sellainen lähes ilmainen majoitus- ja seminaaripaikka, niin sitten talviaikakin kävisi. Jokaiselle oudolle varataan sanokaamme 15 minuutin puheaika, jota mitataan munakellolla [enkä tarkoita mitään rannekellon erityisversiota]. Alien Weird ja minä voisimme pitää myös pidemmät puheenvuorot, ikäänkuin alustuksina ... meillä kun on kokemusta sellaisista lyhyistä ja ytimekkäistä saunapohdiskeluista - muun muassa. Tarvinnemme myös outotytön sihteeriksi, kummallekin omansa ... sillai sihteeristi polvelle istumaan :) Ei siinä tarvitse mitään erityistä tehdä, kunhan vain istuu ... ja punastelee somasti ... :oops:

Perjantai

Minä kyllä osaan sanoa sanottavani lyhyemmässäkin ajassa.Sihteerit valittaisiin sen mukaan,että jos osaa punastella....minä en nimittäin osaa ainakaan :cry:
SItten se seminaari olisi parempi pitää virtuaalisesti,koska pitämättä jäi tällekin kesää,vaikka Indigo ystävällisesti lupasi tilatkin/pihat outomaan käyttöön

ville

Mä voin hyvin myydä oman puheaikani eniten tarjoavalle. Ihan mieluusti istun koko seminaarin takarivissä ja syön popcornia.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minä kyllä osaan sanoa sanottavani lyhyemmässäkin ajassa.Sihteerit valittaisiin sen mukaan,että jos osaa punastella....minä en nimittäin osaa ainakaan :cry:  

Se ehdottamani 15 minuuttia oli siis maksimiaika :) Ja mitä punasteluun tulee, ainakin minusta on somempaa häpeilemättömästi virnistelevä sihteeri polvellani kun sitä keikutan :P ... siis oleellisinta sihteeriydessä on juuri se polvella istuminen. Hmmm... vannomatta paras, sisar Perjantai, olen jokseenkin varma, että saan sinutkin lehahtamaan punaiseksi kuin keitetty krapu - ihan kuiskaamalla korvaasi supi, supi supi ... :lol:

LainaaSItten se seminaari olisi parempi pitää virtuaalisesti,koska pitämättä jäi tällekin kesää,vaikka Indigo ystävällisesti lupasi tilatkin/pihat outomaan käyttöön

Ai  juu - siellä edesmenneellä Outomaalla Indigo lupasi ottaa outosakin vastaan ! Tosin muistelen hänen toisaalla kirjoittaneen erilaisista remonttitarpeista, puuston raivauksesta ja pihatöistä, että eräänlainen koira on haudattuna tähän. Sinällään on ilo auttaa Indigoa [ ... Aaauuuuu... ] erilaisissa töissä, vai mitä arvoisat outotoverini ? Palkaksi työstä riittää hymy, halaus ja kipeytyneiden hartioiden hieronta :P ... ehkä myös palanen leipää ja kupponen teetä... semmoiseksi kepeäksi nälkiintymisen estämiseksi.

Tästä sain oivan aasinsillan tänään erään työtoverini kanssa sovittuun päätökseen - alamme käymään kuntosalilla ! Kummallakin on lievää "outokumpua" vyötäröllä ja Käpyinstituutissa on upouusi henkilökunnalle tarkoitettu ilmainen kuntosali vimpaimineen, jonne pääsee henkilökohtaisella "magneettilutikalla" ... kävimme etsimässä paikan ja katselemassa alustavasti paikkoja :) Ensi viikolla aloitetaan ja pistetään mahat litteiksi ja ultraseksikkäiksi :lol: Pitänee painottaa myös ruokailutottumuksia enemmän kasvispuolelle - rasvan ja sokerin käytön lopetin jo ajat sitten ... ainoastaan teehen [esimerkiksi siihen Indigon tarjoamaan] kyllä ripaus sokeria menee kun sitä en ole oppinut vielä sellaisenaan juomaan kuten kahvia...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä