Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mä ehdotan että Mailis bannataan.

Aloittaja rapevainaa, 28.05.09 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tezcatlipoca

Ehdotan että nimimerkki Eugen bännätään.

Voisiko asiasta keskustella. Hän spämmää keskustelut täyteen omia, asiaan liittymättömiä kuviaan, ja yleensäkin häiritsee keskusteluja. Joskus hänen huumorinsa satunnaisesti voi olla hauskaakin, mutta viime aikoina se minusta on ollut ei-rakentavaa, ja ilkeää. Tietysti kuviossa on mukana muitakin, mutta minusta Eugen on pahimpia yllyttäjiä ja huonon hengen rakentajia. Parasta olisi että Eugen ymmärtäisi itse hillitä itseään.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.

rapevainaa



Aakku

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 17.08.09 - klo:18:58Ehdotan että nimimerkki Eugen bännätään.

;D

Eugen on ollut luomassa tätä omaperäistä bittiavaruuden saareketta jo heti ensivirityksistä lähtien !

Eugen on jyrkkä, jyrkempi [paljon jyrkempi] kuin minä, mitä esim. nuutislaisuuteen tulee - Nuutinen, tältä vaikutelmalta ei voi välttyä, ei edes lue vuodatuksiinsa tulleita vastauksia kunnolla, vaan toitottaa omaa häröä näkemystään [mikä toisaalta on hauskaa luettavaa tahattomassa koomisuudessaan - näkee mörköjä jopa kallioiden koloissa].

Mielestäni Eugen ansaitsee - jos ei aivan näköispatsasta - niin ainakin Pro Outomaa mitalin ... näitä on jaettu tähänmennessä tasan yksi. Alien Weirdille esimerkillisestä rohkeudesta vihollisen uhatessa ... se oli niitä alkuaikojen kähinöitä joutuessamme "erään toisen foorumin" hyökkäyksen kohteeksi.

Jumalan, Pelsepuupin tms. antamin valtuuksin luovutankin ko. arvomerkin Eugenille.


Tezcatlipoca

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.08.09 - klo:10:07Eugen on jyrkkä, jyrkempi [paljon jyrkempi] kuin minä, mitä esim. nuutislaisuuteen tulee - Nuutinen, tältä vaikutelmalta ei voi välttyä, ei edes lue vuodatuksiinsa tulleita vastauksia kunnolla, vaan toitottaa omaa häröä näkemystään [mikä toisaalta on hauskaa luettavaa tahattomassa koomisuudessaan - näkee mörköjä jopa kallioiden koloissa].

Mielestäni Eugen ansaitsee - jos ei aivan näköispatsasta - niin ainakin Pro Outomaa mitalin ... näitä on jaettu tähänmennessä tasan yksi. Alien Weirdille esimerkillisestä rohkeudesta vihollisen uhatessa ... se oli niitä alkuaikojen kähinöitä joutuessamme "erään toisen foorumin" hyökkäyksen kohteeksi.

Jumalan, Pelsepuupin tms. antamin valtuuksin luovutankin ko. arvomerkin Eugenille.

Oho. Voisiko olla että en vain käsitä Eugenin "huumoria"? Olen jyrkkä suhteessa eugenilaisuuteen. Nuutista rakastan. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, aivan kuten Alien Weirdin kanssa. Kun rakastaa, ei kriittisyydestä ole puhettakaan. Tietysti Nuutisella tai Weirdillä on ehkä puutteensa, mutta minä en niitä pysty näkemään. Näen vain vaaleanpunaista.

Näkeekö äiti lapsessaan vikaa? Ei näe. Äiti rakastaa.

Jos naapurin poika heittää oman pojan silmiin hiekkaa, niin äiti suuttuu, ja menee valittamaan naapurin tädille. Niin minä teen. Joku järjestys hiekkalaatikollakin!
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.


Amanda

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 18.08.09 - klo:11:08

Joku järjestys hiekkalaatikollakin!


Älkää ainakaan minulle tulko valittamaan!  :o  8)
(äitihahmot kun ovat aika vähissä täällä modepuolella nykyään)

Äiti- tai tarhatätirooli pois minusta, vain hyvin va(j)paamielinen admin. Ajatus Mailiksen pannaamisesta oli minustakin yliammuttu, meillä ei pannata. Onneksi keksin tuon ketjujen yhdistämisen.

Ihan todella -  tämä "hiekkalaatikko" on niin pieni, ettei täällä voi sallia yhden einsteinin heittää hiekkaa ympäriinsä niin, että muut unohtavat mitä aikoivat kirjoittaa ja  alkavat pelkäämään oman hiekkalinnansa kohtaloa  8)




Toisen leimaaminen hulluksi on aika paha juttu, yritän IRL:kin välttää tuomitsemista, millään tavalla.. joten aika hyvin kirjoitettu, Gustav, tuollakin http://www.outomaa.com/smf/index.php?topic=53.msg35994#msg35994   Vastaus #140

mrsFox

.. huoh.. emme voi rakastaa kaikkia. Mutta onneksi ei tarvitsekaan...

Eugenista pidän samoin kuin monesta muustakin oudosta.. vaikka he kaikki ovat myös keskenään kovin oudosti erilaisia...

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 17.08.09 - klo:18:58
Ehdotan että nimimerkki Eugen bännätään.

Voisiko asiasta keskustella. Hän spämmää keskustelut täyteen omia, asiaan liittymättömiä kuviaan, ja yleensäkin häiritsee keskusteluja. Joskus hänen huumorinsa satunnaisesti voi olla hauskaakin, mutta viime aikoina se minusta on ollut ei-rakentavaa, ja ilkeää. Tietysti kuviossa on mukana muitakin, mutta minusta Eugen on pahimpia yllyttäjiä ja huonon hengen rakentajia. Parasta olisi että Eugen ymmärtäisi itse hillitä itseään.

Voi Kustunuutinen, etkö tiedä että siat ovat tasa-arvoisempia kuin muut eläimet!
"Aye, caramba!"

Tezcatlipoca

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 18.08.09 - klo:13:47Kustunuutinen

Mielenkiintoista tämä parillisuuteni.

Ei ole ensimmäinen kerta, kun minun syytetään olevan joku toinen. Jos nyt kuitenkin luette minun ja Nuutisen juttuja, niin onhan niissä eroa. Sattumalta löytyi yhteinen kiinnostuksen aihe nuo ydinasiat. Minä olen pohjimmiltani joogahörhöilijä. Yhteinen nimittäjä on ystävyys.

Mutta joo, jo aiemman karmani perusteella; olen KAKSOISTÄHTI. Minä olen GEMINI. Se on luonteeni. Minä olen tavallaan potentiaalina - odottamassa -kaikissa ihmisissä, siihen se sidos perustuu.  Kuten myös vastustus. Ihmiset nousevat takajaloilleen. Hoplaa, täältä tulevat kentaurit. Neptunus ratsastaa aallonharjalla, vesi kohisee, kolmikärki heiluu. 

O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.

Eugen

"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä