Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nykyaikainen inkvisitio oikeuden eteen?

Aloittaja JukriS, 31.05.10 - klo:19:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JukriS

Nettipoliisi näköjään olisi helposti lähestyttävissä.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8917857

Kannattaisiko sinun mielestäsi yrittää saada nykyaikainen "inkvistio" oikeuden eteen.

Olen kertoillut omia ajatuksiani maailmankaikkeudesta useamman vuoden ja olen haukkunut lyttyyn alkuräjähdysteoriaa, jonka mukaan tila muka jotenkin ihmeellisesti laajenee ja kaareutuu.


Väite laajenevasta ja kaareutuvasta tilasta on kylläkin ikävä kyllä tyhjä väite eli ei edes tiedettä, koska laajenevalla tilalla tai kaareutuvalla tilalla ei voida tehdä tieteellisiä kokeita.

Tilaa ei voida havannoida. Tilaa ei voi nähdä, haistaa, maistaa, tuntea tai maistaa.

Tilalla ei voida tehdä tieteellisiä kokeita joilla voitaisiin todistaa laajeneeko tila tai kaareutuuko tila.


Galileo Galilei laitettiin kotiarestiin ja useita uusia ajatuksia esittäneitä on poltettu roviolla jne.


Minua on haukuttu julkisesti sairaaksi ja kehoitettu hoitoon ym.

Olen ajatellut jatkossa ohjata poliisille kaikki herjaukset jotka kohdistuvat minuun sukunimeni yhteydessä.


Mitä mieltä olet?

Nyt saisimme nykyaikaisen "inkvisition" mahdollisesti oikeuden eteen.

Ajassa emme pääse taakse päin, mutta ainahan näitä inkvisitio tyyppejä riittää ja ilmeisesti se kuuluu asiaan, mutta eikös sitä voisi joku aika olla sellainenkin jossa kyseisen kaltaiset tyypit saataisiin julkiseen oikeuden käyntiin jossa voitaisiin arvioida ovatko he syyllisiä tieteen etenemisen hidastamiseen ja heiltä voitaisiin kysyä mikä maksaa, kun ajatuksiaan ei saa esittää vapaasti jne.

Nyt ei ole kyse siitä olenko oikeassa vai en, kun väitän ettei tila laajene.

Nyt on kyse jostakin aivan muusta.


Saisiko tästä äänestyksen?

Pitäisikö asialle tehdä jotakin?

Saako kuka vain sabotoida keskustelua ja haukkua toista sairaaksi hänen omalla sukunimellään?

Kuka on niin ikävä ihminen että on mukana moisessa?





http://keskustelu.skepsis.fi/html/KeskusteluViesti.asp?ViestiID=303999

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.05.10 - klo:19:28
Nettipoliisi näköjään olisi helposti lähestyttävissä.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8917857

Kannattaisiko sinun mielestäsi yrittää saada nykyaikainen "inkvistio" oikeuden eteen.

Olen kertoillut omia ajatuksiani maailmankaikkeudesta useamman vuoden ja olen haukkunut lyttyyn alkuräjähdysteoriaa, jonka mukaan tila muka jotenkin ihmeellisesti laajenee ja kaareutuu.


Väite laajenevasta ja kaareutuvasta tilasta on kylläkin ikävä kyllä tyhjä väite eli ei edes tiedettä, koska laajenevalla tilalla tai kaareutuvalla tilalla ei voida tehdä tieteellisiä kokeita.

Tilaa ei voida havannoida. Tilaa ei voi nähdä, haistaa, maistaa, tuntea tai maistaa.

Tilalla ei voida tehdä tieteellisiä kokeita joilla voitaisiin todistaa laajeneeko tila tai kaareutuuko tila.


Galileo Galilei laitettiin kotiarestiin ja useita uusia ajatuksia esittäneitä on poltettu roviolla jne.


Minua on haukuttu julkisesti sairaaksi ja kehoitettu hoitoon ym.

Olen ajatellut jatkossa ohjata poliisille kaikki herjaukset jotka kohdistuvat minuun sukunimeni yhteydessä.


Mitä mieltä olet?


Siihen on jokaisella oikeus. Kummastuttaa vain että mistä ne tietävät sukunimesi?

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.05.10 - klo:19:28

Nyt saisimme nykyaikaisen "inkvisition" mahdollisesti oikeuden eteen.

Ajassa emme pääse taakse päin, mutta ainahan näitä inkvisitio tyyppejä riittää ja ilmeisesti se kuuluu asiaan, mutta eikös sitä voisi joku aika olla sellainenkin jossa kyseisen kaltaiset tyypit saataisiin julkiseen oikeuden käyntiin jossa voitaisiin arvioida ovatko he syyllisiä tieteen etenemisen hidastamiseen ja heiltä voitaisiin kysyä mikä maksaa, kun ajatuksiaan ei saa esittää vapaasti jne.

Nyt ei ole kyse siitä olenko oikeassa vai en, kun väitän ettei tila laajene.

Nyt on kyse jostakin aivan muusta.

Se on paljon mahdollista. Voip olla niin vuan voip olla toisinnii.

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.05.10 - klo:19:28

Saisiko tästä äänestyksen?


Sen voi tehdä silloin kun postaa uutta aihetta.

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.05.10 - klo:19:28

Pitäisikö asialle tehdä jotakin?


Kannattaa pohtia minkä verran jakaa omia tietojaan netissä.

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.05.10 - klo:19:28

Saako kuka vain sabotoida keskustelua ja haukkua toista sairaaksi hänen omalla sukunimellään?


Ei kukaaan ainakaan ole kysynyt minulta lupaa.

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.05.10 - klo:19:28
Kuka on niin ikävä ihminen että on mukana moisessa?

Vaikuttaa siltä että iso osa S24 väestä. Tämä oli mutua, en käynyt katsomassa.




.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Aakku

No - ainakin täällä on kaikki sallittua.

Tietysti jos tulee se yksi laki, joka velvoittaa, on kai käytävä moderoimaan ... sitä emme halua -- tehdään tästä suljettu yhteisö, jota vain jäsenet [tarkistuksen jälkeen] voivat lukea ja kirjoittaa.

Mihin unohtuikaan perustuslain mukainen mielipiteen vapauden ilmaus ja sen mielipiteen vapauden julkaisu !?

Rasismia emme tietenkään hyväksy.

rapevainaa


tutkimuspyyntö vaan poliisille. Siit se lähtee.Rikosilmoitusta ei pidä tehdä.

Paha setä

En suosittele sitäkään. Jukris on liikkeellä niin maailmaa mullistavien ajatusten kanssa, ettei poliisikaan ehkä ymmärrä. Hiukan kuuklasin ja huomasin että Jukris on liikkeellä niin aktiivisesti, että voisi verrata Mailikseen, jonka oikea nimi on jo lukuisilla foorumeilla tullut julki. Häntäkin on haukuttu, mutta niinhän kaikille uuden tiedon julkistajille tuntuu käyvän ja on ymmärrettävää ettemme kykene ydinklingonien propagandan takia ymmärtämään näitä juttuja. Siispä Mailis ei ota nokkiinsa vaan etsii aina uusia foorumeita joilla julistaa sanomaansa. Mun pitää sanoa että Mailiksella on oikea asenne ja Jukris on hiukan nössykkä.

Jos haastaa riitaa ja tulee lättyyn, niin pitääkö tulla tänne itkemään?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 31.05.10 - klo:23:28
En suosittele sitäkään. Jukris on liikkeellä niin maailmaa mullistavien ajatusten kanssa, ettei poliisikaan ehkä ymmärrä. Hiukan kuuklasin ja huomasin että Jukris on liikkeellä niin aktiivisesti, että voisi verrata Mailikseen, jonka oikea nimi on jo lukuisilla foorumeilla tullut julki. Häntäkin on haukuttu, mutta niinhän kaikille uuden tiedon julkistajille tuntuu käyvän ja on ymmärrettävää ettemme kykene ydinklingonien propagandan takia ymmärtämään näitä juttuja. Siispä Mailis ei ota nokkiinsa vaan etsii aina uusia foorumeita joilla julistaa sanomaansa. Mun pitää sanoa että Mailiksella on oikea asenne ja Jukris on hiukan nössykkä.


Heh, emme muka kykene ymmärtämään, että kummatkin, sekä JukriS että Mailis kirjoittavat höpöjä!

Aivan tavallisella maalaisjärjellä kykenen havaitsemaan, ilman tieteellistä oppiarvoa, että nämä kaksi kirjoittajaa ovat harhautuneet loogisesti mahdottomien väitteiden esittäjiksi. Enkä ole tässä havaitsemisessani ainutlaatuinen tapaus.

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.05.10 - klo:19:28

Olen kertoillut omia ajatuksiani maailmankaikkeudesta useamman vuoden ja olen haukkunut lyttyyn alkuräjähdysteoriaa, jonka mukaan tila muka jotenkin ihmeellisesti laajenee ja kaareutuu.

.

Suhteellisuusteoria, joka on todettu käytännön havainnoin paikkansa pitäväksi, eli oikeaksi teoriaksi, ei ole äänestyskysymys.

Kyse on siitä, että molemmat, sekä JukriS että Mailis, ovat laiminlyöneet tutustumisen kyseisen alan kirjallisuuteen ja tutkimukseen. He kehittelevät omia teorioitaan ja väitteitään vain ja ainoastaan omien korviensa välissä tarkistamatta, onko heidän pähkäilynsä tuloksilla mitään tekemistä edes reaalielämämme kanssa.

Ei silti, jokaisella on oikeus käyttää aikansa mihin lystää. Vaikka toisen ikiliikkujan keksimiseen.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa


rapevainaa

.níin tuota, onko joku asiaa tuntematon moderoinut jukriksen tekstejä?
Jukriksen kannattaa naulata teesinsä lähikirkon oveen tai nuorisotalon oveen.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 01.06.10 - klo:08:58
.níin tuota, onko joku asiaa tuntematon moderoinut jukriksen tekstejä?
Jukriksen kannattaa naulata teesinsä lähikirkon oveen tai nuorisotalon oveen.


Ei toi nyt kuitenkaan aivan tavatonta taistelua ole., esim Jukriksen.  suurin osa "Viherkäisten" naurajista, itse asiassa taistelee Tuulimyllyjä Vastaan.

Jos itse olisin oikein radikaali., niin voisin alkaa väittämään, että aurinko ei mitenkään nouse Idästä., vaan sen kohoaminen sieltä suunnalta johtuu Lännen voimakkaasta Imusta. Länsi ikäänkuin imee itseensä.

Aina länteen on lähtenyt Suomesta suurin osaa maahanmuuttajia työn perässä ja muutenkin. Länsi imee., Itä työntää. Pohjoinen nostaa ja etelä laskee.!

Tämä on vielä melko tutkimatonta Vetovoima-sekä Gravitaatiotutkimusta. Graviditeetti on tietääkseni tutkittu., sekä Graavi lohi ja siika.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: se - 01.06.10 - klo:04:28

Heh, emme muka kykene ymmärtämään, että kummatkin, sekä JukriS että Mailis kirjoittavat höpöjä!


En väittänyt mitään muiden ymmärryksestä. Väitin että he puhuvat asioista joiden todellisuuden he varmasti täysin ymmärtävät, mutta meillä muilla saattaa olla jotain pientä rajoitetta ymmärryksessä. En kyllä usko että ympäröivän yhteisön ymmärrys kasvaa vaikka näistä asioista kirjoittaisi netin täyteen teorioita. Totuus on tuolla ulkona, joten yleisesti voisin todeta että kannattaa haukata vähän happea välillä.

Lainaus käyttäjältä: se - 01.06.10 - klo:04:28

Ei silti, jokaisella on oikeus käyttää aikansa mihin lystää. Vaikka toisen ikiliikkujan keksimiseen.


Niin on. Tosin en suosittele naulaamaan noita teesejä mihinkään kun saattaa napsahtaa rapsut vahingonteosta. Kauaskantoisempiakin seurauksia saattaa olla, koska edellinen teesien naulaaja joutui pakenemaan henkensä edestä, piileksimään ja esiintymään valeasuisena ettei häntä tunnistettaisi kotimaassaan.

Pitäisiköhän perustaa näille kahdelle tieteilijälle fanisivut Facebookiin?  ;D
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä