Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 21.10.19 - klo:15:49

yksi puhelimeen tulluista. Onkohan oikeinpäin. ;D

Pah.
Minua ei pätkääkään kiinnosta mitä sinä luulottelet ja mitä et mutta vastaan kun ei ole muutakaan tekoa just nyt. Ajankulukkia.. Tiekkarikuvat olivat näitä maastokuvia ja puhelimeen tuli  kuvat multimediaviestinä. Niissä puhelimeen tulleissa näkyi  kone ja reitti . Miniältä lennon tiedot joten helppoa kuin heinän teko.
Eikä tämä ole eka kerta kun niitä lentokoneita katselin. Aikoja sitten julkaistiin
tiekkarin  lentoreitit ohjelma yhdessä aviisissa ja siitä katselin miten hirviä määrä on esm. New Yorkin yläpuolella Ja monen suurkaupungin ja yleensäkin on melkolailla täynnä tuo ilmatila.
Ilkeilyllesi  ei ole perustetta. Mitähän minä, eihän minun tarvi tässä selitellä mitään.
Turhaan sinä mäkätät.

Pahpahpah.
juuli
;D
.

Ei ollut mitenkään tarpeellista tulla todistamaan minun olleen oikeassa mutta hauskahan tuota sössötystäsi oli taas lukea. Ja mikäs siinä muutenkaan - kyllähän täällä tilaa riittää sinun esitellä monipuolista osaamattomuuttasi ja runsasta tietämättömyyttäsi.

Juulianna

Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 21.10.19 - klo:18:12
Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 21.10.19 - klo:15:49

yksi puhelimeen tulluista. Onkohan oikeinpäin. ;D

Pah.
Minua ei pätkääkään kiinnosta mitä sinä luulottelet ja mitä et mutta vastaan kun ei ole muutakaan tekoa just nyt. Ajankulukkia.. Tiekkarikuvat olivat näitä maastokuvia ja puhelimeen tuli  kuvat multimediaviestinä. Niissä puhelimeen tulleissa näkyi  kone ja reitti . Miniältä lennon tiedot joten helppoa kuin heinän teko.
Eikä tämä ole eka kerta kun niitä lentokoneita katselin. Aikoja sitten julkaistiin
tiekkarin  lentoreitit ohjelma yhdessä aviisissa ja siitä katselin miten hirviä määrä on esm. New Yorkin yläpuolella Ja monen suurkaupungin ja yleensäkin on melkolailla täynnä tuo ilmatila.
Ilkeilyllesi  ei ole perustetta. Mitähän minä, eihän minun tarvi tässä selitellä mitään.
Turhaan sinä mäkätät.

Pahpahpah.
juuli
;D
.

Ei ollut mitenkään tarpeellista tulla todistamaan minun olleen oikeassa mutta hauskahan tuota sössötystäsi oli taas lukea. Ja mikäs siinä muutenkaan - kyllähän täällä tilaa riittää sinun esitellä monipuolista osaamattomuuttasi ja runsasta tietämättömyyttäsi.

Voi sua. Hae apua. 
.
Niin kaunis on maa,,

Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 21.10.19 - klo:21:03


Voi sua. Hae apua. 
.

Sinulla on näköjään tosi kova halu esitellä tyhmyyttäsi. Anna palaa  ;D

Juulianna



;D Osaatkohan, niisku ??? ;D
.
Niin kaunis on maa,,

Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 22.10.19 - klo:21:54


;D Osaatkohan, niisku ??? ;D
.

Sinä varmaankin näit, minä en.


Juulianna

#1215
Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 22.10.19 - klo:22:36
Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 22.10.19 - klo:21:54


;D Osaatkohan, niisku ??? ;D
.

Sinä varmaankin näit, minä en.

Nyt menit helppoon. Hah. Tottakai minä näin kun sivusta seurasin
sinun ja sen aasin tuijottelua. Yritä nyt jotenkin käsittää. ;D ;D ;D
En vastaile enää typeryyksiisi.
.
Niin kaunis on maa,,

Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 22.10.19 - klo:23:41
Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 22.10.19 - klo:22:36
Lainaus käyttäjältä: Juulianna - 22.10.19 - klo:21:54


;D Osaatkohan, niisku ??? ;D
.

Sinä varmaankin näit, minä en.

Nyt menit helppoon. Hah. Tottakai minä näin kun sivusta seurasin
sinun ja sen aasin tuijottelua. Yritä nyt jotenkin käsittää. ;D ;D ;D
En vastaile enää typeryyksiisi.
.

Taisit luulla, että murjaisit hyvänkin vitsin? Missäs sinä olet muka minut nähnyt? Jossain keksimässäsi lentokoneen kameran ottamassa kuvassa vissiinkin. Tuliko ihan multimediaviestinä kännykkääsi?  ;D :P

karpalo

Hauskan näppärää keskustelua, jatkakaa toki, niin on ainakin jotain täytettä näilläkin saiteilla.

Amanda


Putosin kyydistä, muttei se mitään.. putosin kuulemma isän nikkaroimasta riippukehdostakin kerran, kun kasvoin kai liian isoksi siihen :D

Britannia ja Irlanti näkyvät päälaellaan ja tavasin Denmark ja Netherlands peilifontilla ..hmm.



Olisihan se kiva, jos tämä saitti vähän vilkastuisi ..taitaa kyllä olla turha toivo. 

Outoja rekkautujia viime aikoina ja kummallista vilskettä. Kuin tämä uusi, jonka heitin ulos, IP numero on anti-spämmilistoilla, nikkiä ei voi lausua ääneen, ja mikä osoite tuokin on   
Viestejä: 0
Sähköposti:  *****@lavarip.xyz
Titteli:vidgilkYR

Juulianna

#1219


Ois kiva nii. Vaan ei näin kun nyt on ollut.
En voinut kuin nauraa kun kuulemma olen lentokoneenkin keksinyt. Ja reitit sille. Poika siis kävi Usassa kaverinsa kanssa. Oli kolme viikkoa ja milläs sinne muulla kuin lentämällä. Lentokoneella siis. Matkan mahdollisti loma ja kahdeksan vuoden säästäminen50 € / kk .
Kaikenlaista siellä pojille sattui. Kumpikaan kahdesta täältä hankitusta jostain puhelinkortista ei toiminut siellä muuta kuin Alabamassa. Heti rajalla alkoi navigaattori toimia. Ostivat sieltä puhelimen joka sitten toimi.
Hih, oli miniän antama karttakirja mukana jolla pojat reissasi alkuun.
Siitä lentokoneesta. Valitan mutta en ole sitä keksinyt. Olisikohan ollut joku Leonardo jo aikanaan jotain alkua rustaillut lupiaskin kanteen. Vaan tiedot ja väittämät jota täällä esitellään kuuluvat kyllä kivikaudelle niinkuin niiden älyttömien asioiden kirjoittaja myös.
Kerrankos joku ja jotkut matkustavat Amerikoihin asti.Minun lapsuudessani se oli ennenkuulumatonta mutta nyt se on jokapäiväistä. Ei minulle eikä pojillekaan mutta aina niissä koneissa joku ja jotkut matkustaa. Minun suunnittelemia ei liikenteessä ole.
Kaikki kuvat miltä minulla on, on lentoreitiltä  kopioitu  mitä kone antoi ulos. Niitä on puhelimessa ja tiekkarilla. Maksoivat multimediana joka niissä lukee 40 snt /kuva.

juuli
:D
jk. en tarkistanut onko kuvan alla osoite juuri tältä alueelta vai mikä se on mutta samalta lennolta.
Tässä on yksi seurantamahdolisuus .
https://lentokoneet-ilmassa.fi/
nuolella liikkuu alueet.
.
.
.
Niin kaunis on maa,,