Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttämäsi internetselain

Aloittaja vinouma, 24.09.07 - klo:21:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

vinouma

Mitä internetselainta outomaalaiset käyttävät?

/V
En tarvitse kelloa, minulla on aikaa.

vinouma

Itse käytän pääasiassa Safaria Macilla. Sitten on kakkosselaimina Firefox, Camino ja uutukaisena Shiira, johon en ole vielä ennättänyt kunnolla tutustua. Konqueror unohtui äänestyksestä, pahoitteluni.

/V
En tarvitse kelloa, minulla on aikaa.

Tiistai

Operaa mieluiten, mutta Firefoxia nykyään melkein yhtä paljon.. IE:tä vain, jos on pakko.


ville

Firefox lienee tämän hetken paras selain Linuxille. Konqueroria tulee joskus satunnaisesti käyteltyä, jos on jotain outoa pulmaa Firefoxilla. Sen lisäksihän on lukuisia Gecko-pohjaisia selaimia, joita on joskus tullut käytettyä paljonkin, mutta kun Firefoxille on niitä laajennuksia joita ilman ei enää osaa olla, niin eipä tarvitse paljon miettiä vaihtoehtojen välillä.


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"töissä IE, ei ole valintaa

Pääselain on Swifw/Firefox - ja tämä ei tarkoia, että selaan siilä päätäni. Operaa käytän myö ja Konquoeiria mielialan mukaan.

Kikka

Set kun tulee tietsikan mukana.Internet Explorer.Onks muil tää?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"Set kun tulee tietsikan mukana.Internet Explorer.Onks muil tää?

Ei ole varsinaisesti - käytän Firefoxia ... siirry sinäkin siihen tai Operaan, ovat turvallisempia :

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html#fi

http://www.opera.com/

Että ei varsinaisesti ole IE:tä johtuu siitä, että käytän Linuxia ... soveltuu paremmin työntekoon [teen kotona niin paljon kuin mahdollista] ... IE:n Linux-version kyllä asensin, mutten ole juurikaan käyttänyt :P

rapevainaa

Nowot. Latasin firefoxin kun exploreri ei päästänyt nettiin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä