Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Näkökulman oma ketju

Aloittaja wade, 13.02.15 - klo:23:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 13.01.16 - klo:15:25

Voiko olla, että joku luvatta imuroi Näkökulman talteen?

Sellaista yritettiin estää sen viimeisinä päivinä.. kuka siellä olikaan tekniikasta vastuussa, hän selitti uskomatonta foorumin toimintaa jumittavaa liikennettä...

Niin, se kirja. Luin heti kun käsiini sain enkä oikein päässyt mukaan. Se johtui ehkä siitä, että aloitin keskiyöllä 12 tunnin lentomatka takana, kun ei unta saanut (se aikaero). Ja kun alkua ei oikein tajunnut, ensi shokki oli "että mitä?!" ja niin loppu kärsi siitä :)

Luin sen pari vuotta sitten uudelleen ja sehän oli kuin uusi kirja.
Sarkasmi kyllä on siitä rankemmasta päästä ja loppu on sopivasti avoin.. jos nyt oikein muistan. Mahtoiko Halonen ymmärtää ;)

Minä omistan kirjan Kompleksi. Luin sen muutama vuosi sitten, joten en enää muista niin tarkkaan, jotta uskaltaisin mitään siitä sanoa. Se on varmaan tekijänsä ensimmäinen kirja, joten siinä on tietysti sellaista muodon hakemista. Pitäisi lukea uudelleen sillä silmällä...


Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 13.01.16 - klo:15:25

Niin, se kirja.

THL:llä oli tai on tietääkseni tekeillä muutakin tuotantoa. Enpä ole kysellyt mitä sille kuuluu, jos THL tämän lukee niin voisipa kertoa.
päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 13.01.16 - klo:22:05
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 13.01.16 - klo:15:25

Voiko olla, että joku luvatta imuroi Näkökulman talteen?

Sellaista yritettiin estää sen viimeisinä päivinä.. kuka siellä olikaan tekniikasta vastuussa, hän selitti uskomatonta foorumin toimintaa jumittavaa liikennettä...

Niin, se kirja. Luin heti kun käsiini sain enkä oikein päässyt mukaan. Se johtui ehkä siitä, että aloitin keskiyöllä 12 tunnin lentomatka takana, kun ei unta saanut (se aikaero). Ja kun alkua ei oikein tajunnut, ensi shokki oli "että mitä?!" ja niin loppu kärsi siitä :)

Luin sen pari vuotta sitten uudelleen ja sehän oli kuin uusi kirja.
Sarkasmi kyllä on siitä rankemmasta päästä ja loppu on sopivasti avoin.. jos nyt oikein muistan. Mahtoiko Halonen ymmärtää ;)

Minä omistan kirjan Kompleksi. Luin sen muutama vuosi sitten, joten en enää muista niin tarkkaan, jotta uskaltaisin mitään siitä sanoa. Se on varmaan tekijänsä ensimmäinen kirja, ..
toinen, korj..

Suti

Noh, kävin itsekin selaamassa.
Kyllä ainakin v:n 2008 viestejä löytyi, varmaan vanhempiakin. Olihan ne tallessa Näkkärillä.

Se vaikutus sillä selaamisella oli, että jäin kaipaamaan keskustelua, asiallista ja kepeää. Ei sellaista sontaa kuin Jatkumo on nykyään.
Ja sen keskustelun kaipaamisen ohella kaipaan muutamaa kirjoittajaa.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 14.01.16 - klo:14:14
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 13.01.16 - klo:22:05
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 13.01.16 - klo:15:25

Voiko olla, että joku luvatta imuroi Näkökulman talteen?

Sellaista yritettiin estää sen viimeisinä päivinä.. kuka siellä olikaan tekniikasta vastuussa, hän selitti uskomatonta foorumin toimintaa jumittavaa liikennettä...

Niin, se kirja. Luin heti kun käsiini sain enkä oikein päässyt mukaan. Se johtui ehkä siitä, että aloitin keskiyöllä 12 tunnin lentomatka takana, kun ei unta saanut (se aikaero). Ja kun alkua ei oikein tajunnut, ensi shokki oli "että mitä?!" ja niin loppu kärsi siitä :)

Luin sen pari vuotta sitten uudelleen ja sehän oli kuin uusi kirja.
Sarkasmi kyllä on siitä rankemmasta päästä ja loppu on sopivasti avoin.. jos nyt oikein muistan. Mahtoiko Halonen ymmärtää ;)

Minä omistan kirjan Kompleksi. Luin sen muutama vuosi sitten, joten en enää muista niin tarkkaan, jotta uskaltaisin mitään siitä sanoa. Se on varmaan tekijänsä ensimmäinen kirja, ..
toinen, korj..

Aha, toisesta en tiedä mitään. Omakustanne kuitenkin, joten on vapaasti valittavissa mitä kirjoittaa ja kenelle kirjoituksensa osoittaa. Ehkä se oli osoitettu lähinnä itselle.


THL tiedottaa

.
Kompleksi on mun ensimmäinen romaanini.
(Se, että kirjassa todetaan 'Toinen painos', liittyy siihen kirjan loppuosan pitkään vitsiin.)

Kaunokirjallisia tekstejäni on julkaistu vuosikymmenten varrella useissa antologia-tyyppisissä kirjoissa.
Historiallisia yms. artikkeleita puolestaan lehdissä.

Enimmäkseen olen kirjoitellut internetin eri foorumeille, viimeisimmät vuodet Facebookiin, joka on mielestäni aivan liian pinnallinen ja hektinen palsta. Niin, kaupallisuus on paha Facebookin ominaisuus.






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Eikös sinulla ollut suunnitelmissa teos kirjapainoalan historiasta Suomessa?
päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 15.01.16 - klo:05:47
nimmäkseen olen kirjoitellut internetin eri foorumeille, viimeisimmät vuodet Facebookiin, joka on mielestäni aivan liian pinnallinen ja hektinen palsta. Niin, kaupallisuus on paha Facebookin ominaisuus.
ensinnäkin yksi niistä, jotka ovatten kokonaan NSA:n liekassa. mutta vastenmielisintä tässä naamakirjassa on sovellutuksen naiivia antipatia/sympatia jakoa ruokkiva tendenssi - vähän kuin entisellä kansakoulun opella, yhtäällä lellikit ... ja sitten jossain takana ne kaikki muut jotka eivät ole tykkäyslistalla, syystä tai toisesta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:11:53
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 15.01.16 - klo:05:47
nimmäkseen olen kirjoitellut internetin eri foorumeille, viimeisimmät vuodet Facebookiin, joka on mielestäni aivan liian pinnallinen ja hektinen palsta. Niin, kaupallisuus on paha Facebookin ominaisuus.
ensinnäkin yksi niistä, jotka ovatten kokonaan NSA:n liekassa. mutta vastenmielisintä tässä naamakirjassa on sovellutuksen naiivia antipatia/sympatia jakoa ruokkiva tendenssi - vähän kuin entisellä kansakoulun opella, yhtäällä lellikit ... ja sitten jossain takana ne kaikki muut jotka eivät ole tykkäyslistalla, syystä tai toisesta.

Minulle Facebook on tervehdystenvälityskanava ystävien kesken. En hyväksy ystävikseni eli kirjoittajakavereikseni tuntemattomia henkilöitä. Välitän lähinnä kuvia, paljon luontokuvia ja toivottelen sen kautta syntymä- ja nimipäivätervehdyksiä kavereille. Koska minulla on paljon sukulaisia ulkomailla pysyvästi asumassa, Facebook on helppo väline yhteydenpitoon. Joillakin näyttää olevan satoja ystäviä ja varmaan suureen ystäväjoukkoon mahtuu kaikenlaista häiriköintiäkin. Mitään vakavamielistä kirjoittelua en Facebookiin laita, mutta sen viestintäväline toimii hyvin ja siellä voi kahden kesken sopia kaikenlaista ystävien kesken.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.01.16 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:11:53
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 15.01.16 - klo:05:47
nimmäkseen olen kirjoitellut internetin eri foorumeille, viimeisimmät vuodet Facebookiin, joka on mielestäni aivan liian pinnallinen ja hektinen palsta. Niin, kaupallisuus on paha Facebookin ominaisuus.
ensinnäkin yksi niistä, jotka ovatten kokonaan NSA:n liekassa. mutta vastenmielisintä tässä naamakirjassa on sovellutuksen naiivia antipatia/sympatia jakoa ruokkiva tendenssi - vähän kuin entisellä kansakoulun opella, yhtäällä lellikit ... ja sitten jossain takana ne kaikki muut jotka eivät ole tykkäyslistalla, syystä tai toisesta.

Minulle Facebook on tervehdystenvälityskanava ystävien kesken. En hyväksy ystävikseni eli kirjoittajakavereikseni tuntemattomia henkilöitä. Välitän lähinnä kuvia, paljon luontokuvia ja toivottelen sen kautta syntymä- ja nimipäivätervehdyksiä kavereille. Koska minulla on paljon sukulaisia ulkomailla pysyvästi asumassa, Facebook on helppo väline yhteydenpitoon. Joillakin näyttää olevan satoja ystäviä ja varmaan suureen ystäväjoukkoon mahtuu kaikenlaista häiriköintiäkin. Mitään vakavamielistä kirjoittelua en Facebookiin laita, mutta sen viestintäväline toimii hyvin ja siellä voi kahden kesken sopia kaikenlaista ystävien kesken.
mulla se on lähinnä kussu punttiin, mm. kun  olen erehtynyt välikäden kautta lähestymään sieltä kautta kenties tavoitettavaa, menneisyytensä kieltänyttä nuoruuden soittokaveria.