Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jehovan todistajat

Aloittaja Eugen, 29.04.09 - klo:10:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Joo, S, teet sen paremminkin minä. Sun ovessasi on varmaan pikku merkki "ei kannata". Mul on monta merkkiä, jotka varmaan tarkottaa "uskonnosta kiinnostunut vääräuskoine - kannattaa mennä". Mut toisaalta en avaa ovea. jos en odota ketään... 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Ei ole onneksi näkynyt mitään ylimääräisiä merkkejä ovessa - ehkä sitten pitävät jonkinlaista 'mustaa listaa' niistä jotka ovat potentiaalisia vaikutuksille alttiita herkkäuskoisia uhreja, tai ketkä taas mahdollisesti muuten näennäisen vastaanottavaisia. Ehkä olen näiden 'hurskastelijoiden' kirjoissa merkattu tapaus, mutta omalla kohdallani ei asian kanssa ole mitään sen isompaa ongelmaa.

- Olen sen verran oman tieni & polkujeni kulkija, etten ole koskaan välittänyt siitä mitä mieltä muut minusta ovat; tai minkälaisen mielikuvan joku ulkopuolinen persoonastani muodostaa. Minulle on turha saarnata & paasata miten tulisi elää, kuinka toimia, tai mihin asioihin uskoa. Jos jotkut eivät epäsovinnaisesta sekä omalaatuisesta elämäntyylistäni tykkää, se on heidän murheensa. En siis myöskään hae hyväksyntää toimilleni keneltäkään!

- Pitäköön vaikka syntisen paheellisena, vääräuskoisena harhaoppisena - ei paljoa hetkauta siinä mielessä suuntaan eikä toiseen. Sen verran on vahvaluontoista omanarvontuntoa & itseluottamusta matkan varrella kertynyt kotitarpeiksikin asti; että mikään mahti maailmassa ei kykene voimakasta tahtoani kääntämään, tai mieltäni missään asioissa muuksi muuttamaan. Näin tulee olemaan hamaan katkeraan loppuun asti!

- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Jehovan Todistajat taikka Mormoonisaarnaajat.., tuntuvat olevan porukkaa jonka tuntipalkka ei ole kovinkaan kehuttava !!

Heillä täytyy olla huonohko LIITTO ja sen  tuki takana. Tietenkin Mormooneilla on hieman rahakkaampaa taustatukea siellä Utahin alueella.

Mutta Jehovat ??? Mistä heidän tilipussinsa täyttö maksetaan ylityö-, sunnuntaikorvaukset yms. Olen ymmärtänyt, että kovin pienellä liksalla täytyy tulla toimeen.
Mutta kyllä heiltäkin löytyy sitä mammonaa.., olen huomannut.

Jos joudun keskusteluun Jehovien kanssa liittymisestä tähän ryhmittymään vaadin aina ja ehdottomasti ja  tuomarin välityksellä tehdyn kirjallisen palkkaus-ym kuluni selvästi ja ilman väärinymmärryksen mahdollisuutta paperilla.

Aivan kuin työsopimus.., Siinä tulee olla eriteltynä kaikki käynnit ovien takana tuli tulosta tai ei.., taxani on 150 Eur per ovikellon pirahdus.

Päivässä tulisi käytyä lävitse noin 20 taloutta, huolellisesti läpikäytynä. Siis keskimääräinen ansio 3000 Eur/ per päivä + sitten sunnuntai ja iltavuorolisät. Korvaukset polkupyörän käytöstä ja kännykkäkorvaus.

Näillä ehdoilla olenkin saanut suht hyviä tuloksia ja lisättyä jäsenkuntaa.., mutta toistaiseksi heillä ei ole ollut rahaa palkkaukseeni kuin aina noin kahden kuukauden pätkissä.

Mutta onhan sekin jotakin 60 pvX 3 000 Eur= 180 000 Eur  Not So Badly ?

rapevainaa

.
Minusta Jehovat ja Mormonit ovat kivaa porukkaa. Niitten kanssa on kiva jutella ja ne selventävät maailmankaikkeuden meininkejä.

Lisäksi ne ovat perään antamattomia.

mrsFox

Olen miettinyt, että mistähän Jehovat saavat tietonsa ihmisten elämänmuutoksista, kun he sattuvat ovelle ikäänkuin "sopivaan" aikaan. Muistan kun erosin avoliitosta, olivat he jo parin viikon päästä ovella. Samoin lasten syntymien jälkeen. Ja eroni jälkeen. Ja kirkosta eroamisen jälkeen. Heillä on pakko olla oman uskonsa tunnustajia erilaisissa viralisissa instansseissa, sillä kuinka muuten he tulisivat "lohtuansa" tarjoamaan juuri kun joku on kokenut elämänmuutoksen tai kriisin?


Eugen

Tarkkaile ystäväpiiriäsi....  ;D

Stasihommissakin lähin akentti oli lähempänä kuin arvasikaan....
"Aye, caramba!"

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.05.09 - klo:07:42
.
Minusta Jehovat ja Mormonit ovat kivaa porukkaa. Niitten kanssa on kiva jutella ja ne selventävät maailmankaikkeuden meininkejä.

Lisäksi ne ovat perään antamattomia.

Ooks tosissas, Rape, että päästät ne kotiisi sarnaamaan? Kyllä ne kivoja on, mutta en ikinä viitti kinata niitten kans. Sä varmaan luotat jyrkästi siihen, ettei ne aivopese sua.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.05.09 - klo:00:20

Ooks tosissas, Rape, että päästät ne kotiisi sarnaamaan? Kyllä ne kivoja on, mutta en ikinä viitti kinata niitten kans. Sä varmaan luotat jyrkästi siihen, ettei ne aivopese sua.

On ne hauskempia juttukavereita kuin Eugen tai Aakku.

Kun niitten kanssa juttelee ja kertoo jotain tiedeasioita, ne sano" toihan on mielenkiintoista". Aakku tai Eugen ei sano koskaan silleen.

Sitte kun ne menee hämilleen, ne räppää raamattunsa auki ja alkaa pälättää jotain psalmia.

Mulla on tavoitteena käännyttää muutama helluntailainen pois uskostaan.

Yhteen aikaan ne alko piirittää mun nuorinta 10-v poikaa. Se oli outoa.

**************

Minusta on kiva kuunnella ihmisiä, miten kukin motivoi itsensä. Ja tällä porukalla on hyvät tarinat. Grimmi jää toiseksi. Mutta ne ovat työssä käyviä menestyviä ihmisiä ja pärjäävät paremmin kuin minä ja silti..........

mrsFox

Muistelen, että mormoninuorukaiset ovat pakotettuja kiertämään maailmalla tietyn ajan ennen asettumistaan paikoilleen. Muistelen myös, että he ovat velvollisia antamaan ihmisille kierrellessään apua ihan kaikessa mahdollisessa. Liekä leikkipuhetta.. en ole osannut itse pyytää mitään, mutta tuttavani pyysi opiskeluaikoinaan rahattomana ruoka- apua. Nuorukaiset kipaisivat kauppaan ja tulivat täyden kassin kanssa takaisin!

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.05.09 - klo:07:42
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.05.09 - klo:00:20

Ooks tosissas, Rape, että päästät ne kotiisi sarnaamaan? Kyllä ne kivoja on, mutta en ikinä viitti kinata niitten kans. Sä varmaan luotat jyrkästi siihen, ettei ne aivopese sua.

On ne hauskempia juttukavereita kuin Eugen tai Aakku.

Kun niitten kanssa juttelee ja kertoo jotain tiedeasioita, ne sano" toihan on mielenkiintoista". Aakku tai Eugen ei sano koskaan silleen.

Sitte kun ne menee hämilleen, ne räppää raamattunsa auki ja alkaa pälättää jotain psalmia.

Mulla on tavoitteena käännyttää muutama helluntailainen pois uskostaan.

Yhteen aikaan ne alko piirittää mun nuorinta 10-v poikaa. Se oli outoa.

**************

Siitä lähtee, Rape! Mut miks sä viittit päästää jotain hihhuleita kotiisi. Niistä ei kuule ikinä tiedä, mitä ne raportoi....

Minusta on kiva kuunnella ihmisiä, miten kukin motivoi itsensä. Ja tällä porukalla on hyvät tarinat. Grimmi jää toiseksi. Mutta ne ovat työssä käyviä menestyviä ihmisiä ja pärjäävät paremmin kuin minä ja silti..........
Siitä lähtee, Rape! Mut miks sä viittit päästää jotain hihhuleita kotiisi. Niistä ei kuule ikinä tiedä, mitä ne raportoi....

mrs Fox, en tiennytkään mormonien olevan tuommoisia passaajia!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä