Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Autoilu.., millä autolla ajelet ja miksi ?

Aloittaja karpalo, 31.05.13 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

#40
.
Jaa että onko minulla ja Sniperillä jotain yhteistä hyvää keskenämme?
Kyllä vaan. Yhteinen 476 km välimatka.

risto

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 29.04.15 - klo:13:07
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.04.15 - klo:11:43
.
Just samaa mieltä

.

Sama havainto miullakin, kuin myös se että keskustelupalstat ovat täynnään tyyppejä jotka haluavat olla väittelyissä voittamattomia... siitä voi päätellä etteivät täällä aikaansa tuhlaavista ne joustavatkaan aivan viisaimmasta päästä ole...

Kuka nyt keskustelupalstalle häviämään on tullut! Ei palstoja sen takia perusteta..

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.04.15 - klo:13:56
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 29.04.15 - klo:13:07
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.04.15 - klo:11:43
.
Just samaa mieltä

.

Sama havainto miullakin, kuin myös se että keskustelupalstat ovat täynnään tyyppejä jotka haluavat olla väittelyissä voittamattomia... siitä voi päätellä etteivät täällä aikaansa tuhlaavista ne joustavatkaan aivan viisaimmasta päästä ole...

Kuka nyt keskustelupalstalle häviämään on tullut! Ei palstoja sen takia perusteta..

Häviämään? Ns voittajia tässä nyt on koko ajan käsitelty, he määrittelevät häviäjät ja ihan samalta pohjalta kuin exäkin aikoinaan, se joka kovemmin huutaa, on voittaja, muut hävinneitä...


risto

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 29.04.15 - klo:19:50


Häviämään? Ns voittajia tässä nyt on koko ajan käsitelty, he määrittelevät häviäjät ja ihan samalta pohjalta kuin exäkin aikoinaan, se joka kovemmin huutaa, on voittaja, muut hävinneitä...

Minä taas opin töissä että kuulovikaiset pärjäävät parhaiten . Tällaiset puhuvat luonnostaan kovaa käytävillä ja keskusteluissa ja nehän olivat selvää johtaja-ainesta joiden ääni oli ylitse muiden. Ne eivät taas kuulleet mitä toiset puhuivat normaali äänellä. Tuli käsitys että hän tietää muutenkin asiat kun ei välitä toisten ajatuksista.




Amanda

#44
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.04.15 - klo:13:56

Kuka nyt keskustelupalstalle häviämään on tullut! Ei palstoja sen takia perusteta..


Jokaisella taitaa olla omat odotuksensa foorumeilta, on rrapeja  emmoja ja aprilleja... eilen erehdyin klikkaamaan "hiiri vai mies" jatkokertomusta. Sehän oli uskomattoman hauskaa! Ainakin ed. mainitut tykkäsivät kirjoitella hupsua tarinaa..

Hauskaa vappua
Jotkut voi lähteä hiihtämäänkin sen kunniaksi! (Meillä se on tylsä työn päivä marsseineen.)



Syrinx

Vähän outo työn juhla se miulle on, ei tarvitse lähteä yöksi töihin.

Taidanpa ketjun aiheen mukaisesti hypätä tästä volkkariini ja lähteä kuvaamaan eilen löytämiäni näsiäpuskia kun niissä vielä kukkia on...


Amanda


Samaa meiltä, pääasia, että auto tekee sen mitä siltä vaaditaan. Ja siksi meillä on Honda CRV kattotelineen kanssa, on kuljetettu vaikka mitä sillä. Maasto on yhtä ylä- ja alamäkeä, tasaista on vain aavikoilla ja siellähän on vain kameleja ja muutamia beduiinikyliä. Korkeimmillaan n. 2000 m merenpinnan yläpuolella ja alimmillaan varttikilometrin sen alla (Kuollut meri) ja siksi nelivetoa ei voita mikään eikä se kuluta enempää kuin pienemmät autotkaan.

risto

.
12 v vanhan Corollani ovi suhisi aika kovasti. Ostin uuden tiivisteen rungon puolelle. Kun vertailin materiaalia, olipa vanha tiiviste kovettunut melko koppuraksi. Uusi joustava tiiviste painautuu oven tiivistettä vasten ihan ok. Kallis kapine. Ohjehinta 150 €.

karpalo

#48
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.05.15 - klo:13:49
.
12 v vanhan Corollani ovi suhisi aika kovasti. Ostin uuden tiivisteen rungon puolelle. Kun vertailin materiaalia, olipa vanha tiiviste kovettunut melko koppuraksi. Uusi joustava tiiviste painautuu oven tiivistettä vasten ihan ok. Kallis kapine. Ohjehinta 150 €.

Minun Corollani VM 1997 on aivan kuin uusi, todella loistava yksilö.



Ajettu 170 tkm tähän päivään mennessä. Luultavasti satavuotiaana ajelen samalla tojolla.

En ole koskaan ollut sellainen hklö, joka haluaa näyttää ulkopuolisille joltakin enemmän, mitä itse onkaan, siis rehvastella.

risto

.
Minä olen ylpeä uudesta oven tiivisteestä. Miksen olisi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä