Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kirjottelette tänne

Aloittaja hinaaja, 02.06.16 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

#20
Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.06.16 - klo:13:02
Juhan ylläpitämällä Paskumolla väitetään, että Outi olisi privalla kosiskellut socratesta Outomaalle.
Privat ovat privoja, mutta kysyä saa: pitääkö paikkansa?

Voi Luoja. Ylipäätänsä outoa, että julkaisee tuollaista foorumilla.

Haluatteko totuuden? Olen seuraillut sitä yhtä ketjua , johon on tullut näköjään jo 1211 vasttausta 10 päivässä. Kun tänne rekkautui peräkkäin pari uutta jäsentä, niin ajattelin sitä mahdollisuutta, että sen foorumin tuhoajat tulisivat tännekin. Jos alusta tai yleisö sattuisi katoamaan.

Siksi aioin katsoa onko ko. nikki vielä aktiivinen poistaakseni sen, jos on. Näkkärin upotessahan tänne tuli muutamia viime vuonna maan pakoon. Mutta asiallisiin pariin viestiin siellä olen saanut heti niskaan "Vittuun Outi" ja hetkinen..."Foorumisi on kaikin puolin perseestä. Ääliö." Jne.

Laitoin asiallisen privan miehelle, että on näköjään itse poistanut jäsenyytensä joskus ja että hyvä niin ja ettei ole enää tervetullut takaisin Outomaalle.

Sen verran sitä ihteään on tämän foorumin suuntaan kaatanut. Jotain selkärankaa sentään modella pitää olla ;)


Typoja.
Sana "on" jää usein kirjoittamatta..

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.06.16 - klo:14:56
Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.06.16 - klo:13:02
Juhan ylläpitämällä Paskumolla väitetään, että Outi olisi privalla kosiskellut socratesta Outomaalle.
Privat ovat privoja, mutta kysyä saa: pitääkö paikkansa?

Voi Luoja. Ylipäätänsä outoa, että julkaisee tuollaista foorumilla.

Haluatteko totuuden? Olen seuraillut sitä yhtä ketjua , johon on tullut näköjään jo 1211 vasttausta 10 päivässä. Kun tänne rekkautui peräkkäin pari uutta jäsentä, niin ajattelin sitä mahdollisuutta, että sen foorumin tuhoajat tulisivat tännekin. Jos alusta tai yleisö sattuisi katoamaan.

Siksi aioin katsoa onko ko. nikki vielä aktiivinen poistaakseni sen, jos on. Näkkärin upotessahan tänne tuli muutamia viime vuonna maan pakoon. Mutta asiallisiin pariin viestiin siellä olen saanut heti niskaan "Vittuun Outi" ja hetkinen..."Foorumisi on kaikin puolin perseestä. Ääliö." Jne.

Laitoin asiallisen privan miehelle, että on näköjään itse poistanut jäsenyytensä joskus ja että hyvä niin ja ettei ole enää tervetullut takaisin Outomaalle.

Sen verran sitä ihteään on tämän foorumin suuntaan kaatanut. Jotain selkärankaa sentään modella pitää olla ;)


Typoja.
Sana "on" jää usein kirjoittamatta..

OK.

Mutta jos hän väen väkisin haluaisi tulla tänne, onhan hän kuitenkin ihminen, niin miten sitten reagoisit tilanteeseen ?

Suti

#22
Tiistai on toiminut hienosti.

Uskon että jos tämä paskuraatori pyrkii Outomaahan Tiistai osaa hoitaa tilanteen.

Joitakin ilmiselvästi Näkkäriltä tulleita ja ilmiselvästi Jatkumolla heikosti viihtyviä mielelläni kutsuisin tänne, mutta voi sitä riekkumista mikä siitä seuraisi.

Tarkennus: ...mikä siitä kutsumisesta seuraisi.
päivä kerrallaan

karpalo

#23
Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.06.16 - klo:15:36
Tiistai on toiminut hienosti.

Uskon että jos tämä paskuraatori pyrkii Outomaahan Tiistai osaa hoitaa tilanteen.

Joitakin ilmiselvästi Näkkäriltä tulleita ja ilmiselvästi Jatkumolla heikosti viihtyviä mielelläni kutsuisin tänne, mutta voi sitä riekkumista mikä siitä seuraisi.

Aivan samanlaiset ajatukset ovat olleet mielessäni.

Tarkoitan sitä sillä, että en ainakaan itse kaipaisi päälle purkautuvaa "opastavaa uskonnon ohjeistusta"

Tahallista soopaa, kun sitä siellä jossain suihkivat ylt´ympäriinsä roiskien päin viatonta ihmisen naamaa..

Amanda

Meillä olisi potentiaalia, jos saataisi taas kriittinen keskustelijoiden määrä ylitettyä.  Ihmisille tapahtuu asioita elämässä ja virtuaalisista keskusteluista tulee toissijaisia, tiedän parin jäsenen lähteneen sen takia.

Uskon, että ainakin jatkumo.netillä seurataan tätäkin foorumia uteliasuudesta ed. mainitusta syystä. (Muuten vasta tänään laitoin Outin tunnukseen lähempiä tietoja, siihen asti olin vain joku kaima.)

Joten satunnaiset kävijät:
tervetuloa kokeilemaan täälläkin, seinät on väljät ja katto korkealla :)



Yana

Täällä taas, monen vuoden tauon jälkeen. Salasananikin muistin! Mahtaisko vielä "Jorinaa"- osasto löytyä, nyt äkkiä vilkaistessani en löytänyt.
Kiistän kaiken..edelleen

Posiella

Hei Yana,

Ollaan näköjään samaa "ikäluokkaa"eli 2007 jo hilluttu täällä. Kiva kun tulit!  8)

Terv Posi
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Amanda

#27

Mahtava juttu, Yana, että muistit tämänkin paikan vielä!

Jorinaa ei tullut tavallisella haulla, mutta kyllä "tarkemmalla haulla" : https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=69.0

Mutta ainahan voi aloittaa uuden ja näkyvalle osastolle, kun tuo on klubilla.


Posiella

Miksi kirjoittelemme tänne?

Meitä on näköjään syyskuussa 2007 pöllähtänyt tänne parkymmentä outoa. Tulikivijärviepisodin jälkeen nuo perusoudot, joista muutama on jo paremmissa bileissä, taitaa kirjoittaa tänne aina joskus. Tai ainakin kurkkii.
Mutta miksi? No kai siksi, kun täällä hyvinä hetkinä on mukavia keskusteluja ja huumori lentää. Pikkuhiljaa samanhenkistä porukkaa on tullut lisää ja osa on poistunut.

Itselläni on nyt aikaa välillä olla täällä, mutta huomisesta ei tiedä kukaan.

Niin kauan tänne voi epäsäännöllisesti kirjoitella, kunnes nätti perushoitaja sitoo leuan nauhalla kiinni ja lykkää kylmiöön. Tai mistäs sen tietää...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Yana

Minusta on ihan käsittämätöntä miten aika kuluu niin nopeasti! Aikoinaan olin hyvinkin ahkerana täällä, jos en kirjoittanutkaan niin ainakin luin juttuja. Ja minuakin viehätti monet henkilöt, huumorintaju, vitsit, vakavat väittelyt jne. Mutta niitä persreikänillittäjiä en kaipaa, joittenkin oli aina aivan pakko vääntää musta valkoiseksi.  Ja se lienee ollut syy, miksi aikoinaan katosin täältä.
Huvitti myös, kun Oktopussista löyty mun kirjoittamani juttu valokuvineen. Että sellaistakin on tullut tehtyä..  ;D
Kiistän kaiken..edelleen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä