Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miten suhtaudut ns. poikkeaviin ihmisiin Outomaassa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 07.09.10 - klo:07:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.02.15 - klo:19:27


Niin, LexA. Jos vaikka jollakin sattuu olevan identtinen kasonen, niin silti heillå on eroja luonteenpiirteissä.. vaikka geenit ovat samat. Aika mielenkiintoinen juttu, kun tarkemmin ajattelee..

Siitäkin huomaa, että luonteenpiirteet eivät (ainakaan kokonaan) siirry geenien välityksellä, vaan ihmisen luonteeseen vaikuttavat kokemukset maailmasta, muista ihmisistä. Luonne siis kehittyy vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa.

Posiella

Ihan hyvä, että tuli keskustelua, mutta tarkoitin kyllä tuota kirjoitusvirhettä äänestyksessä... ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Ihan kiva!

Mulle on jo annettu tuhat kertaa sapiskaa, kun olen oikaissut näitä viliseviä virheitä.

:D
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Kysymyshän on kysyjälle tavanomaisen järjetön. Pientä ne kirjoitusvirheet ovat siinä sotkussa.
Miten eroavat Kohtuullisessa määrin suvaitaan / Suvaitaan kunhan ei häiritse omaa mielenrauhaani / Suvaitaan
Ja miksi passiivi "suvaitaan": eikö pitäisi olla "suvaitsen"? "Suvaitaan kunhan ei häiritse omaa mielenrauhaani " on aivan järjetön, jotain järkeä olisi jos olisi ...omaa mielenrauhaa.

En suvaitse edes kohtuullisessa määrin tuollaisia pökellyksiä.
päivä kerrallaan

Amanda55

Voisiko jokupoikkeava ihminen ilmoittautua tänne, niin harkitsen tapausta ja sitten määrittelen kantani.  ;D


Suti

Kuules Amanda55, ei kukaan poikkeava taida täällä ilmoittautua. Eivät tunnista poikkeavuuttaan ja ovat yleensä sitä mieltä, että poikkeavia ovat nuo toiset jotka eivät ole samaa mieltä eivätkä usko samalla tapaa.
Me tavalliset taas jotka tunnistamme nuo poikkeavat olemme niin hyvin käyttäytyviä ettemme tohdi sanoa että "toi on aika poikkeava". Ja jos sanoisimme siitä syntyisi vain kina ja jankkaus.

Mieletäni sinun pitää vaan reippaasti ja runsaasti kommentoida kaikkia kirjoituksia ja kirjoittajia, kyllä siihen ihan varmasti mahtuu ja tulee poikeaviakin.
päivä kerrallaan

Amanda55

Hauskasti sanottu Suti.  Savolaisena oon jahkaaja, eli voishan se olla poikkeava, tai sitten ei.  Mut poikkeavia mielestäni ovat lähinnä silikonitissit hankkineet ja kasvojen kohotuksessa käyneet muijat, katsokaa Kardashianeja, ei yhtään luonnollista muijaa mahdu siihen joukkoon, Kim on niistä järkyin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä