Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Aakku Ohoi!

Aloittaja Eugen, 20.09.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Hei, en minä sinua pyytänyt itseäsi Arkkienkeli Gabrieliksi ristimäänkään  :lol: ! Karvaturpakin on jo heti parempi, siinä on kyseessä sentään ilmiselvä ja karun peittelemätön  totuus.

Arkkienkeli - sitä nyt ei uskoisi ikinä kukaan :P ... Mölö pösilö on helppo niellä sellaisenaan.

LainaaEtpäs ole  :evil:

Toistaiseksi taidan vielä olla :roll:

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
LainaaP.S. Entä sopisiko vaikkapa "Yksisilmäinen löylynlyömä" ? Viittaan oheiseen kuvaan :

No vaikka sitten se, kunhan ei mp.
Kiitos, Perjantai, taustatuesta  :wink: .

Elä hötkyile [savolaisten 11. käsky] - olen toistaiseksi Mölö pösilö ... siinä on sellainen suorastaan hyväilevä saundi, ainakin minulle :D

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Elä hötkyile [savolaisten 11. käsky] - olen toistaiseksi Mölö pösilö ... siinä on sellainen suorastaan hyväilevä saundi, ainakin minulle :D

No, onhan sitten käskyjä noudatettava sinun, hurskaan ihmisen :P .
Turha sinun kanssasi on näämmä väitelläkin, tulee vain rakot sormiin .

Namaste!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"No, onhan sitten käskyjä noudatettava sinun, hurskaan ihmisen :P .
Turha sinun kanssasi on näämmä väitelläkin, tulee vain rakot sormiin .

Namaste!

Tottahan toki minun vakaumuksellisen diskordianistin on noudatetteva aivan erityisesti tätä 11. käskyä, joten olen mp toistaiseksi ... mahdollisesti aina viimeiseen henkäykseeni asti.

Sehän tässä outoilussa on riesana, rakot sormissa, joten parempi olisi väitellä nokakkain - muuten Starseed : Voiko mielestäsi nokakkain suoritetussa puheväittelyssä tulla rakkoja huuliin, kieleen tai kurkunpäähän  :?:  Entä äänihuulten kramppaaminen ???

Voin nähdä meidät väittelytilanteessa - molemmat yskivät ja köhivät naama punaisena kun kurkunpää on rakkuloilla ja äänihuulista kramppaa...

Asiasta kolmanteen - mistä löydämme sinulle yhtä iki-ihanan pärstäkkeen kuin sisar Indigolla on ? Kävisikö tästä leikattu ja pienennetty ?



Jos Indin pärstäke [ ] pistää ulvomaan ... Aauuuuu... niin tuosta leikattu ja pienennetty aiheuttaa jo sydämentykytryksiä, hengenahdistusta ja muita tyypillisiä kiinnostuksen merkkejä.

Perjantai

Miksi AAKKU et laita tuota omaa inkkarikuvaa avaksi?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Miksi AAKKU et laita tuota omaa inkkarikuvaa avaksi?

Ööh ... hyvä kysymys, joten katson olisiko valmista pienennöstä ja sitten - jos ei ole, niin pienennän sitä - siis kuvaani ... "siinä" ei ole juurikaan pienennysvaraa. Huomaa nöyrä ja vaatimaton luonteeni :P

Nonni - nysse on siellä :D

Sisaret Perjantai ja Starseed ... huomioin myös toiveenne tittelin muuttamisesta, enkä olekaan enää Mölö pösilö :roll: [vaikka oikeasti olen edelleen ...].


Perjantai

No niin nyt on erittäin hyvä :lol:  :lol:
:lol:  :lol:
Tuo nöyryys ja muukin vaatimattomuus on sitten ok ja hmmmm :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"No niin nyt on erittäin hyvä :lol:  :lol:
:lol:  :lol:
Tuo nöyryys ja muukin vaatimattomuus on sitten ok ja hmmmm :lol:

Tunnustan olevani heikkona outonaisiin, joten pakkohan oli nöyrtyä  8)

Vaatimattomuus kaunistaa ja kyllähän te täysikasvuiset naiset tiedätte koko joukon "sen" kasvatuskonsteja, jolloin nk. rengistä tulee isäntä tai jotain sentapaista  :lol:

Tittelikin on ilmeisesti parempi ja itsellenikin tuli hyvä olo siitä kun sai naisen/naisia tyydytettyä :oops:

Ääh - näitä ns. perjantaipäivän juttuja, mutta olkoot sensuroimatta ... kyllä te tajuatte, että en minä ihan normaali ole :roll:

Perjantai

No kuka tässä aina niin normaali olisi tai etes läheskään aina :cry:
Älä anna synkkien ajatusten pilata  TÄTÄ Perjantaita...saunomista,hyvää syötävää,jotain telkkarista ehkä :roll:  tai muuten vaan YKSINKERTAISIA ajatuksia...ei mitään kovin monimutkaista nyt...tai täällä tätä ainakin nyt :study:

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Sisaret Perjantai ja Starseed ... huomioin myös toiveenne tittelin muuttamisesta, enkä olekaan enää Mölö pösilö :roll: [vaikka oikeasti olen edelleen ...].

Kiitos kiitos, nyt näytät ja kuulostat oikein hyvältä  :wink: .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Voiko mielestäsi nokakkain suoritetussa puheväittelyssä tulla rakkoja huuliin, kieleen tai kurkunpäähän  :?:  Entä äänihuulten kramppaaminen ???

En ole koskaan kuullut tuollaisesta. Ko. vammojen aikaansaamiseksi tarvitaan varmaan aika kovat ruokajuomat väittelyn yhteydessä, taitaisi mennä tuonne pirtun puolelle...


LainaaAsiasta kolmanteen - mistä löydämme sinulle yhtä iki-ihanan pärstäkkeen kuin sisar Indigolla on ? Kävisikö tästä leikattu ja pienennetty ?

Enhän minä tohdi edes moista kuvaa kopioida tähän viestiini, saati sitten pärstäkkeekseni ottaa. Älähän nyt mahdottomia ehdottele  :shock: ... pitää hiukan tutkiskella, enköhän minä jonkun löydä kun tutkiskelen hiukkasen googlea. Indigon kuva on muuten oikein hyvä.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä