Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Äänimaailma

Aloittaja Aakku, 30.10.07 - klo:11:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S

Pyytämättä ja odottamatta ja jopa yllättäin. Varsinkin jos näkevät jotain naurettavaa ja huvittavaa näköpiirissään. Tätäkään puhetta ei sitten kannata ottaa vakavasti, eikä siitä välittää. Kunhan vähän letkauttelin lämpimikseni!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"

Ei silti, että itse yltäisin edes yli normaalin, mitä nyt olen itse itseäni testannut aikuisiällä.

Oi kauhiaa, minä en uskaltaisi mennä mihinkään mensan testiin, ties jos sieltä tupsahtaisi joku 70 hujakoilla niin siinä se menisi ego viemäriin koko loppuiäksi niin, että hulahtaisi; eihän sitä sitten enää mitään uskaltaisi keksiäkään saati ajatella, ainakaan ääneen. Niinno... Outomaalla ehkä..

Kiitos vinkistä Suokkis, minä olenkin aina katsonut vain, että Bach kun bach ja kuunnellut sujuvasti, mutta pitääpä ottaa neuvosta vaarin.
Mozartin musiikin tuolla aiemmin mainitsinkin olevan ehkäpä valkoinen väriltään, koska valkoinenhan sisältää kaikki näkyvät aallonpituudet. (...kuis sitten kuuluvat..?)
Mutta juu, eihän sitä yhtä väriä voi valita. Jos ajattelee värien edustavan tunteita niin löytyyhän eri tunteita jokaisen musiikista. Ehkä kuitenkin joku perustunnelmointi?
Valaistus kerran sanoi, että minä voisin olla Dvorakin 9 sinfonian "näköinen" ja siitä kultaisenleikkauksen kohta aloitukseksi. Kauniisti sanottu. ...suorastaan imarreltu, en oikeasti yllä olemaan sellainen... kuinka sen sanoisi.. öh, kaunissieluinen.

Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä