Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keskinäisen kehumisen kerho :)

Aloittaja Aakku, 15.09.07 - klo:21:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Eikun, ajattelin, että minun pitäisi alkaa säästellä niitä, että eivät lopu.
Jos niitä käyttää paljon niin voi olla että laimenevat. Niin mietin.

Indigo



Sanomattomat sanat ovat tyhjiä, olemattomiin laimennettuja. Homeopatiaa, ei kun sosiaalista antipatiaa. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Sanomattomat sanat ovat tyhjiä, olemattomiin laimennettuja. Homeopatiaa, ei kun sosiaalista antipatiaa. :lol:


Homeopatia on ollut minusta aina kumma juttu ja sosiaalisessa antipatiassa olen aika hyvä. Luulisin.

Mutta hyvänen aika! Laitoin tuossa kuvani avattareksi ja muistin taas, että kirjaimien lisäksi, kotikoneeni photoshopista on hävinnyt musta väri!! Apua, miten saan sen takaisin? Ihan totta nyt.

Tuo kuvanikin saattaa olla ihan kumman värinen.. ei ainakaan indigonsininen.

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Mutta hyvänen aika! Laitoin tuossa kuvani avattareksi ja muistin taas, että kirjaimien lisäksi, kotikoneeni photoshopista on hävinnyt musta väri!! Apua, miten saan sen takaisin? Ihan totta nyt.

Aika merkillinen tilanne, että kuvainraastamisohjelma kadottaa mustan !? Ohjelma lienee sinulle tuttu, joten joku asetus siellä nyt kai on vinksallaan - näkemättä en oikeastaan muuta osaa sanoa.

LainaaTuo kuvanikin saattaa olla ihan kumman värinen.. ei ainakaan indigonsininen.

Indigo

Huokaus : ... Auuuuuuu ... :P Vaikka täysikuuhun on yli viikko aikaa.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Mutta hyvänen aika! Laitoin tuossa kuvani avattareksi ja muistin taas, että kirjaimien lisäksi, kotikoneeni photoshopista on hävinnyt musta väri!! Apua, miten saan sen takaisin? Ihan totta nyt.

Tuo kuvanikin saattaa olla ihan kumman värinen.. ei ainakaan indigonsininen.

Indigo

Siis musta puuttuu, mistä? Hienon hipiäsi pinnaltako, ebenholzin musta, kuin Mombasan yö? Minusta kuvan värit ovat täysin kohdallaan, miellyttävät silmää.

Ystävällisesti,

Aaron

PS. Aakulla oli tuolla jossakin kuva tyttösestä, mustanpuhuvasta kaunottaresta. Olikos se sitten se aito ja oikea?  :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Ei, Aakulla ei ole minusta bikinikuvia.

En todellakaan tiedä mistä asetuksesta mustan saisi takaisin. En ole löytänyt. Väri-info vain näyttää, että missään kuvassa ei ole mustaa ollenkaan, siis cmyk:eissäkään. Vähän kummaa.



Indigo


Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Ei, Aakulla ei ole minusta bikinikuvia.

Indigo


Ai jaaha, ei siis edes bikineitä. :oops:

Hämmentynyt,

Aaron

PS. Kuka kuvat otti? Rape? :shock:

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Ai jaaha, ei siis edes bikineitä. :oops:

Hämmentynyt,

Aaron

PS. Kuka kuvat otti? Rape? :shock:

hö.

hyvää yötä.


edit: miten tuon hymynvirneen saisi tuosta avattaresta tähän viestiin pois...

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Ai jaaha, ei siis edes bikineitä. :oops:

Hämmentynyt,

Aaron

PS. Kuka kuvat otti? Rape? :shock:

hö.

hyvää yötä.


edit: miten tuon hymynvirneen saisi tuosta avattaresta tähän viestiin pois...

1) Esität tiukkana, että kyseessä on tekohymy. :evil:
2) Syytät moderaattoreita väärästä avattaresta. :evil:
3) Ummistat silmäsi. 8)
4) Rikot tietokoneesi. :twisted:
5) Suoritat perusteellisen manauksen ja toivomuksen hymyn muuttumisesta pahanilkiseksi irvistykseksi, seksin irvikuvaksi. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Tiistai

Huomenta, rakaat outomaalaiset.
Olen jo heireillä ja katson onko s-postia jälkikasvulta, jolla taas kerran on tärkeätä päätettävää.


:D Jahas...
minä kehun outomaalaisia erinomaisesta intuitiivisuudesta, sitä näyttää olevan ihan kaikilla.



Indigo, ken leikkiin lähtee, leikin kestäköön  ;)

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Ei, Aakulla ei ole minusta bikinikuvia.

Tämän näen vakavana puutteena - voisin tulla jo reilusti täysi-ikäiseksi tulleella autollani ja ottaa muutaman sellaieen [Indi eestä, Indi takaa, Indi istuu, Indi makaa] ja koska olen hyvin suurpiirteinen, ei sinun tarvitse käyttää niissä kuvissa edes bikineitä - ajattele :)

LainaaEn todellakaan tiedä mistä asetuksesta mustan saisi takaisin. En ole löytänyt. Väri-info vain näyttää, että missään kuvassa ei ole mustaa ollenkaan, siis cmyk:eissäkään. Vähän kummaa.

Indigo

Tuo kyllä kuullostaa varsin merkilliseltä ... etkä siis ole koskenutkaan mihinkään asetuksiin ? Kai sinulla sentään on asennusromppu tallella ... tai sitten lainaat joltakulta sellaista. Minulla olisi yksi jossain pöytälaatikossa, joka löytynee jos vain alkaa todenteolla etsimään, mutta sinähän olet muistaakseni Mac-käyttäjä ja se romppu on Winkulle ... sinällään tarpeeton minulle nykyään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä