Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miten suhtaudut ns. poikkeaviin ihmisiin Outomaassa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 07.09.10 - klo:07:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 07.09.10 - klo:15:47
Minä olen normaali, kaikki muut ovat poikkeavia.

Yritän käyttää suodatinta.

toi on kyllä hyvä. Tossa riittää äimistelemistä.

.

Letti

Olen kiitollinen, että olen saanut tutustua ihmisiin täällä. Ei ihmisten pään sisälle pääse normi elämässä. Tarkoitan ajatuksianne sekä älliä.
Muut osaa vastata, miten suhtaudun outoihin ihmisiin. Itse en pidä ketään outona.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Letti - 07.09.10 - klo:22:48
Itse en pidä ketään outona.

Vai niin.... kyllä me olemme kaikki outoja, tämähän on Outomaa. Todella outo tyyppi!
"Aye, caramba!"

S

Kenenkään toisen puolesta on paha lähteä sanomaan mitään; eli tuskin kukaan osaa vastata miten joku toinen suhtautuu tykönään outoihin ihmisiin. Eiköhän se ole jokaisen oma päänsisäinen tunne, kuinka muihin kaltaisiinsa asennoituu.

- Omalta kantilta katsoen, sitä ei tietenkään pidä itseään mitenkään erityisen outona tyyppinä, tai edes omituisena. Muut näyttäytyvätkin sitten tässä valossa enemmän tai vähemmän eriskummallisina otuksina, kukin oman outoutensa mukaan tietenkin!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Letti - 07.09.10 - klo:22:48
Olen kiitollinen, että olen saanut tutustua ihmisiin täällä. Ei ihmisten pään sisälle pääse normi elämässä. Tarkoitan ajatuksianne sekä älliä.
Muut osaa vastata, miten suhtaudun outoihin ihmisiin. Itse en pidä ketään outona.

lettiä on vaikea pitää outona kun ei sen jutuista saa selvää.
Luokittelen lähinnä omituiseksi.


THL tiedottaa

Mikä on se tämä ero oudon ja omituisen välillä?

Outo ei välttämättä olekaan omituinen?

Omituinen ei outo?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Omituista kyllä, outo on itse asiassa omituisen synonyymi - sekä tietenkin myös päinvastoin. Kummatkin tapaukset ovat kuitenkin poikkeuksellisen eriskummallisia luonteeltaan, voisi sanoa jopa erikoisia!

- Joten ei näillä ilmauksilla taida juuri merkittävää eroa olla - ellei sitten välttämättä näiden kahden välille halua väkisin jonkinlaista hiuksenhienoa eroavaisuutta tehdä...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Onko sellainen omituinen vai outo auto, joka on tehty sedan-mallista urheilusellaiseksi sahaamalla katto pois?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Outo tapaus = vieras tuntematon

omituinen tapaus = selvästi poikkeava, erikoinen, ei saa oiken otetta, ärsyttävä


Oudoksua vierastaa

Eugen

Kyllä Tietäjä on nyt metsässä kuin Akvavitix sieniä keräämässä. Omituinen ja outo eivät todellakaan ole synonyymejä....

- Metsän rajasta, peltoaukean takaa, kajasti outoa valoa....

- Metsän rajasta, peltoaukean takaa, kajasti omituista valoa....

***

-Ovesta astui sisään outo kulkija.

-Ovesta asui sisään omituinen kulkija.

Ei ollenkaan sama asia.
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä