Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miten suhtaudut ns. poikkeaviin ihmisiin Outomaassa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 07.09.10 - klo:07:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Letti

Lainaus käyttäjältä: S - 10.09.10 - klo:20:49
Tietääkseni en ole missään yhteydessä äänestänyt itseäni, enkä muistaakseni edes ottanut osaa kyseiseen Vuoden Outo-äänestykseen. Sen ainakin tiedän, etten välttämättä ole joidenkin mielestä tarpeeksi outo, että minulle voitaisiin tämä titteli missään olosuhteissa/tilanteissa luovuttaa. En ole edes itse asettunut ehdolle, tai asemaan että minut joidenkin toimesta siihen tehtävään valittaisiin.

- Tosin en sellaista titteliä edes omalle kohdalleni havittele; en näet ole kiinnostunut mistään virtuaalisista enkä muistakaan palkinnoista, joilla ei ole mitään varsinaista arvoa tai käyttöä kuitenkaan. Se riittäköön, että itse tietää mikä tai kuka on - ei siihen muiden arvostusta eikä arvostelua tarvita.

- En ole tittelinkipeä muutenkaan, vaikka itseni olenkin nimennyt itseoikeutetusti Tietäjän arvonimellä?!

Minä kerran äänestin itseäni tosi kilpailutilanteessa ja eimissäänmaassa eli netissä ja Aakku oli sen kyselyn vetäjä. Alkoi ärsyttää se kilpailutilanne, joten oli pakko.

AveLazio

Minä äänestän itseäni. Koska olen oudompi kuin kaikki muut yhteensä........
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.09.10 - klo:22:37
Minä äänestän itseäni. Koska olen oudompi kuin kaikki muut yhteensä........

Mutta oletko yhtä Outo kuin minä esim. ?  Postaukseni saa nimittäin toisinaan sellaisen kommentin kuin "Isoäidin Pieru".

Oletkos Sinä onnistunut laittamaan Foorumille viestin., joka arvioidaan isoäidin pieruksi?

Sen oudompaa palautetta ei muualta juurikaan tule.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: S - 10.09.10 - klo:20:49


- En ole tittelinkipeä muutenkaan, vaikka itseni olenkin nimennyt itseoikeutetusti Tietäjän arvonimellä?!



Tosiaankin, sinä olet antanut itsellesi useampia arvonimiä. Eipä silti, tittelit on varmaan ihan kivoja, varsinkin ne jotka voi itse itsellensä antaa. Sillon saa juuri sitä mitä ajattelee tarvitsevansa.


rapevainaa

.
Hohtavin nimi, mitä ässä on antanut itselleen, on universumin älykkäin.
Ehkä seuraavaksi on luonnehdinta että pitää olla iso ja itsevarma.

Lähinnä. Tulee toni halme mieleen.


AveLazio

Lainaus käyttäjältä: postman - 11.09.10 - klo:11:48
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.09.10 - klo:22:37
Minä äänestän itseäni. Koska olen oudompi kuin kaikki muut yhteensä........

Mutta oletko yhtä Outo kuin minä esim. ?  Postaukseni saa nimittäin toisinaan sellaisen kommentin kuin "Isoäidin Pieru".

Oletkos Sinä onnistunut laittamaan Foorumille viestin., joka arvioidaan isoäidin pieruksi?

Sen oudompaa palautetta ei muualta juurikaan tule.

Nyt pistit kyllä pahan, Postman.. Ehkä sä sit voitat. Muut saa päättää.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Toisen kautta, jos nyt välttämättä haluat olla oudompi, niin mulla on kyllä varaakin luovuttaa. Pikkaisen hyväntekeväisyyttä ei oo multa pois ja sä taas saat hyvän mielen.

Olet Oudompi, sovitaan niin.

AveLazio

Hih, Postman. You are something else! Ollaan vaikka yhtä outoja. OK?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 14.10.14 - klo:09:13
Vielä mahtuu mielipiteitä?

Ystävällisesti...

K.K.

K.K, olethan itsekin melkoisen outo, joten Outomaassa tunnet olevasi omiesi joukossa, toki ihan omien tankerointiesi kanssa  ;) Siistiä, Very Cool ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä