Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miten suhtaudut ns. poikkeaviin ihmisiin Outomaassa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 07.09.10 - klo:07:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

#50
Yeah jos joku on meitä muita Outoja Oudompi niin onko se joku K.K.??.  ;)

No mä täppäsin tuon samantekevää.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda


Tämmönenkin ketju. Äänestin vasta nyt.. ei häiritse kuin aniharvoin ja sekin menee nopeasti ohi.

Mutta MISSÄ on AveLazio, outojen kerho on vajavainen ilman yhtä oudoimmista täällä!

Suti

Tämmöttinen ketju, todella.
Ns. poikkeavia ovat aloittajan mielestä kai kaikki hänen ajatusmaailmastaan poikkeavat.
Suhtaudun heihin myönteisesti.
Vai ovatko poikkeavia kaikki keskiarvosta tai mediaanista poikkeavat - suhtaudun tilanteesta riippuen.

Minusta tämmöiset kyselyketjut ovat syvältä.  Kysymyksenasettelu estää keskustelun siitä mikä tai kuka on poikkeava, ja se voisi olla se kiinnostava aihe: miten poikkeavuus Outomaalla ilmenee?
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Itsekin vastasin kohtaan 'kohtuullisessa määrin suvaitaan'...


Jos kuitenkin joku alkaa nimittelemään tai erikseen joka viestissä mainitsemaan nimimerkin, katson sitä lähes henkilökohtaiseksi ahdisteluksi...

Toisaalta...
Aina voi puhua ja kirjoittaa ko. asiasta, ei henkilöstä...

Ystävällisesti..."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
Miten suhtaudut ....

Eihän täällä ole muuta tehtykään kuin vittuiltu toinen toisillemme nimillä.
Voiko sitä enempää.

Hukkaanmenee jos yhden kahjon yleistää kaikkiin.


karpalo

#55
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 15.10.14 - klo:18:33
.
Miten suhtaudut ....



Minä olen aina suhtautunut ns. poikkeaviin yksilöihin luovasti.

Luova suhtautuminen poikkeaviin yksilöihin on joskus joidenkin adminien/modejen mielestä "epäasiallista" ?

Olisiko siis asiallista suhtautua kaikkeen epäasiallisuuteen ainoastaan asiallisesti ? Tuollainen kyssäri on herännyt, kun näitä yksioikoisia  "tunareita" tulee vastaan silloin sun tällöin.

PS
Tuntuu siltä, että jäsen Rrapekin suhtautuu luovasti poikkeaviin yksilöihin ?

......Kuuntelen

risto

#56
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 15.10.14 - klo:21:24
[

Minä olen aina suhtautunut ns. poikkeaviin yksilöihin luovasti.

Luova suhtautuminen poikkeaviin yksilöihin on joskus joidenkin..

Niin. Luovuus on poikkeavuuden perusta.
Omien tutkimusteni mukaan useimmat outomaalaiset eivät pysty omaksumaan, muitten tekemää valmista tietoa. Siksi heidän on luotava selitys asioille omasta päästään. Normaali, järkevä ihminen saattaa kiinnostua ja lähtee ottamaan selvää asiasta. Poikkeava kiiruhtaa foorumille ja avaa ketjun, ja muiden tehtävä on kumota hänen oivalluksensa.

Niitä, jotka luottavat siihen, että muillakin on tietoa, niihin luovat yksilöt suhtautuvat torjuvasti.

Luovalla ihmisellä on selitys kaikkeen, oli sitten kysymys Ukrainasta tai ebolasta.
He ovat edelläkävijöitä.

.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 07.09.10 - klo:07:46
"Yksi ns. hullu kysyy enenmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata."

"Kaikista pahinta jos alkaa vielä esitellä mielipiteitään - tosina."

Yllä pari lausetta, jotka olen ymmärtänyt olevan ihan tavallisia kun ns. poikkeava alkaa tällä keskustelupalstalla esitellä mielipiteitään...

Miten itse suhtaudut täysin eri mielipidesuuntaa edustavaan ihmiseen? Yllä eri vaihtoehtoja, mutta jos kirjoitat mielipiteesi kaikkinensa, tullee asiasi parhaiten ymmärretyksi...

JK. Vallinneiden mielipiteiden johdosta katson itsenkin jossakin määrin poikkeavaksi - joten äänesys koskee minuakin.

K.K.



Mjaa... jätän äänestämättä koska olen uusi täällä. Toisaalla olen kyllä osittain samoja nimimerkkejä nähnyt kai yli vuosikymmenen. Keskustelu ja mielipiteiden vaihto on ollut tavoitteenani, onnistumisprosentti on ollut aika vaatimaton. Mielipiteiden vaihto on tärkeää, ne ovat kuin sukat. Jos niitä ei koskaan vaihda, ne tainnuttavat käyttäjänsäkin, muista nyt puhumattakaan.

Valitettavan yleistä kuitenkin on että mielipiteitään ns puolustetaan eli niiden vaihtamista uusiin vastustetaan viimeiseen asti. Toisen foorumin osalta menetin toivoni, saa nähdä mikä täällä on tapana.


Suti

Totta on, että keskustelun perusteella mielipidettään vaihtava on ns. poikkeava ilmestys.
päivä kerrallaan

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 21.10.14 - klo:12:45

Mielipiteiden vaihto on tärkeää, ne ovat kuin sukat. Jos niitä ei koskaan vaihda, ne tainnuttavat käyttäjänsäkin, muista nyt puhumattakaan.


Selvästi outomaalaista sarkasmia ja metafori osui naulan kantaan.. omianikin voisi vähän varmaan tuulettaa ainakin ..


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä