Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Klassikko: 5 vastaan 1

Aloittaja AveLazio, 16.09.10 - klo:15:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 21.09.10 - klo:12:19
Ave testailee meidän moraalia...

Mitä se sillä tiedolla sitten tekee?

Noi on noita "minä sairas - sinä lääkäri - leikkejä".


AveLazio

Samja, en minäkään. Nää monet on täällä niin kuutamolla, että lisäkysymyksiä aiheesta on turha esittää. Mutta se ja Quito, ei tähän ole OIKEITA tai VÄÄRIÄ moraalisia vastauksia - vain omia tuntemuksia...
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.09.10 - klo:15:50
Mutta se ja Quito, ei tähän ole OIKEITA tai VÄÄRIÄ moraalisia vastauksia - vain omia tuntemuksia...

Joka tapauksessa lopputulos on se että jos vastaus ei sinua miellytä niin alat mekastamaan senkin hippisivarihomonössöneitirassu.

Sulla on noi kysymykset sun moraalin osalta aina epäilyttäviä. sinusta ja lunoojasta tuli hienot moderaattorit Outomaalle, Oikein olan takaa moderoisitte,  jos yleensä tiedätte mitä semmonen on.

AveLazio

Mikäs hepuli nyt, parahin Quito? Ei tässä ole vääriä tai oikeita vastauksia. Sulla on noi filosofianopinnot jääny vähä niukoiksi näköjään....
At a narrow passage there's no brother, no friend


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.09.10 - klo:18:32
Mikäs hepuli nyt, parahin Quito? Ei tässä ole vääriä tai oikeita vastauksia. Sulla on noi filosofianopinnot jääny vähä niukoiksi näköjään....

Filosofia ei ole koskaan ollut mun laji. Eälävässä elämässä on tarpeeksi ihmeteltävää eikö moraali ole ollut mulle esteenä ennenkään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä