Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hitlerin kohtalo

Aloittaja AveLazio, 23.09.10 - klo:14:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.09.12 - klo:15:53


THL ja Rape, avatkaa omia ketjuja joskus, niin ei tarvitse tullaa itkua hiertämään muihin ketjuihin.



Haa, katopa montako ketjua Rape (eri nimmareillaan) on avannut. Eniten?

Mulla on avauksia sit toiseksi eniten.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Mä en viiti avata yhtään ketjua kun aina yks tyyppi tulee esittelmään
  wuffenwaffen lelujaan.


risto

#142
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.09.12 - klo:15:53
Ai kellähän on toisto päälle jäänyt!!! Rape tuskailee vieläkin kaatuvan Tiger-tan

k. Rape, et tiedä maailmasta paljonkaan. Et. Saatko kumminkin äänestää vielä kuntavaaleissa?

pärjäsin elämässä ihan hyvin kunnes tapasin sinut.  sen jälkeen olen kokenut itseni pelkäksi hylkiöksi. En ole ollut legioonassa enkä ole ampunut polveeni. en ymmärrä avaruudesta enkä kuolemattomuudesta mitään. Eivät edes tankkini kaadu.
Kerta kaikkiiaan entisen elämäni paikalla on tyhjiö.
Ainoa mikä tuo lohtua elämääni on wikipedian lukeminen.
Edes yhden päivän ajan haluaisin elää kuten Avelazio ja nostaa saippuan lattialta.
.
.



AveLazio

En minä ole ampunut polveeni.- Puhu ittestäs vaan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Mato - 24.09.12 - klo:22:03
.
Mä en viiti avata yhtään ketjua kun aina yks tyyppi tulee esittelmään
  wuffenwaffen lelujaan.



Mutta Mato, äsken luin kehitysapuketjua, kun siitä olisi mielipide. Mutta joku oli vienyt sinne 2. maailmansodan.


AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo


Kas sielläpä Hitlerin esi-isä Homo Erectus jo suunnittelee Euroopan valloitustaan Reinin alkujuoksulla:

   

Missään nimessä tämä esi-isä ei ollut Homo. Muutenhan ei olisi Hitlerkään syntynyt. Hitleristä, niinkuin Mannerheimistakin sanotaan, että ovat olleet Homoja. Eniten homoja tuntuu kuitenkin  löytyvän koulujen välitunneilla. Sinne sekaan kun täysipäinen eksyy, niin joka puolella on pieniä keskusteluryhmiä, sieltä täältä erottuu voimakkasti painotettuna sanat.

   - Vitun Homo

Kyllä olisi, jos eläisi vielä Homo Erectus ollut tyytyväinen levinneisyyteensä

Kremppamestari

Kirja Hitlerin pako sisältää aika vähän todisteita Hitlerin elelystä Argentiinassa mutta valtavasti luotettavan tuntuisia havaintoja Martin Bormannista sodan jälkeen. Sikäli väärin päin, että Hitlerin ruumista ei koskaan löydetty, mutta Bormannin jäänteitä löytyi joskin kirja väittää niitä Bormannin sukulaisen jäännöksiksi.

risto

Hitler elää ja on 120 v vanha. Kaikki tietää sen.

Toope

#149
"Hitlerin pako" on kyllä hauska kirja, voisi melkein uskoa sen kirjoitetun tosissaan. Niin hyvin on kirjoitettu. Mutta fantasiaahan se on.

Kyllä venäläiset löysivät Hitlerin jäännökset vähän aikaa kaivettuaan. Speerin ja muiden lähipiirin todistusaineistot tukevat tuota virallista teoriaa. Ampui itseään päähän syanidin tuella. On toki ymmärrettävää, että venäläisten salailu loi näitä salaliittoteorioita, mutta totuus lienee arkisen yksinkertainen. Hitler ja Göbbels tappoivat itsensä mieluummin kuin alistuivat venäläisten hirsipuuhun. Ruumiit poltettiin.

...

PS: Joskus olen golfia pelatessani joutunut sellaiseen bunkkeriin, että ymmärsin Hitlerin epätoivon. Oli pakko vaan lyödä palloa sivulle, koska eteenpäin ei päässyt. Harmittavaa. Hitlerkin olisi tajunnut enemmän jos olisi pelannut golfia, se laji riisuu ihmisestä yli-ihmisen ja asettaa hänet maan tasalle.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä