Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

runotemp1

Aloittaja Canardian, 18.10.10 - klo:21:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 18.10.10 - klo:21:50


Niille vain on oma paikka, eli oma ketju. Laitoin vielä linkin puusta oksaan, ja oksasta (tästä ketjusta) puuhun, jotta tämä idea tulisi selvemmin esille.


Ai Kauheeta.!!

Nyt mulle tuli assosiaatiomielikuva.... Puun oksasta., kuinka korkealta on hyvä Itsemurhantekijän se homma toteuttaa. Sitähän tuossa taannoin pohdittiin, näillä saiteilla että miltä korkeudelta alkaa sen heiluriliikkeen tai sukkulapudotuksen??

Kaikkia pohtijoitakaan ei ole enää käynyt uusintapohdiskelussa. Kauheeta, niin on, se vaan, mitä kaikkee täälläkin joutuu syyttömästi miettiin..??.

Slörde


Hei, Quit, 
Ihan hauskoja kuvia ja videoita, mutta Outoon Valoon joudut, kun tahallasi torpeedoit Ässän ketjua  8)

Siksipä moderoin, kun mun luuta on isompi.. !


Slörde

Niin, samat sanat..
 
Yritän vain ylläpitää jonkinmoista foorumia Sinulle, Quit, että on paikka  .. sille, mitä olet täällä tekemässä.
............

JK.
ne kuvat ja video ovat Klubin ylimmäisenä nyt.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 27.10.10 - klo:21:12

Hei, Quit, 
Ihan hauskoja kuvia ja videoita, mutta Outoon Valoon joudut, kun tahallasi torpeedoit Ässän ketjua  8)

Siksipä moderoin, kun mun luuta on isompi.. !


Ei moderaattorit saa arvostella ihmisiä. Se on kielettyä uutistoimittajaltakin.
Silloin ku mä olin vielä ylläpitäjä, kaikki ole onnellisia, enkä saanut yhtään negatiivisia privoja :)
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Slörde



En arvostele jäseniä. Rape aka Quito on vanhoja kamuja foorumin alkupäiviltä alkaen.

S, ketjun aloittaja toivoo varta vasten, että tämä omistettaisiin pääasiassa runoille. Rönsyillä voi melkein kaikilla osastoilla enemmän, mutta tämä ylin ajateltiin vähän asiallisempaan keskusteluun. Edes.


Outo valo
Tiede, taide, elämänkatsomus. Koitetaan pysyä asiassa.    6063 viestiä
127 aihetta    Uusin viesti kirjoittanut Lumooja
Vs: Runolaatikko
tänään kello 21:51




Slörde

Minä en ole koskaan.. (huomaan juuri) ole saanut negatiivisia privoja. Mutta tuosta yhdestä tarkoittamastasi sain tietää, ja se koski pääasiassa Sinua, Lumooja,  ja Sinun takia minua.  Tämä on taas rönsy, mutta olkoon.

Foorumilaiset tekevät fooruminsa,
tällainen tästä nyt on tullut.

Telkkarissa alkaa hyvä leffa, että sitten huomisiin!

Canardian

Ei sun saamat negatiiviset privat musta ole negatiivisia, vaan silloin etumerkki kääntyy ympäri, eli ne on positiivisia.
Perusmatematiikkaa.

Vain jos henkilöstä sanotut asiat tulee sille henkilölle jota ne koskee, silloin etumerkki säilyy muuttumattomana.

Paul Coelho kirjoitti tästä jo mietelauseenkin.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 27.10.10 - klo:22:02

Foorumilaiset tekevät fooruminsa,
tällainen tästä nyt on tullut.

Telkkarissa alkaa hyvä leffa, että sitten huomisiin!

Oliko tämä haiku?

Ei siellä telkussa mitään tuu, mut voisitteko kunnioittaa runoketjua ja sen teemaa? Hmm?!

Tämän hienon ketjun perustajajäsen on "S", voisimmeko antaa hänelle valtuudet siivota täältä kaikki älyttömyydet?

*pusisusi*tm

S

Olen ikäväkseni huomannut, että täällä ei pahemmin muiden ketjuja kunnioiteta. Ne sotketaan surutta, kun kerran vauhtiin on päästy. En viitsisi asiasta moneen kertaan huomauttaa, kun se ei kuitenkaan näköjään mitään auta. Harmi vaan, kun hieno ketju tärvellään tällä tavoin.

- Kaikenlaisille asiaankuulumattomille sivujuonteille on kyllä olemassa jo tälläkin osastolla kaksikin eri paikkaa, minne ylimääräiset rönsyt voisi kipata, mutta se homma ei kuulu minulle. Sitä varten on olemassa erikseen ylläpitäjät, jotka siivoavat luudallaan ketjuja jos sen parhaakseen näkevät.  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Canardian

Kyllä Runoketjua aina puhdistetaan, voisin itse asiassa samantien ruveta tekeen sitä :)

Homma menee niin että runoketjusta puhuminen tulee tähän Runoketju Metakeskustelu ketjuun, jossa juuri nyt olet. Paitsi jos puhutaan itse jostain runosta, silloin se jää runoketjuun koska se on Karma/Kehu/Hali verbaalisessa muodossa.

Sitten paskat runot menee pieleen menneet runot ketjuun, mutta ne ovat lähinnä väärin luotuja Haikuja. Voi toki olla muitakin pieleen menneitä runoja.

Sitten on vielä kolmas vaihtoehto, kun runoketjussa puhutaan jostain tietystä teemasta, joka ei koska runoketjua. Siitä sitten tehdään ihan oma teemaketju ja jokaiselle teemalle tietenkin oma, sillä pitäähän eri teemoja kunnioittaa, eikä vaan ikäänkuin laittaa ne "roskakori" ketjuun. Indigot ketju on yksi esimerkki tästä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä