Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outoja testejä

Aloittaja Aakku, 19.10.07 - klo:17:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Minusta ei ole - Hitler valjasti oman älykkyytensä manipuloimalla kansallissosialistien kantajoukon tukemaan omia tarkoituksiaan. Ei sellaiseen massamanipulointiin hullu tai tyhmä pysty ... taustalla oli kuitenkin peruskieroutunut mieli [kuten kaikilla diktaattoreilla]. Ja siinä kaaviossa on joka kohdassa toisessa päässä obelixi ja toisessa päässä asterixi - Sinusta tulisi, ellen kovin pahoin erehdy, ennemmin Äiti Teresa kuin Hitler ... jos nyt näistä ääripäistä pitää valita - ole mielummin kuitenkin ihan tavallinen Indigo ... sellainen, minä olemme sinut oppineet tuntemaan :)

P.P.S. Olen lukenut Hitlerin "Taisteluni"-kirjan suomennettuna ... sisulla, koska teksti on pääosin äärimmäisen kuivakkaa, mutta sitä ihmettelin aikanaan, että sitä ei otettu muualla kovinkaan vakavasti - sehän on toimintasuunnitelma ... H. kertoo tismalleen, mitä tekee kun pääsee valtaan ... teki, ja vähän enemmänkin.

Niinpä niin. Ero väärinkäytettyjen voimavarojen ja oikein oivallettujen mahdollisuuksien välillä on häilyvä. Usein näyttää sattumalta mitä tapahtuu, oikeastihan on aina kyseessä yksittäinen yhden ihmisen valinta. Valinta jota seuraa toinen valinta ja niin edelleen. Mitä voi tapahtua tässä välissä on tärkeää.
Tiedätkö mitä?

Itse veikkaisin, että joku, yksi ihminen tulee ja kääntää kelkkaa hiukan sivuun. Uskon, että se on mahdollista.

Olen tainnut joskus kertoakin, että minulla on sama Härkä Aurinkomerkkinä kuin Hitlerillä ja vielä lähempänä olen Stalinia, sama Aurinko-Härkä ja Nousevamerkki Skorpioni.
Jos siis uskoo esoteerisen astrologian ajatukseen, että ihminen itse syntyessään uudelleen, valitsee kulloisenkin elämäntehtävänsä ja perheen ja paikan johon syntyy, niin olen valinnut aika vaikeat aspektit. Vähänkuin istuisi dynamiitin päällä, vai mitä? Ilmankos niitä elämän tragedioita on omaan elämääni mahtunut enemmän kuin kohtuullista olisi, mielestäni. Lapsuudesta asti. Mutta valitsin ilmeisimmin myös jotain, joka kantaa. Äitini soitti juuri. Valitsin äidin, joka on aina ollut valmis auttamaan ja uusia ideoita ja toimintaa täynnä. Vähän samaan tapaan kuin joku airasamuliini, ei niin kovin perinteiseen.

Ehkä siis vältän Stalinin uudelleen valtaannousun omassa persoonassani, silloin olen oppinut jotain. Esimerkiksi pyytämään anteeksi. Mutta ennenkaikkea antamaan anteeksi. Sitäkin vielä enemmän olisi syytä oppia -  iloitsemaan toisten ihmisten erilaisuudesta vilpittömästi. Että oppisin näkemään erilaisuuden voimavarana jonka voin yhdistää omiin ominaisuuksiini.
Vaikeinta on kuitenkin hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Siihen joutuu varmaankin käyttämään enemmän kuin tämän yhden elämän.

Indigo

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Meille taitaa Rapen kanssa tulla samanlaiset CV:T  :wink:

Hämmästyin itseäni, lukiessani sinun luonnehdintaasi, Perjantai, näytti se sopivan oikein hyvin ja näytti ihan sinulta. Mutta lukiessani Rapen luonnehdintaa näytti sekin sopivan hänelle ja näytti ihan Rapelta. Mutta kuitenkin te näytätte minun silmissäni erilaisilta. Ihmisen ennakkokäsityksillä on ihmeellinen voima saada asiat näyttämään erinäköisiltä. Ei ihme, että sotia syntyy.

Indigo

Perjantai

Minustakin  olen erilainen...no Rape on mies ja minä taas nainen :lol:
Höh! Siinä taas se huumorinkukka pilkisteli :oops:

Mutta löysin ihan totta tuosta paljon itseäni.Harmitti,kun tuossa ei ollut noita ammattiarveluja...olisin valmis muutenkin testeihin,että mikä minusta olisi voinut tulla isona...tämä nykyinen joskus rassaa :? Ja ei oikeastaan kannata enää vaihtaakaan :roll:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Itse veikkaisin, että joku, yksi ihminen tulee ja kääntää kelkkaa hiukan sivuun. Uskon, että se on mahdollista.

Täysin mahdollista - Outomaan ulkopuolisista ihmisistä enemmistö vaikuttaa olevan helpostivedätettäviä lähes mihin hyvänsä kun vain tarpeeksi vakuutellaan, että näin on aivan välttämättä tehtävä teidän omaksi parhaaksenne [harva kansanjohtaja sanoo, että pääosa teistä uudelleenkoulutetaan ajattelemaan "oikein", vastaanpullikoijat leiritetään orjatyövoimana ja loput poltetaan isoissa uuneissa ja tuhka käytetään lannoitteena ynnä rasvasta keitetään saippuaa...]. Toivottavasti se tuleva kelkankääntäjä ei ole Hitlerin ja Stalinin hengenheimolainen, eikä edes diktaattori.

LainaaOlen tainnut joskus kertoakin, että minulla on sama Härkä Aurinkomerkkinä kuin Hitlerillä ja vielä lähempänä olen Stalinia, sama Aurinko-Härkä ja Nousevamerkki Skorpioni.

Tärisen jo kauhusta - Generalissimus Indigo :shock: Millaista merkkiä, jos näin käy, olemme pakotetut kantamaan rintapielessä, entä tuleeko käyttää indigonsinistä käsivarsinauhaa...

LainaaValitsin äidin, joka on aina ollut valmis auttamaan ja uusia ideoita ja toimintaa täynnä. Vähän samaan tapaan kuin joku airasamuliini, ei niin kovin perinteiseen.

Muistat sitten aika kaukaisia tapahtumia :) - itse en muista valinneeni vanhempiani ... tosin tiedän, että olin se syy, miksi menivät vihille - olisivat muutenkin, mutta minä pistin aikataulut uusiksi :P

LainaaVaikeinta on kuitenkin hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Siihen joutuu varmaankin käyttämään enemmän kuin tämän yhden elämän.

Indigo

Minua kiehtoo kovin ajatus siitä, että nykyisillä tiedoilla ja kokemuksilla - ne säilyttäen siis - voisi hypätä ajassa taaksepäin, lapsuuteen ja silloin kaikki, koulukin, olisi äärimmäisen helppoa :)

Minä näen allekirjoituksen tummansinisenä :) - niinkuin siinä lukeekin :

[color=darkblue]Indigo[/color]

Meillä on näytön värilämpötila erilailla säädetty - ootas niin katson ... joo, asetukset ovat "User", eli omat - RGB ovat intensiteeteiltään 90%, 36% ja 13%. Tällöin esimerkiksi skannattu valokuva näyttää tällä ruudulla samalta kuin originaali ... tämä on hyvä konsti näytön säätämiseksi - skannataan kuva ja senmukaan fiilataan näyttöä kunnes sävyt ovat silmämääräisesti samat.

Tunnet ammattilaisena vissiin tämän CIE:n väridiagrammin , jossa kaavion kaarevalla osalla olevat luvut tarkoittavat aallonpituuksia nanometreinä, niitä puhtaita spektrin värejä ... Lisää aiheesta täällä :

http://www.answers.com/topic/cie-1931-color-space

Aakku <-- se on punainen, nääs.

Perjantai

Minä taas olen sisarrusparven viimeinen tyttö,josta vanhemmat vielä kerran yrittivät tehdä poikaa.
No minulle jäikin sitten se pojan rooli ja kaikki "poikien työt" sain opetella lapsesta asti.
Mutta en valita,koska niistä on ollut aina pelkkää hyötyä ja iloakin.

Onkohan ennen nuo vanhemmat ehtineet kovin valita kumppaneitaan,varsinkin,jos "vahinko" on ehtinyt tapahtua ja perillisiä ollut tulossa...niin silloin ympäristön painostus avioitumaan on ollut kova.
En kuitenkaan väitä etteikö ne olisi olleet ns.rakkausavioliittoja,koska siihen sanaan sisältyy niin paljon erilaisia määritelmiä.


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minä taas olen sisarrusparven viimeinen tyttö,josta vanhemmat vielä kerran yrittivät tehdä poikaa.
No minulle jäikin sitten se pojan rooli ja kaikki "poikien työt" sain opetella lapsesta asti.
Mutta en valita,koska niistä on ollut aina pelkkää hyötyä ja iloakin.

Hmmm... jos yritetään tehdä poikaa, niin meneekö kanssakäyminen jotenkin erilailla kuin tyttöä tehtäessä :P Minusta kumpikin - on siis sekä perintöprinsessa, että -prinssi [jotka aikanaan kun jehkimä korjaa, perivät lähinnä vanhoja risoja vaatteita ja ehkä velkaakin] pantiin alulle ihan perinteisin menoin. Todennäköisyys on melko tarkalleen [tilastollisesti myös] 50/50 molemmille "tärpeille". Sama kuin kolikkoa heitettäessä - kukin heitto on riippumaton edellisestä ja tätä sovellettaessa lapsentekoon [missä se alkuvaihe on kummallekin varsin kiintoisa, vaikka nainen joutuu kaikkiaan kovemmalle rasitukselle] on tilastollisesti ja todennäköisyyden mukaan samantekevää, montako "kruunaa"tai "klaavaa" on ennestään. Ahkera pirttiviljelijäpariskunta voi saada peräjälkeen vaikkapa 11 poikaa tai 11 tyttöä ja voi sitten muutaman vuoden kuluttua perustaa oman jalkapallojoukkueen.

LainaaOnkohan ennen nuo vanhemmat ehtineet kovin valita kumppaneitaan,varsinkin,jos "vahinko" on ehtinyt tapahtua ja perillisiä ollut tulossa...niin silloin ympäristön painostus avioitumaan on ollut kova.
En kuitenkaan väitä etteikö ne olisi olleet ns.rakkausavioliittoja,koska siihen sanaan sisältyy niin paljon erilaisia määritelmiä.

Entisaikaan avoliitossa elävistä puhuttiin "susipareina" ja kovin synnillisenä ja moraalittomana pidettiin sellaista menoa, mitä se onkin, ellei laadita paperia "Mää tykkään susta nyt ja iankaikkisesti, aamen" ... ja nimet todistajain läsnäollessa alle :P , eli se ympäristön painehan siinä on monasti varmaan ollut liiton vahvistajana :) Ennenaikaan erilaiset varmisteluvälineet olivat lähinnä vallasväen herkkua ja rahvas eleli lähinnä tuurilla näissä asioissa ... ja tietäähän sen kuinka lopulta käy - ahkeruus palkitaan.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Itse veikkaisin, että joku, yksi ihminen tulee ja kääntää kelkkaa hiukan sivuun. Uskon, että se on mahdollista.

Täysin mahdollista - Outomaan ulkopuolisista ihmisistä enemmistö vaikuttaa olevan helpostivedätettäviä lähes mihin hyvänsä kun vain tarpeeksi vakuutellaan, että näin on aivan välttämättä tehtävä teidän omaksi parhaaksenne [harva kansanjohtaja sanoo, että pääosa teistä uudelleenkoulutetaan ajattelemaan "oikein", vastaanpullikoijat leiritetään orjatyövoimana ja loput poltetaan isoissa uuneissa ja tuhka käytetään lannoitteena ynnä rasvasta keitetään saippuaa...]. Toivottavasti se tuleva kelkankääntäjä ei ole Hitlerin ja Stalinin hengenheimolainen, eikä edes diktaattori.

Hmm. tarkoitettiinkohan eriä vai samaa? Minä ajattelin, että Hitler olisi saattanut jättää tekemättä hirmutekonsa jos joku olisi puuttunut jollain erilaisella teolla hänen elämäänsä silloin kun hän oli lapsi.

Lainaa
LainaaOlen tainnut joskus kertoakin, että minulla on sama Härkä Aurinkomerkkinä kuin Hitlerillä ja vielä lähempänä olen Stalinia, sama Aurinko-Härkä ja Nousevamerkki Skorpioni.

Tärisen jo kauhusta - Generalissimus Indigo :shock: Millaista merkkiä, jos näin käy, olemme pakotetut kantamaan rintapielessä, entä tuleeko käyttää indigonsinistä käsivarsinauhaa...

Huom! korjaus Öh, olenkohan taas puhunut ilman parempaa tietämystäni kuten testissäkin kysyttiin, en sitä nyt saa selville!! En löytänytkään Stalinin syntymäaikaa sieltä mistä sen olisi pitänyt löytyä. Jospa muistinkin väärin sen? Huh helpotus sinänsä! Higginsillä oli kyllä nuo merkit samoin.
Mutta yhden nimen löysin: Karl Marx:illa oli syntymäpäivä samana päivänä kuin minulla.
Teille nämä eivät tietenkään merkitse ja tarkoita mitään, mutta minulle kyllä.

Sinisen väristä kiistelemme varmaan vuodesta toiseen. Katsos indigonsininen on tummasininen joka vivahtaa violettiin, mutta ei ole violetti. Koodaaja on koodannut väärin. Indigo väri saadaa kasvista jolla värjätään mm.  farkkukankaita ja kuten tiedät niiden väri vaihtelee vaaleansinisestä tummansiniseen.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Hmmm... jos yritetään tehdä poikaa, niin meneekö kanssakäyminen jotenkin erilailla kuin tyttöä tehtäessä :P

No menee!

Silloin laitetaan se kirves sängyn alle.

Kyllähän sääkin ny tän tiäsit!  Jaa et vai! En uso!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"No menee!

Silloin laitetaan se kirves sängyn alle.

Kyllähän sääkin ny tän tiäsit!  Jaa et vai! En uso!

Tämä selvää nyt, entä tyttöä tehtäessä ? Ja mitä sitten jos petin alla on kaikkea mahdollista paketoitua sälää, sekä työkalupakki ja sensellaista ... silloin tällä logiikalla palataan kuitenkin siihen tuurinpeliin  :roll:  Oma logiikkansa täytyy siinäkin olla jos "kolikkoa heitetään" lattialla, karvalankamatolla  8)

THL tiedottaa

Tyttöjä tehtäessä... kaikkee toi Aakku kyseleeki!

Äläkä olleska ihmettele, ettei tuu tyttöö ei sitten millään, jos siellä teidän sänkyn alla on koko sun maallinen tekninen omaisuutes...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä