Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outoja testejä

Aloittaja Aakku, 19.10.07 - klo:17:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"Tyttöjä tehtäessä... kaikkee toi Aakku kyseleeki!

Äläkä olleska ihmettele, ettei tuu tyttöö ei sitten millään, jos siellä teidän sänkyn alla on koko sun maallinen tekninen omaisuutes...

Ei ole tarkoitus valmistaa enää senenempää rinssejä kuin rinsessojakaan, mutta yksi rinsessa on ja niiden työkalujen vaikutus ei ollut ainakaan täällä mainittava :P Jaa, mutta kirvestä ei petin alla muistaakseni ollut ... olisikohan se siinä. Puuttaan koneen kun tuli kernel-päivitys :? ... ainoa tapaus asennuksissa, jolloin tarvitsee puutata...

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Puuttaan koneen kun tuli kernel-päivitys :? ... ainoa tapaus asennuksissa, jolloin tarvitsee puutata...

jaaha, vai niin... hämmästyttää aina tämä teknisten ja (painotus tähän) ajattelevien ihmisten logiikka. Miten ihmeessä se puuttaus liittyi tuohon tyttöjen tekemiseen?

hämmästelee

Indigo

(ps. itseasiassa olen kuullut tähän "teorian")

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"jaaha, vai niin... hämmästyttää aina tämä teknisten ja (painotus tähän) ajattelevien ihmisten logiikka. Miten ihmeessä se puuttaus liittyi tuohon tyttöjen tekemiseen?

hämmästelee

Indigo

(ps. itseasiassa olen kuullut tähän "teorian")

Tarkemmin ajateltuna puuttaus ei liity mitenkään ko. asiaan - taisin laittaa sen irrallisena huomautuksena, koska Linukassa [Mäkissä lienee sama juttu] päivitysten latausten ja asennusten aikana ei tarvitse odotella tumput suorina, vaan konetta voi käyttää normaalisti.

Nyt siis tiedämme, että poika syntyy jos suojaamattoman yhteyden muodostuessa on kirves sängyn alla, mutta edelleen minua jää vaivaamaan se, mitä sängyn alle tulee laittaa jos halutaan tyttöä ?

THL tiedottaa

(Indin viestissä on virheellinen lainauksen lähde: Aakku se kirjoitti buuttauksesta...)   :D

Ja sitä paitsi minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia kirveestä tai muustakaan (ei ole edes päähän lyöty... jaa, että näyttää ihan toiselta...) oheisvälineestä lapsenteon yhteydessä.

Minä vain toin esille ne tosiseikat, mitä muut, näitä välineitä käyttäneet ovat puhuneet.    :lol:

---------------

Aakku se vaan edelleen haluaa tietää, että miten se tyttö saadaan alkuun. Mutta, mutta, säähän oot saanut tytön, eiks vaan? Ja vieläkin kyselet....
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

korjasin väärän lainauksen sanojan, Suokkis.

Puuttaus voisi noin symbolisesti erään teorian mukaan liittyä tyttöjen tekemiseen....

Poikavauvoja kuulemma tehdään aktiivisella menetelmällä ja tyttöjä tehdessä pidetään pitkää taukoa.

Voiko tästä päätellä, että pojat ovat alunalkaen nopeampia, vai mitä? Tai sitten toinen vaihtoehto, tytöt ovat alunalkaen kestävämpiä? Luulen että syynä voisi olla tuo jälkimmäinen.

Indigo

ps. selitys kansanperinteessä säilyneeseen kirvesteoriaan voisi olla, että jos kirves on sängyn alla, on kokoajan vaara mahdollisesta vihollisesta. Vaikuttaako se aktiivisuuteen, en tiedä?


Perjantai

Indigon teoriaa ei voi kiistää...olen kuullut tuon ennenkin.Pitää varmasti paikkansa.

Tiistai

Ihmeellisiä tarinoita ja testejä täällä  :roll:  Tunnistan itseni tuosta:

LainaaEdellisten vastaustesi perusteella: Olet 60 % Impulsiivinen
Seuraava kaavio kuvaa vastaustesi sijoittumistaEkstrovertti   ------------*--------   Introvertti
Käytännöllinen   --------*------------   Intuitiivinen
Ajattelija   ------------*--------   Tuntija
Impulsiivinen   ----*----------------   Harkitsija

(mpmp)
Vastaustesi perusteella seuraava luonnehdinta kuvaa persoonallisuuttasi:

Olet hiljainen, käytännöllinen, herkkä ja spontaani.
Kaltaisesi ihmiset ovat hieman ujoja ja syrjään vetäytyviä, ja etsiytyvät ammatteihin joissa on mahdollisuus yksinäisyyteen ja samalla pitää sormensa elämän pulssilla. Metsänhoito, maatalous, puutarhanhoito, sukeltaminen, kaivostyö ja rakentaminen ovat sinulle soveltuvia ammatteja, samoin kuin käsityöammatit ja taide.
Ihmistyyppisi ovat myös usein ammattiurheilijoita, muusikkoja tai esiintyviä taiteilijoita. Osaat nauttia aisteistasi, ja viihdyt ulkoilmassa ja luonnossa. Arvostat itsenäisyyttä ja riippumattomuutta, ja vetäydyt mielelläsi syrjään liian epämiellyttävistä tai vaativista tilanteista.
Vapaa mielenlaatusi on usein vastakkainen liikeyritysten tavoitteille, joten sinua ei helposti löydetä ”uraputkesta” tai ainakaan suuryrityksen johtoportaasta.

Perjantai

Olikohan sullakin Titta täällä jo joku tai ainakin lähes kaksonen/sielunkumppani tai jotain sinne päin :lol:

Tiistai

:idea:  Niin onkin, Starseed!

Mutta enemmän minusta tuntuu, että kaikki outomaalaiset ovat sielunsukulaisia. Muuten en olisi tänne tullutkaan :)

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Titta":idea:  Niin onkin, Starseed!

Mutta enemmän minusta tuntuu, että kaikki outomaalaiset ovat sielunsukulaisia. Muuten en olisi tänne tullutkaan :)

Hei vaan Titta, ja tervetuloa  :P !

Mukavaa saada uusia virtuaalisiskoja. Miinä olen nykyisin kovin laiskalla tuulella kirjoittelemaan, mutta olen silti hengessä mukana. Tämä syksy vie ihmiseltä kaiken alotekyvyn ja viitseliäisyyden tehdä sitäkään vähää jonka joskus jaksaa aloittaa. Senköhän takia polvenikin on kipeä, ettei tarvitse edes lenkille mennä, maailmankaikkeus tuli laiskan avuksi  :wink: .

Perhosesi on nätti, se tuo mieleen kesän.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä