Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Äänimaailma

Aloittaja Aakku, 30.10.07 - klo:11:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"Kipin kapin Tampereen kaupunginkirjaston musiikkiosastolle, kyllä ne tädit ja sedät sit siellä neuvoo!

No, annetaan ny sitten lupa muillekin: mars, mars...

Hyvä, että annoit luvan - olisikin hieman hankalaa jos pitäisi laittaa Indiaanille privaa, että "... viittisitkös käydä Tampereen kirjastossa ..." ja liitteenä lista etsittävistä äänitteistä.

Toisaalta - täälläkin on kaupunginkirjasto, ihan totta. Sivukirjastokin löytyy ja sinne on tästä matkaa noin kilometri - saattaa jäädä allekin. En ole mitannut kun kilometrimittani on kadonnut. Metrimittoja kyllä löytyy ainakin kolme.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"No Aakku ei mullekaan ihan varppina ole auto "sen" jatke :? eihän se nyt oikein olisis mahdollistakaan ilman sukupuolen vaihdos leikkausta  :wink:


"Sen" jatke on muualla, kuin autoissa tai senteissä. Korvien välissä, ja sinne mahtuu aika monta senttiä (metriä)  ilman sukupuolen vaihdostakin ;)

THL tiedottaa

Jumaliste!

Nyt kyllä loppu mun mollaaminen!   :x

Mää mitään jatkeita tartte...    :D
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

Tiedetäänhän se, että Se:llä on Mensan jäsenyys :P

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Tiedetäänhän se, että Se:llä on Mensan jäsenyys :P

Hmmm... itse kuuluin opiskeluaikanani salaseuraan Kuninkaan miehet fy. [fy = fiksu yhdistys]. Tiettävästi järjestöä ei ole lakkautettu, vaikka se onkin viettänyt pitkään hiljaiseloa. Myös olin Buffalo-kerhon jäsen, mutta erosin siitä - ken on siihen kuulunut, tietää miten erotaan ja varsin vapaamielinen pitää ravintolan olla, etteikö ainakin määräaikaista porttikieltoa tulisi ...


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Tiedetäänhän se, että Se:llä on Mensan jäsenyys :P


Ja naurut päälle!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

Joo, eikö saa nauraa :D


Mulla on aina ollut vähän jonkun sortin kunnioituksen puute kaikenlaista eliittistä kohtaan. Mensa on kai sellainen. Älykkyys on kadehdittavaa, mutta jos se itseltä puuttuu - ei ole minun vikani, kun en sitä kehtooni saanut - niin miksi jäykistyä kunnioituksesta jonkun sen omaavan edessä ;)

Meillä oli abiluokalla yksi nero. Neroutensa takia hän oli vähän syrjässä, kukaan ei uskaltanut ystävystyä lähemmin. Olisi varmaan mieluummin ollut ihan tavallinen keskivertokaveri. Koulu oli muutenkin hyvin vaativa, ei siinä jäänyt paljoa aikaa millekään paitsi läksyille.  
Aikuisiällä vähän kaduttaa, ei olisi vaatinut kuin muutama jokapäiväinen sana mistä tahansa aiheesta aiheesta  ja asia olisi ollut toisin .. :? meitä muuten ol 2/3 tyttöjä luokalla.



Ei silti, että itse yltäisin edes yli normaalin, mitä nyt olen itse itseäni testannut aikuisiällä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Joo, eikö saa nauraa :D


Ei ku nimenomaan saa, naurua kolmannella: yy, kaa, koo!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

No kuka tässä nyt ehti kolmeen asti oottaa :wink:

THL tiedottaa

Niin, no, oudot nauraa aina ensimmäiselläkin... odottamatta...   :D
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä