Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tihutyöketju

Aloittaja Aakku, 31.10.07 - klo:08:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Keräillään tähän erilaisia ilmitulleita ilkivaltailuja ja tihutöitä.

Kävin vilkaisemassa palveluntarjoajamme tukifoorumia ja kas, siellä olikin käynyt kräkkeri hillumassa ja tämännäköistä jälkeä oli saanut aikaan :

hacked by ekocan ........ hacked vy sanalkurt thanks sanalkurt ...... www.antit3ror.com....... fuck you ABD......####################################### || || # vBulletin 3.6.5 - Licence Number VBF199F577 || # ---------------------------------------------------------------- # || || # Copyright ©2000-2007 Jelsoft Enterprises Ltd. All Rights Reserved. || || # This file may not be redistributed in whole or significant part. # || || # ---------------- VBULLETIN IS NOT FREE SOFTWARE ---------------- # || || # http://www.vbulletin.com | http://www.vbulletin.com/license.html # || ||

Tässä on vain näkymän yläosa - samanlaista merkkisekamelskaa koko sivu.

Alkuvuodesta jollekin asiakkaalle, pieni firma, oli tehty vastaavaa ja palveluntarjoaja teki polliisille tutkintapyynnön. En tiedä miten juttu siitä eteni, mutta rikostapauksissa, jollainen tämäkin on, operaattorien on luovutettava tutkijoiden käyttöön kaikki lokitietonsa, eli tekijä jää nalkkiin. Ihan kuten siinä salasanojen levittelyjupakassakin :P

Yhdeltä sivulta luin amerikkalaisten metkasta oikeuskäytännöstä - kiinnijäänyt kräkkeri tuomittiin roimien sakkojen lisäksi ehdolliseen plus tietokoneen käyttökieltoon :D - eli jos jää kiinni tietsikan raplaamisesta niin joutuu samantien häkkiin... kova rangaistus nörtille, mutta minusta oikeudenmukainen.

Ztara

Ei hullumpi idea...


Kun saat mainoskirjeitä, jotka tarjoavat sinulle uutta luottokorttia,
autolainaa tai mitä tahansa, valtaosa näistä kirjeistä sisältää
palautuskuoren,
jonka postimaksu on maksettu tai maksetaan lähettävän yrityksen
puolesta.

Miksikäs ei siis hyödyntää moista palvelua ja lähettää kyseinen mainos
sekä
muitakin mainoksia, jotka ovat jääneet nurkkiin pyörimään, kauniisti
kirjekuoressa takaisin lähettäjälle. Hoitakoot itse paperinkeräyksen!!

Voit liittää esimerkiksi Yves Rocherin mainoskirjeen sisällön
askartelutehtävineen lehtitilausmainoksen palautuskuoreen tai lähettää
vakuutusmainoksen yhteydessä kyllä-kuoressa myös K-kaupan parhaat
tarjoukset.

Jos ei jäljellä ole mitään ylimääräistä lähetettävää, voit lähettää
pelkän
lomakkeen tyhjänä takaisin - ja muutenkin, jos haluat pysyä
nimettömänä voit
poistaa paperit, joissa on nimesi tai ainakin poistaa nimesi niistä.

Toisaalta voit lähettää pelkän tyhjän kirjekuoren ja jättää kyseisen
yrityksen
suremaan tuntematonta mahdollista asiakasta, -hauskaa, vaikka ei ehkä
yhtä
hyödyllistä.

Sama juttu kaikkien Valittujen Palojen, tms. kirjeiden kanssa, jotka
lähettävät 20 kirjettä peräjälkeen ilmoittaen sinun olevan valittu
voittajaksi
- laita koko roska palautuskuoressa ja muista käyttää kyllä-kuorta tai
ruksata
kuoren kylkeen "kyllä" niin voit olla varma, että kyseinen yritys
lunastaa
kirjeesi.

Jonkin ajan kuluttua, mikäli kaikki kynnelle kykenevät osallistuvat
tähän
mainostulvan vasta-aaltoon, vakuutusyritykset, pankit, kauppaketjut,
yms.
alkavat saada takaisin suurimman osan paperisaasteesta, jota he itse
lähettävät. Näin he itsekin ehkä alkavat arvostaa sitä oikeassa
mittakaavassa!
Ja arvioimaan uudelleen sen tarpeellisuutta...

Parasta tässä kaikessa on se, että he maksavat itse kirjekuoren ja
postikulut!
Sivumainintana sanottakoon, että näin myös postitoimistot saavat lisää
hommia,
jos he ovatkin pelänneet, että sähköposti vie heiltä asiakkaat!

---------

Taidanpa kokeilla  :twisted:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

No mutta Sisareni Tähdistä!  :evil:  ! Hyi sinua... ihanko itse keksit tämän?:shock: (olenkin hetken aikaa jo seurannut, että mikä sinua oikein riivaa)  .... 8) ....MAINIO idea!! :lol:  :lol:  

Indi

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"No mutta Sisareni Tähdistä!  :evil:  ! Hyi sinua... ihanko itse keksit tämän?:shock: (olenkin hetken aikaa jo seurannut, että mikä sinua oikein riivaa)  .... 8) ....MAINIO idea!! :lol:  :lol:  

Indi

No en minä sitä keksinyt  :oops: .
Mutta ajatus on minustakin varsin mainio.
Seurannut...sinä...mitä  :roll: kröhöm??
Minä olen jo lakannut seuraamasta mikä sinua riivaa, kompastuisin vain koko ajan kengännauhoihini  :lol:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai

Kyllä tuossa Staran ideassa on jyvää. Itsekin harmittelen jatkuvasti noita mainoksia, joita tulee luukuista ja ovista sisälle, jaetaan jopa liikennevaloissa  :evil:

Koska valtaosa niistä on parhaalla paperilla, glossia päällä ja moniväripainoksia, siis 1A deluxe, millaista resurssien tuhlaamista. Jos niitä on pakko levittää, niin minulle kelpaisi sanomalehtilaatukin!


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Seurannut...sinä...mitä  :roll: kröhöm??
Minä olen jo lakannut seuraamasta mikä sinua riivaa, kompastuisin vain koko ajan kengännauhoihini  :lol:

...kengännauhoihisi?   :scratch: .  :shaking:  .  :shaking2:  .  :bounce:  . ...minua mikään...  . :colors:

huomenna menen muuten illalla kuuntelemaan argentiinalaista tangoa voimaklubille ...piazzolaa, se on ainakin aika riivattua

Ingido

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
huomenna menen muuten illalla kuuntelemaan argentiinalaista tangoa voimaklubille ...piazzolaa, se on ainakin aika riivattua

Se kuulostaakin aika riivatulta.
Minä keskityn nyt tällä hetkellä ainakin rauhallisempaan asiaan. Aikataulun mukaan auringon piti nousta klo 8.14 ja nyt on 8.21. Puut estävät auringonnousun näkemisen ihan alusta saakka (missähän se alku on muuten?), mutta nyt näen jo kuin liekkejä puiden välistä.... Ihanaa kun aurinko paistaa välillä, tätä ei voi missata mistään hinnasta, wautsi nyt näen sen jo kokonaan. Hetki olisi täydellinen, mikäli minulla olisi tässä vaniljakahvissani maitoa. Maito on loppu.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"No mutta Sisareni Tähdistä!  :evil:  ! Hyi sinua... ihanko itse keksit tämän?:shock: (olenkin hetken aikaa jo seurannut, että mikä sinua oikein riivaa)  .... 8) ....MAINIO idea!! :lol:  :lol:  

Indi

No en minä sitä keksinyt  :oops: .
Mutta ajatus on minustakin varsin mainio.
Seurannut...sinä...mitä  :roll: kröhöm??
Minä olen jo lakannut seuraamasta mikä sinua riivaa, kompastuisin vain koko ajan kengännauhoihini  :lol:

Eräs Pahan sedän hyvin tuntema henkilö  :oops: teki joskus tämän tempun pariinkin otteeseen ihan oma - aloitteisesti ja taisi ohimennen raakkua Variksena asiasta Näkkärillä joskus kauan, kauan sitten. Sen jälkeen Setä on seuraillut jutun liikehdintää ympäri Internetiä pilke silmäkulmassa  :D

Kiitos Stara rehellisyydestäsi.

Edit: Kaikkihan ovat joskus nuoria ja tekevät asioita impulsiivisesti.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä