Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi nimesi on juuri se mikä on?

Aloittaja Perjantai, 12.11.07 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Voihan sen noinkin ajatella. Ässänä joka paikassa, voi kyllä lopppeleissä kääntyä itseään vastaan ja pakka mennä pahasti sekaisin. Hanttikorttejakin voi löytyä, jos ei satu saamaan jaossa voittajan kättä!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Aakku sulla tuon "lyhyen selityksen" jälkeen vaikuttaa olevan paras mahdollinen nyt :lol:  Älä vaan vaihda tuota enää  :shock:  

Joo, annan toistaiseksi olla, koska se istuu varisimagooni myös kuin nyrkki erästä etnistä vähemmistöä edustavan silmään. Jos muutan, olen sitten Mölö pösilö :lol:

Keskimääräinen se selitys oli eikä lyhyt :roll:

Joulukauden pärstäkkeeksi taidan pistää sen punaiseksi maskeeratun variksen, ellen löydä kunnollista joulupirun kuvaa ... nimi saa säilyä ennallaan.

Perjantai

No täällä ikäänkuin on sovittu ....että Aakun MP on bannattu :evil:  joten voit lienee sen unohtaa :roll:

S:lle.... ässä on kyllä selvä voittaja tavalla tai toisella.....eikä se pakka kellään niin pahasti  voi olla  sekaisin.......hetkittäin vaan toivotaan ....

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"No täällä ikäänkuin on sovittu ....että Aakun MP on bannattu :evil:  joten voit lienee sen unohtaa :roll:

Minä vain niin tykkään siitä MP-nimestä tai tittelistä ... vaihdoinkin vain akkavallan painostuksesta :D

Unohtaa en sitä saata, vaikka ***** *****  ***** :roll:

Perjantai

Mutta ****** ** **''  :? Siksi**** ¤%&#X?  :roll:  Jos **''' ****** :wink:


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Mutta ****** ** **''  :? Siksi**** ¤%&#X?  :roll:  Jos **''' ****** :wink:

Hyvä on -  puhuit ympäri ... voin vaikka @%¤$ *** ja ~~~~ -_-_-  :idea:  jos sopii ....

Perjantai

Ok :lol:  ja mitä noilla sanoilla...jos muutenkin pärjää :idea:  Tai sitten voi vain todeta,että kaikki on nyt sitten tuohon sanottu :idea:  8)

dianora

Minun nimeni Dianoora on jatkumoa eräälle toiselle nikille, joka sekin "löytyi" Guy Gavriel Kay`n kirjasta Tigana. Sain sen joululahjaksi ja koska se oli pöydällä, kun piti keksiä nikki.... että ihan helposti nimet ovat löytyneet :lol:

Pidän muuten tuosta Tigana-kirjasta - olen siis fantasiakirjallisuuden ystävä  8)
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Tuo kirja on edelleen lukematta :? Mutta mielenkiintoista todella :lol:

Tiistai

Kun rekkauduin joskus Näkkimaahan, se oli joko maanantai tai keskiviikko, ei tuntunut luontevalta, joten otin tiistain. Ihan äskettäin sain tietää, että olen myös syntynyt tiistaina  :roll:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä