Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi nimesi on juuri se mikä on?

Aloittaja Perjantai, 12.11.07 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joutsen

#80
Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 05.11.11 - klo:19:59

Oman järjen käyttö on sallittua mutta toisen järjen käyttöä ei sallita. Kaikki on keksittävä ihan ite.

Niiku pikku Kalle maantiedon tunnilla:

Opettaja: kuka näyttää kartalta Amerikan
Pikku-Kalle viittasi ihan helkutasti ja pääsi näyttämään.

Opettja: kuka löysi Amerikan?
Silloin Kalle pillahti itkuun: Minä ite!

Kuka keksi Pikku-Kallen? Nimimerkki Rrrape, joka keksi vitsin ppöööpöööpöö löööllöölööpölölööpöö

AveLazio

Artio ja Joutsen, anteeksi. Luulin teitä psyko-Rapen nikeiksi.

Anteeksi.

At a narrow passage there's no brother, no friend

Artio

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.11.11 - klo:18:03
Artio ja Joutsen, anteeksi. Luulin teitä psyko-Rapen nikeiksi.

Anteeksi.



No mutta sittenhän viimeisimmät viestit tässä ketjussa käyvät paremminkin järkeen. Meinasi käydä hiukan oudoksi.  :D

Amanda55

Amanda55 tuli raivonpuuskassa.  Yritin kerran yhdelle foorumille Amandana.  Oli varattu.  Päätin, että hitsi, jos valitsen numeron tarpeeksi kaukaa, se voi olla vapaa.  55 tuntui helposti muistettavalta luvulta ja se siitä tuli.  En siis ole 55v vanha.  Voin olla nuorempi tai sitten voin olla vanhempi.  Savolaista vuohkailua.  Amanda alunperin tuli siitä, että äiti kertoi minua pienenä kutsutun sillä lempinimellä, ilmeisesti ennen kastetta.  Olisinpa jäänyt kastamatta, tykkään Amanda-nimestä.  Onneksi meille ei tullut tyttölasta, olisi miehen kanssa puhjennut ilmiriita.  Minä olisin ehdottomasti halunnut tytöstä Amandan, miehellä taas oli huonoja kokemuksia sennimisestä hutskusta.

Muisto Keijo Kullervo

#84
Vastaan otsikkoon viitaten...


Isäni kuoli sodassa... Hänen nimensä oli Paavo...

Paavon vanhin poika oli Paavo ja On, seuraava poika oli Taisto ja viimeisin poika on Muisto...

Siis Paavon Taiston Muisto

Minä olen siis Muisto...

Yllä sukumme historia Isästäni lähtien... Myös siskoja minulla on, mutta niiden nimien etymologiseen selitykseen en ole osannut vastata kuin nyt. 'Siiri' on lähtöisin Sigridistä joka on 'voittoisa kaunotar' ja Sinikka sointuisa nimi 'sinistä', josta Eino Leino muodosti erittäin aidolta kuulostavan etunimen Lallin viehättävälle tyttärelle näytelmässä 'Lalli'...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Toope

Toope on lapsuudesta tullut lempinimi. Olin silloinkin vähän omituinen ja toisinajatteleva, mutta viksuna joskus pidetty.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä