Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi nimesi on juuri se mikä on?

Aloittaja Perjantai, 12.11.07 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

Alkaa pelottamaan tämä mikälie  :o  Joka päivä outoja yhteensattumia.
10 min. sitten olin aamiaisella, teetä ja hunaja-rahka-leipää syödessäni ajattelin, että menen kohta toisen koneen Outomaan kansioon ja etsin Antin vanhoja valokuvia. Juuri tämä pottakuva erityisesti mielessä!

Ne ovat Aakun "tontilla" jossain, pitäisi laittaa jonnekin muualle myös.. ehkä sekin lakkaa olemasta joskus..

Minä olen Tiistai, kun muutakaan ei maantantaina vai oliko se keskiviikko tullut mieleen, perjantai oli mies ;)

Matkaleena

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 19.07.10 - klo:09:19


Minä olen Tiistai, kun muutakaan ei maantantaina vai oliko se keskiviikko tullut mieleen, perjantai oli mies ;)

Jos ei paremmin tietäisi niin tuo olisi hieman huolestuttavan kuuloinen viesti.

Mistäs Amanda sitten juurensa juontaa? Ehkä Tiistai tulee kertomaan sen sitten.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Perjantai

Minä taas en ole mies ;D
Vaikken kuvia itsestäni tänne ole postaillutkaan.

FAcebookin laitoin niitä aika ahkerasti jossakin vaiheessa ja sitten poistin ne sieltäkin.

Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Tiistai

#54
Amanda on skitso, tiedetäänhä se :P  
Tulin juuri Tiistaina sisälle, ensi kertaa katastrofin jälkeen ja tuollainen huolestunut viesti Matkaleenalta..

Katselin Amandan Outomaan kansioita, niitä on kaksi, se kadonnut ja "upouusi Outomaa".
Luulen olevani oikeassa, että meillä Antin virtuaaliystäväporukalla on oikeus pitää ne kuvat, jotka hän ne meille laittoi. Kaivoin pari esille ja lataan niitä nyt omalle tontilleni..

Aakku tykkäsi meditoida mökillään, ilta vuonna 2008:



Kuvat klapikoneesta latautuvat ..hitaasti nyt. Photobucket on ilmainen palvelu, siksi päivisin se on joskus ruuhkainen.



Foorumi muuten  ei äsken auennut, taaskaan!


Amanda



Mistä tulee Lumooja??  En kehdannut kysyä aikaisemmin ;)

Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Amanda

#57
Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 19.07.10 - klo:12:11

Mistäs Amanda sitten juurensa juontaa?

En minä tiedä.  

Kun upouusi Outomaa aloitti 3 vuotta sitten kaatuneen tuhkan päällä Outomaa-Aakku laittoi modenikeille MAKKAROIDEN nimiä!  :o  
En kirjoittanut sillä pitkään vaan ajattelin jotain naisellista ja jostain tyhjästä tuli Amanda.  Helsingissä en Suomesta lähtiessä ollut koskaan käynyt, ja sekin olin Turun kautta laivalla. Vuosikymmeniä sitten. Yhtä kauan en ehtinyt suomalaista menoa edes seurata, äidinkieli melkein unohtui (kiitos  netin se on palannut jotenkuten) .. töitä, mukuloita, mahdoton vieras kieli opittavana..  siis Havis Amanda ei tullut mieleen kertaakaan.. paljon myöhemmin ihmettelin, että miksi ei. Ehkä, kun en ole Koskaan nähnyt sitä IRL :P  Vaikka Helsingissä on tullut käytyä usein lomilla.


Muokkaus:
myöhemmin joku täällä sanoi, että Amandalla olisi Näkökulmalla joku historia, josta ei sen enempää kertonut..  ::) Minä en tiedä siitä mitään, olin siellä vain runsaan vuoden.

Ja nyt muistan, että kun Irakin sodan ensimmäisenä päivänä muutin Näkökulmalle puhutuani pääni puhki sen sodan hulluutta vastaan lähdin "maanpakoon", ei jaksanut enää siellä.. Aakku aka Meve oli ensmmäinen, joka vastasi minulle. Se oli lintulaudalla, kun kirjoitin eka viestissäni, että tämä ketju on juuri sopiva sinä päivänä (sota).

Eugen

Amanda taisi olla yksi Aakun-nikeistä Nägellä, joilla hän kävi lurkkimassa.
Nägestä ja Aakusta tuli mieleen hauska juttu. Nägellä kun oli ketju, johon admin kirjoitti banninsa.... Antti ja minä koetimme saada aikoinaan ko ketjun Näkkärin luetuimmaksi, käymällä klikkaamassa sitä parikymmentä kertaa päivässä muutaman viikon ajan, sitten iski väsy, kun ajattelimme, kukaan ei kuitenkaan huomaa oivaa huumoriamme!  8)
"Aye, caramba!"

LexA

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 26.01.08 - klo:22:34
Kerran näin kuivaushuoneessa nuorison (<30 v) käyttämän pipon, josta oli pakko todeta että mitäpä tuota turhia kiertelemään. "Outo setä" -pipon olisin kyllä valmis vaikka ostamaan, mutta onko kellään puikot käsissä ja puutetta pikkurahasta (siis tosi pienestä :) )
http://apache.spreadshirt.fi/outo-setae-pipo-A13324437/customize/color/2 ;)
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä