Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 20.08.14 - klo:22:21
Arto ei ikinä loukannut yhtäkään foorumistia ja kehtasit asettua THL:n kaltaisten törkykasojen puolelle.

Häpeäisit.


Arton tilanteessa ei vaikuttanut enää THL eikä se, että olisin suojellut foorumiani kuten Tiistai tekee täällä. Toki aiemmin tein nuo virheet, mutten A Laurin aikaan enää.

Tipahdit kärryiltä. Ei sun kannata itseäsi siitä syyttää, sillä epäilylle oli taustaa.

Se vain, että on vaikea kasvaa ylläpitäjänä täysin itsenäiseksi toimijaksi. Kesti melko kauan. Kai sitä nyt olen melko pitkälle.

Juha

#4161

Perusteeni Arton Laurin viestien siirtämiselle taisi olla jokin yleinen imagovaikutelma.

Silti mielessäni se ei ratkaisuun olisi riittänyt, vaan taustalla oli muuta, joka oli intuitiivista ja pientä, etten sitä voinut ääneen sanoa, eli mennä sen uuden taakse. Olisi ollut vähän epärehellistä. Silti se vaikutti. Ehkä en silloin ollut vielä kasvanut ratkaisevasti irti Tiistain tyylistä, mutta jälkikäteen se toteutui selkeämmin. Luulen näin.


Ehkä perustelussani näkyi se, että yritin olla sinun linjoilla, eli perustella siten kuin miten sinä näet. Riipuin sinun mielipiteissä jonkin verran. Vaikea selittää, mutta muistan tapauksen melko hyvin.

Kremppamestari

No et taatusti ollut linjoillani vaan toimit täysin päinvastaisesti kukaties vain ärsyttääksesi tai osoittaaksesi valtaasi.

Nyt niität sitä mitä kylvit ja turha odottaa isompia sympatioita täältä.

Juha


Arto Laurin spämmi oli väärin häntä itseään ja jokaista netin käyttäjää kohtaan. Jos olisin ottanut hänen materiaalin saitilleni, olisin vain kiillottanut omaa idealistista kuvaani ylläpitäjänä. Tein sitäkin, ja muutenkin oli typerää osa touhuistani.

Irtisanouduin Arton materiaalin siirtämisestä THL:n pyynnöstä, sillä hänen luoma tilanne olisi tarkoittanut sitä, mikä ei olllut oikein. Sen jälkeen tein THL:n ehdotuksen eri syistä. Asia ei ollut selkeä, mutta toteutui asteittaisena.

En minä ole immuuni edelleenkään ihmisten mielipiteille. Kyllä se on minusta todennäköisesti koetuksen paikka joka kerta. Tässä mielessä olen taikinaa. Ei kunnon kasvaminen ja vahvuus ole sitä, että on kova ja samalla hauras.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 20.08.14 - klo:22:37
Nyt niität sitä mitä kylvit ja turha odottaa isompia sympatioita täältä.

Riittää asian selkiytyminen. Et ole aiemmin aiheesta halunnut puhua.


Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 20.08.14 - klo:22:37No et taatusti ollut linjoillani vaan toimit täysin päinvastaisesti kukaties vain ärsyttääksesi tai osoittaaksesi valtaasi.

Tää ei pidä paikkaansa. En tee asioita tästä syystä. En ole tehnyt koskaan. Olen varmaan kykenemätön tähän. En ole varma ihan jatkosta.


Juha

#4165
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 20.08.14 - klo:22:37
No et taatusti ollut linjoillani

Olin, koska tiesin miten reagoisit. Otin sen vaikeimman kautta sen takia, ettet muusta ymmärtäisi. Ihan hassua kumartelua sinun suhteen. Olit minulle tärkeä silloin.

Ehkä tärkeys foorumilla oli tosin sitä, että halusin sinusta tukea vielä itselleni. Halusin mennä samassa veneessä. Ylläpidon kohtalona on olla yksinäinen. Siihen en vielä kyennyt silloin.

Frux

Ilmoittautukaa avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain järkevää, niin jospa tämä turhautunut kinaaminen loppuisi ja saisitte jotain virikettä aivoillenne. Vaikka 5 op seksologiaa, jos ette muuta keksi.

Juha


Minusta on ollut ihan kivaa asiaa. Ei ole ollut selkeästi huonoja fiiliksiä, vaikka aika törkeää on ollut täällä monen toimet. Ei sille voi mitään, jos joku vetää hernuleen nenään lähes joka käänteessä. Oma on asiansa. Elelee itse siten kuin on sopivaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 20.08.14 - klo:22:30


Silti mielessäni se ei ratkaisuun olisi riittänyt, vaan taustalla oli muuta, joka oli intuitiivista ja pientä, etten sitä voinut ääneen sanoa, eli mennä sen uuden taakse. Olisi ollut vähän epärehellistä. Silti se vaikutti. Ehkä en silloin ollut vielä kasvanut ratkaisevasti irti Tiistain tyylistä, mutta jälkikäteen se toteutui selkeämmin. Luulen näin.


Ehkä perustelussani näkyi se, että yritin olla sinun linjoilla, eli perustella siten kuin miten sinä näet. Riipuin sinun mielipiteissä jonkin verran. Vaikea selittää, mutta muistan tapauksen melko hyvin.

Minäkin muistan, että riipuit KM:ssä, ikäänkuin implisiittisen uskollisesti ja intuitiivisesti, mutta myös kuin hän olisi ollut Vapahtaja ja Pelastaja jostakin syvemmästä. En tiedä, Pelastaja, mutta mistä, ehkä pintapuolisesta ratkaisusta, tai muusta, kuten epärehellisestä katsantokannasta varsinaisten täkyjen tai lopputuloksen huipennuksena tulevasta laukun pakkaamisesta.

Yritit olla KM:n linjoilla perustellen ratkaisevasti kehittyvää reaktiivista tyyliäsi, mikä olisi antanut Arto L:lle mahdollisuuden sisäiseen ripitykseen sinun kauttasi, mutta ei TEE HOO ÄLLÄ:n tarpeisiin liittyvää poistoalueen minimikäytön rajoitetta, muussa mielessä kuin exkulsiivisen ydinmateriaalin primäärikäytön minimoimiseen foorumillasi joillain tehoilla, ehkä niillä pienimmillä, tai sitten muuten vain.

Sen takia, taikka siitä huolimatta tilanne on selkiytynyt autereiseen, osin kyllä läpinäkymättömän verhon takana olevaan seesteisen oloisen Arto L:n foorumipostausten kunnian kukkuloilla olevaan jälkipyykkiin.

Edellyttäen tietysti siitä saatavaa oppia vastaisuuden varalle, unohtamatta tulevaisuuden kaikkia uusia tarpeita, joista emme edes vielä tiedä, vaikka uskonkin sinun ne kaikki jo hallitsevan alitajuisella tasollasi, lähes täysin, taikka osittain ainakin purkaen ne tänne Foorumeille usvaisten, hämärien ja kielteisten muistojen ryöpsähtelynä. No kaikkea ei kyllä kannata ääneen toitottaa..

Suti

Kaipailin tuolla edellä joitakin vanhoja ja entisiä Outomaalaisia. Nimet heitin lähinnä symbolisina, en viitaten heidän historiaansa.
En missään tapauksessa ihaile sellaista historiaa kuin mitä joillakin heistä on. Sitä kaikesta huolimatta ihailtavaa sananvaihtoa kaipailin.
Ymmärtääkseeni pitivät murheet sisällään. Ei sekään toiminut, toimiiko tämä täällä nyt menossa oleva keskustelu - en usko.

Olen vähän pahoillani kun toin nimiä esiin, en tiennyt sitä mitä nyt tiedän.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä