Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#4150

Harmin paikka, kun jouduit luopumaan saiteista.

Se oli kuitenkin sinulle eräänlainen henkireikä. Ei kannata masentua. Kyllä elämä kolhii välillä itsekutakin, oli sitten kuin kova kundi tahansa.

Toope

Minulla olisi paljonkin sanottavaa, mutta olen saanut pari pientä huomautusta ylläpidolta, joten totean että kaikki on varsin kivaa ja kanssakeskustelijat eivät ole yhtään häiritsevän henikilökohtaisia. Kaikki toimii ihan v....n hyvin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Lueskentelin Outomaan vanhoja juttuja, jonnekin tuonne 2011 tai aikaisemmin päättyviä.
(Joku perkeleen pösse vinoili kerran että suomeksi ei lueskennella vaan lueskellaan).
Ihania, ymmärrän vanhan Outomaan hengen kaipuun.

Mitään tuollaista omahyväistä ruikutusta kuin tuossa edellä eräs ei ollut.

Jos nuo eugenit, bongaajat, pahat sedät ja matleenat saisi takaisin, heillä pitäisi olla alue johon näitä ruikuttajia ei päästetä sotkemaan juttuja.

tällaista tuli mieleen
päivä kerrallaan

Kremppamestari

Tässä komppaan Juhaa. Tosin Juha sortui itse samaan piilotaessaan Arto laurin viestit foorumillaan , mikä n välirikkomme syy.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 20.08.14 - klo:22:01
Tässä komppaan Juhaa. Tosin Juha sortui itse samaan piilotaessaan Arto laurin viestit foorumillaan , mikä n välirikkomme syy.


Et tajunnut asiaa kuin yhdestä vinkkelistä. Lisäksi vinkkelisi oli idealistinen.

Ei se mitään, mutta jääräpää olet ollut pitkään.


Kremppamestari

Älä puhu paskaa Juha. Teit sikamaisen ja raukkamaisen tempun mikä rikkoi välimme peruuttamattomasti.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 20.08.14 - klo:22:13
Älä puhu paskaa Juha. Teit sikamaisen ja raukkamaisen tempun mikä rikkoi välimme peruuttamattomasti.


Ei sairaan tule antaa kaivaa poteroaan itselleen. Ei se ole mikään hyvä teko häntä kohtaan.

Yleinen avoimuus ja sananvapause ei vaadi edellisen kohdan ylittämistä. Ajattelin jonkin verran myös sitä, että koko netti on yhtä Arto Lauria. En sellaista lähde tukemaan.

Juha


Sen minä myönnän, että aiemmin menin THL:n mukaan monessa. Kiristi ylläpitoa kuin Sepe. Rape tekee sitä täällä ja toki muut.

Minulla se aika meni ohi, etkä huomannut asiaa. Vaikea paikka oli sulle huomata muutos. Kelaileppa enemmän, KM.

Kremppamestari

Arto ei ikinä loukannut yhtäkään foorumistia ja kehtasit asettua THL:n kaltaisten törkykasojen puolelle.

Häpeäisit.

THL tiedottaa

.
Se on tuo tuollainen tosikkous parantumaton tauti, myös.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä