Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

virukset

Aloittaja Bongaaja, 16.11.07 - klo:03:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bongaaja

adenoviruksetkin, nuhakuumeen aiheuttajat, voivat olla nyt vaarallisia
http://www.foxnews.com/story/0,2933,311854,00.html

flunssarokotus ei auta

Eugen

Noista viruksista en tiedä, mutta nokka vuotaa kuin kraana ja silmät sirrittää... taidan lähtee täältä työmaalta kohta kotiin...
"Aye, caramba!"

Bongaaja


Ztara

Kävin sitten ottamassa flunssarokotteen, työnantaja kun sen suosiollisesti kustantaa. Taidan olla muuten ainoa joka on katsonut sen tarpeelliseksi. Sama juttu hepatiittirokotteiden kanssa. Otin tietenkin sekä A:n että B:n jo ajat sitten, ja työterkka sanoi ettei kukaan muu ole käynyt kuin minä, vaikka meitäkin on sentään muutamakymmenen ihmistä. Ainakin nuo hepatiittirokotteet ovat minusta tarpeelliset ihmisille jotka ovat työssä asiakaspalvelussa. Koskaan et tiedä koska joku huonolla tuulella aineissa tulee palvelutiskille ja vaikka sylkäisee tahallaan päälle, ellei muuten yletä lähemmäksi... ellei saa haluamaansa palvelua. Se voi olla jo sitten siinä se tartunta.

Harrastan pahimpana flunssa-aikana pienimuotoista desinfiointityötä työmaallani, jos joudun tulemaan flunssaisen ihmisen jälkeen työvuoroon. Nappaan lääkekaapista desinfioidun haavapyyhkeen ja pyyhin puhelimet ja päätteiden näppikset. Muutkin ovat ottaneet tuon tavakseen, ei vie kauaa aikaa.

En minä mikään hysteerikko muuten ole, hyödynnän vain suuryrityksen etuja. Jos on paljon huonoa, on myös sitten näitä etujakin.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Hei Starseed, olet vaihtanut näemmä asentoa! Tuo on jo aika vaativa. Minun aamuisilla astangajooga taidoillani ei tuohon kyllä pysty..
Hyvä ajatus tuo flunssantorjunta pyyhkimällä, ainakin suuri osa pöpöistä varmaan jää pyyhkeeseen. Itse harrastan käsien pesua; ensimmäisenä kotiin tullessa, ennen syömisiä jne. Päiväkodeissa sillä on saavutettu hyviä tuloksia kuulemma. Paras konsti on kuitenkin hyvä yleiskunto. ....itseasiassa en muista koska olisin ollut oikein flunssassa... sikäli tuo edellinen lausumani tuntuu kummalta, arvelen nimittäin olevani ihan rapakunnossa. Kurkku on tullut kipeäksi ja puolipäivää on tuntunut kuin nuha alkaisi, mutta se on kerta toisensa jälkeen mennyt ohi.

Indigo


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Koskaan et tiedä koska joku huonolla tuulella aineissa tulee palvelutiskille ja vaikka sylkäisee tahallaan päälle, ellei muuten yletä lähemmäksi... ellei saa haluamaansa palvelua. Se voi olla jo sitten siinä se tartunta.

En minä mikään hysteerikko muuten ole, hyödynnän vain suuryrityksen etuja. Jos on paljon huonoa, on myös sitten näitä etujakin.


:shock:
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Minäkin saisin sen lentsurokotteen ilmaiseksi...ja kerran olen ottanut.Havriksin olen ottanut,koska matkustelen jonkun verran,mutta olisi pitänyt ottaa se Tvinrix(siis A ja B hepatiittia vastaan).Nyt vähän harmittaa,koska maksoin itse ja se on aika kallis.Työkonettani ei kukaan muu käytä,joten omat pöpöt siinä sitten on.Käsidesiä käytän säännöllisesti sekä työssä,että kotona, ja ulkomaillekin otan  pikku pullon käsilaukkuun mukaan....koska siellä se käsien pesu ei aina onnistu.Jos käsissä ei ole näkyvää likaa,niin sillä voi korvata kasien pesun.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minäkin saisin sen lentsurokotteen ilmaiseksi...ja kerran olen ottanut.Havriksin olen ottanut,koska matkustelen jonkun verran,mutta olisi pitänyt ottaa se Tvinrix(siis A ja B hepatiittia vastaan).Nyt vähän harmittaa,koska maksoin itse ja se on aika kallis.Työkonettani ei kukaan muu käytä,joten omat pöpöt siinä sitten on.Käsidesiä käytän säännöllisesti sekä työssä,että kotona, ja ulkomaillekin otan  pikku pullon käsilaukkuun mukaan....koska siellä se käsien pesu ei aina onnistu.Jos käsissä ei ole näkyvää likaa,niin sillä voi korvata kasien pesun.

Juupa - tietokoneen näppäimistö esimerkiksi on todellinen törkypesä ! Tietty jos käyttäjiä on vain yksi, ei niille omille pöpöille ole altis sairastumaan. Niin ja kaikki bakteerit eivät ole haitaksi, vaan välttämättömiä ihmisen koko kehon hyvinvoinnille, niin sisä- kuin ulkopuolisestikin. Jostain muistan lukeneeni, että 80kg ihmisessä on noin yksi kilo bakteereja ... niitä välttämättömiä.

Toisaalla asiasta mainitsinkin, että Käpyinstituutissa rokotettiin kaikki halukkaat työnantajan kustannuksella, minutkin - terveydenhoitajalta pyysin ensin paikallispuudutusta, muttei antanut vaan tökkäsi raa´asti sen ruutan käsivarteeni ... ei antanut edes sairaslomaa kipeän käden takia...

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "se"
Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Koskaan et tiedä koska joku huonolla tuulella aineissa tulee palvelutiskille ja vaikka sylkäisee tahallaan päälle, ellei muuten yletä lähemmäksi... ellei saa haluamaansa palvelua. Se voi olla jo sitten siinä se tartunta.

En minä mikään hysteerikko muuten ole, hyödynnän vain suuryrityksen etuja. Jos on paljon huonoa, on myös sitten näitä etujakin.


:shock:

Niinpä tietysti  :lol: ! Ihme ellet olisikin taas käsittänyt tahallasi väärin, saisit lumipesut jos ylettyisin.

Indigo, en todellakaan pysty tuohon liikkeeseen, mutta se motivoikoon minua näkemään itseni tuollaisena tulevaisuudessa selkäoperaation jälkeen  8) .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Noista bakteereista sen verran,että antibiootit tappavat sekä hyvät,että pahat kehon bakteerit ja elimistöllä menee jopa 3kk ,että ne tarpeelliset hyvätkin bakteerit tulevat takaisin.Ja niitä antibiootteja syödään ja määrätään liian helposti :shock:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä