Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outoja & Sekalaisia mielialoja

Aloittaja S, 14.09.07 - klo:13:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lähden minäkin,mutta töitä on tehtävä sitä ennen tavallisen pulliaisen.Ei ole elämä keveää ,eikä leveää :cry:

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lähden minäkin,mutta töitä on tehtävä sitä ennen tavallisen pulliaisen.Ei ole elämä keveää ,eikä leveää :cry:

Aikaa on, kapitaalia on, maailma on apposen auki, joten: "Ei kun menoksi!" :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
"Ei kun menoksi!" :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Noin minäkin ajattelen sitten parin kk päästä :lol:

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
"Ei kun menoksi!" :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Noin minäkin ajattelen sitten parin kk päästä :lol:

Köyhemmällä aikaa kuluu elämän sulostuttamiseen enemmäm. :lol:

Tasan eivät ole menemisen lahjat.

Onnen lahjat, niistä en mitään lausu, ne ovat onnesta kiinni.

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Onnen lahjat, niistä en mitään lausu, ne ovat onnesta kiinni.


Onnenlahjat ovat tähtikartasta kiinni. Joillain jos on esimerkiksi kaksi suurta Kultaista kolmiota ja vielä tähden mallina, niin tarkoittaa se, että elämässä on annettu mahdollisuudet onnistua kovin helposti kärkien osoittamissa asioissa. Jos lahjaa käyttää väärin tulee lopulta onnettomaksi. Silloin käy helposti niin, että ei opi ymmärtämään toisten epäonnekkaampien vaikeuksia vaan syyttelee heitä. Ihmisestä tulee itsekäs ja omahyväinen.
Oikeastihan vaikeudet ja vastoinkäymiset kasvattavat ihmistä. Elämässä on tarkoitus kasvaa muutenkin kuin pituus- ja leveyssuunnassa. Niin arvelen.

Indigo


Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Onnen lahjat, niistä en mitään lausu, ne ovat onnesta kiinni.


Onnenlahjat ovat tähtikartasta kiinni. Joillain jos on esimerkiksi kaksi suurta Kultaista kolmiota ja vielä tähden mallina, niin tarkoittaa se, että elämässä on annettu mahdollisuudet onnistua kovin helposti kärkien osoittamissa asioissa. Jos lahjaa käyttää väärin tulee lopulta onnettomaksi. Silloin käy helposti niin, että ei opi ymmärtämään toisten epäonnekkaampien vaikeuksia vaan syyttelee heitä. Ihmisestä tulee itsekäs ja omahyväinen.
Oikeastihan vaikeudet ja vastoinkäymiset kasvattavat ihmistä. Elämässä on tarkoitus kasvaa muutenkin kuin pituus- ja leveyssuunnassa. Niin arvelen.

Indigo

Rakkaani, vähän Sinä kirjoitit, mutta asiaa. Siitä huolimatta, ei huolimatta siitä, kirjoitan:

"Tähdistä, ja niitten 'tähteistä', en mitään tiedä, mutta omien rajallisten mahdollisuuksieni puitteista tiedän - konkreettisesti - että onnea ei voi exportida,  ei oman kulttuurin pohjallta, ei omnipodoida, eikä lähimmäisen hätää ja tuskaa negatoida , ei sellaista ratkaista haulikon pateilla eikä tiedon tiedostoilla, ei CIA.lla, FSB:llä, SUPO:lla tai muilla valtamonopolin väkivaltakonstruktioilla. Merimetsot ovat luku sinänsä.  Hirvikärpänen niskassa, supikoira tunkiolla, ötökkö vieralla maalla."

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Rakkaani, vähän Sinä kirjoitit, mutta asiaa. Siitä huolimatta, ei hulimatta siitä, kirjoitan:

"Tähdistä, ja niitten 'tähteistä', en mitääm tiedä, mutta omien rajallisten mahdollisuuksieni puitteista tiedän - konkreettisesti - että onnea ei voi exportida,  ei oman kulttuurin pohajallta, ei omnipodoida, eikä lähimmäisen hätää ja tuskaa negatoida , ei sellaista ratkaista haulikon pateilla eikä tiedon tiedostoilla, ei CIA.lla, FSB:llä, SUPO:lla tai muilla valtamonopolin väkivaltakonstruktioilla. Merimetsot ovat luku sinänsä.  Hirvikärpänen niskassa, supikoira tunkiolla, ötökkö vieralla maalla."

Ystävällisesti,

Aaron

Älä kirjoita "Rakkaani", en halua , että minua kutsutaan samalla nimellä kuin kaikkia muitakin maailman naisia.

Ymmärsinkö oikein, oletko sitä mieltä, että muita ihmisiä ei voi auttaa onneen? Minä olen toista mieltä. Aina voi yrittää. Vaikka tosi on tietysti myös se, että onni ei ole olotila vaan asenne. Mutta se asenne on helpompi säilyttää jos olosuhteet ja oma itse ovat tasapainossa.
Joskus tuntuu oma tekeminen niin vähaiseltä maailman mittakaavassa, ninkuin se tietysti onkin, mutta todellisuudessa yhden ihmisen huolien kuunteleminen tai muulla tavoin auttaminen auttaa todennäköisesti seuraavaksi hänen ympärillään olevia ihmisiä, jne.
Mikään ei ole yhdentekevää.  


Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Rakkaani, vähän Sinä kirjoitit, mutta asiaa. Siitä huolimatta, ei huolimatta siitä, kirjoitan:
"Tähdistä, ja niitten 'tähteistä', en mitääm tiedä, mutta omien rajallisten mahdollisuuksieni puitteista tiedän - konkreettisesti - että onnea ei voi exportida,  ei oman kulttuurin pohajallta, ei omnipodoida, eikä lähimmäisen hätää ja tuskaa negatoida , ei sellaista ratkaista haulikon pateilla eikä tiedon tiedostoilla, ei CIA.lla, FSB:llä, SUPO:lla tai muilla valtamonopolin väkivaltakonstruktioilla. Merimetsot ovat luku sinänsä.  Hirvikärpänen niskassa, supikoira tunkiolla, ötökkö vieralla maalla."
Ystävällisesti,
Aaron
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Älä kirjoita "Rakkaani", en halua , että minua kutsutaan samalla nimellä kuin kaikkia muitakin maailman naisia.
Rakkaani, rakastan vilpittömästi kaikkia maailman naisia, ja ihme ja kumma, miehiäkin! Jos en rakastaisi, olisivat he vihollisiani. Pois sellainen röyhkeys minusta.
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Ymmärsinkö oikein, oletko sitä mieltä, että muita ihmisiä ei voi auttaa onneen? Minä olen toista mieltä. Aina voi yrittää. Vaikka tosi on tietysti myös se, että onni ei ole olotila vaan asenne. Mutta se asenne on helpompi säilyttää jos olosuhteet ja oma itse ovat tasapainossa.

Rakkaani, siteeraan "vanhan ystäväni " sanoja:

"Kell' onni on se onnen kätkeköön,
kell' onni on se onnen peittäköön.
Ja eläköön onnessansa yksin vaan,
ja iloitkohon onnestansa yksin vaan.

Ei onni kärsi katseit' ihmisten,
kell' onni on, se käyköön korpehen,
ja iloitkohon onnestansa hiljaa vaan,
ja yksin olkoon onnessaan, yksin vaan...

Joskus tuntuu oma tekeminen niin vähaiseltä maailman mittakaavassa, ninkuin se tietysti onkin, mutta todellisuudessa yhden ihmisen huolien kuunteleminen tai muulla tavoin auttaminen auttaa todennäköisesti seuraavaksi hänen ympärillään olevia ihmisiä, jne.
Mikään ei ole yhdentekevää.  

Tuostapa juohtuikin mieleeni, että tuo lienee syy siihen, että minulla on isot korvat.

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Tottatotisesti, onpas sinulla suuret korvat!

Mutta miksi sinulla on noin suuri Suu? Oi Aaron.

Kirjoitinkos minä tuon kaiken tuossa edellisessä viestissäsi?   :roll:   Tuon runonkin.

Kyllähän minä sen tiedän, että rakastat kaikkia maailman naisia, mutta minua saa kutsua Rakkaakseen vain sellainen, joka kutsuu siten vain minua. Ja tarkoittaa sitä. Ei muut.

Indigo

ps. olen aina ihmetellyt tuon runon sanoja. Niin suomalaista, ei saa leuhkia ilman, että joku intiiko tulee ja kysyy että mitäs rehvastelet.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Tottatotisesti, onpas sinulla suuret korvat!

On, on, ja on, isot ja ihan höröt.

Jos lipputangon taakse kätkeytyisin,
niin voi, ja ai, korvani piilopaikkani paljastaisi. :(


Lainaus käyttäjältä: "Indogo"
Mutta miksi sinulla on noin suuri Suu? Oi Aaron.

Tästä erinomaisesta aiheesta on olemassa monta erilaista versiota, totta kaikki tyynni, mutta sen paljastan Sinulle, että ruoan suhteen olen ahmatti, ja voi ja oi: "Suu söis ja vetäis vatsa, mut ei kestä heikot polvet.!" :lol:

Lainaus käyttäjältä: "indigo"Kirjoitinkos minä tuon kaiken tuossa edellisessä viestissäsi?   :roll:   Tuon runonkin.

Juu, kaiken sen, ja muutakin, mutta juuri tuon, oleellisen, kaiken.

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Kyllähän minä sen tiedän, että rakastat kaikkia maailman naisia, mutta minua saa kutsua Rakkaakseen vain sellainen, joka kutsuu siten vain minua. Ja tarkoittaa sitä. Ei muut.

Mutku, mutku, mutku....: ..."But I can't stop loving You...!" :oops:


Lainaus käyttäjältä: "Indogo"
ps. olen aina ihmetellyt tuon runon sanoja. Niin suomalaista, ei saa leuhkia ilman, että joku intiiko tulee ja kysyy että mitäs rehvastelet.

"Nii juttiisa!" Mistä tarinasta tuo heitto on, sitä en rohkene kertoa, onhan tämä perhepalsta, kuten Aakku niin  monasti on todennut. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä