Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lintulauta

Aloittaja Amanda, 22.11.07 - klo:22:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Näistä pönttökameroista voi seurata http://www.nikulainen.net/pontto/

ja http://yle.fi/radiosavo/Images/Destination.htm

ja karhunpesä http://www.panoraama.com/live/maakotka/

on varmaan muitakin...nykyään voi ihan sohvan nurkasta seurata tapahtumia :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"on varmaan muitakin...nykyään voi ihan sohvan nurkasta seurata tapahtumia :lol:

On - tämä ainakin. Ollut jo netissä aika pitkään [osoite on muuttunut] :

http://www.ponttokamera.net/

Tuolta voi ostaa itselleen oman pönttökameran pönttöineen :)

http://www.ponttokamera.net/kauppa/index.htm

Perjantai

Mielenkiintoinen hankinta,mutta aika kallis....ehdin jo vähän innostua :lol:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Mielenkiintoinen hankinta,mutta aika kallis....ehdin jo vähän innostua :lol:

Pikkaisen tyyristä, jep - siellä kohdassa "Mikä tämä on ?" on vinkkejä kuinka linkittää oma pönttökamera nettiin muidenkin katseltavaksi ... halvemmaksi varmaan tulee, jos ostaa kameran, rakentaa infrapunavalaisun itse ja käyttää valmista ohjelmaa :) Pöntön nyt kai osaa jokainen [jos ei ole peukalo aivan keskellä kämmentä] nikkaroida.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Pikkaisen tyyristä, jep - siellä kohdassa "Mikä tämä on ?" on vinkkejä kuinka linkittää oma pönttökamera nettiin muidenkin katseltavaksi ... halvemmaksi varmaan tulee, jos ostaa kameran, rakentaa infrapunavalaisun itse ja käyttää valmista ohjelmaa :) Pöntön nyt kai osaa jokainen [jos ei ole peukalo aivan keskellä kämmentä] nikkaroida.

Sitten siellä maalla :wink:


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Pikkaisen tyyristä, jep - siellä kohdassa "Mikä tämä on ?" on vinkkejä kuinka linkittää oma pönttökamera nettiin muidenkin katseltavaksi ... halvemmaksi varmaan tulee, jos ostaa kameran, rakentaa infrapunavalaisun itse ja käyttää valmista ohjelmaa :) Pöntön nyt kai osaa jokainen [jos ei ole peukalo aivan keskellä kämmentä] nikkaroida.

Sitten siellä maalla :wink:

Joo :D

Sitten kun muutamme maalle, luultavasti Suolijärvelle sen putouksen vierelle, laitamme pönttökameroita ja !!! rakennamme kanalan ja sinne muutama pönttö- tai munakamera :P Voidaan itsekin katsoa, onko saalista tullut.

Argh... alan olla aika kypsä tähän kaupunkilaiselämään - aina on olevinaan kiire, vaikka minun mielestäni vähintään 75% nk. kiireistä on illuusiota, eli meillä ihmisillä on vain taipumus kuvitella asiat kiireellisiksi ja välttämättömiksi, vaikka se 75% on "so what"-luokkaan kuuluvaa ... ainakin minusta. Tänään juuri juttelin erään eestiläisen ystäväni kanssa näistä "kiireistä" ja päädyimme tuohon n. 75% lukemaan :D

Oikeastaan meidän, sisar Perjantai, pitäisi jatkaa maallemuuttoketjussa suunnitelmia ja kun se tehdään julkisesti, olemme saava muilta oudoilta vinkkejä ynnä muita kommentteja, joita voi sitten hyödyntää monin eri tavoin...

Perjantai

Melkein olisin väittänyt,että se 80% olis todellista kiirettä....ja vai Aaku sanoo ,että 75% illuusiota...tätä on pakko tuumailla tarkemmin :roll:

Tänään olenkin ollut koulutuksessa koko päivän....eikä siis kiirettä lainkaan ja ihan mielenkiintoinen istunto vielä ollut :lol: Tänään siis 0% todellinen kiire...oletan,että kun huomenna taas sorvin ääressä,niin sitten se 80% kiire...... :?    menee niin vaikeaksi,että tilastotieteilijää tässä tarvitaan,että saadaan joku keskiarvo :wink:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Melkein olisin väittänyt,että se 80% olis todellista kiirettä....ja vai Aaku sanoo ,että 75% illuusiota...tätä on pakko tuumailla tarkemmin :roll:

Pannaan riita halki --> sellaiset 77,5% on illuusiota ja itsekeksittyä kiirettä :)

LainaaTänään olenkin ollut koulutuksessa koko päivän....eikä siis kiirettä lainkaan ja ihan mielenkiintoinen istunto vielä ollut :lol: Tänään siis 0% todellinen kiire...oletan,että kun huomenna taas sorvin ääressä,niin sitten se 80% kiire...... :?    menee niin vaikeaksi,että tilastotieteilijää tässä tarvitaan,että saadaan joku keskiarvo :wink:

Itse olen koittanut parhaani mukaan välttää "koulutuksia", koska ne ovat pitkästyttäviä ja sisältö on yleensä sellaista, jonka pystyy ilman "koulutustakin" oivaltamaan ns. talonpoikaisjärjellä ... en noin henkilökohtaisesti ihmeemmin kaipaa ketään asiasta perilläolematonta selittämään minulle, kuinka minun tulisi työni tehdä :lol: Lainaan Rapea : "Minä tiedän, minä olen tutkinut".

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Melkein olisin väittänyt,että se 80% olis todellista kiirettä....ja vai Aaku sanoo ,että 75% illuusiota...tätä on pakko tuumailla tarkemmin :roll:

Pannaan riita halki --> sellaiset 77,5% on illuusiota ja itsekeksittyä kiirettä :)



ihankuin :wink: tuossa olis jonkinmoinen laskuvirhe

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"ihankuin :wink: tuossa olis jonkinmoinen laskuvirhe

Indigo

Ei minusta ole - keskiarvo noista kahdesta kiireprosentista :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä