Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tanja Gets Around

Aloittaja Bongaaja, 26.11.07 - klo:23:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Otsakkeen mukaisesti Tanja Gets Around - ympyrä sulkeutui :P


Tanja Karpela ja Olli Saarela peruivat avioeronsa!

Kansanedustaja Tanja Karpela  ja elokuvaohjaaja Olli Saarela myöntävät, että he ovat palaamassa yhteen, kertoo Ilta-Sanomat.

- Pitää täysin paikkansa, vahvisti Tanja Karpela lehdelle.

Myös Olli Saarela oli samoilla linjoilla.

- Kyllä pitää paikkansa, Saarela myönsi.

Pariskunta ilmoitti erostaan joulukuussa. Avioeron harkinta-aika päättyisi toukokuussa.

Tanja Karpela vaihtoi nimensä Saarelasta Karpelaksi vasta jokin aika sitten. Pariskunta myi myös yhteisen talonsa, ja he asuvat tällä hetkellä eri osoitteissa.


http://www.iltalehti.fi/viihde/200803110063845_vi.shtml

Bongaaja


ville

Tanjan kanssa deittailu taitaa olla tavalliselle pulliaiselle yksi parhaita mahdollisuuksia päästä lööppeihin.

Bongaaja

LainaaTanja Karpela sanoo joutuvansa aina uudestaan samaan tilanteeseen: - Taas on stressi ja vatsa kipeänä. Joskus on toivoton olo, että ei tässä ikinä mitään opi.

- Minulle on välttämätöntä, että saan olla välillä yksin, Tanja Karpela pohtii. (PASI LIESIMAA)Ilmassa tuntuu vielä talven viimeinen koleus, kun hento nainen nojaa puun vahvaa runkoa vasten. Näillä sammaleen täplittämillä kallioilla on hyvä istua silloin, kun tuntuu, että ei enää jaksaisi yhtäkään puhelua eikä kohtaamista.

- Kun minulla on takana kova työpäivä, yritän hiljentyä hetkeksi ja saada kierroksia alas. Otan oman aikani, joka saattaa olla vaikka 15 minuuttia. Se auttaa. Ei tosin aina, Tanja Karpela sanoo katsellessaan rantaa iskeviä aaltoja.

Karpela kertoo, että välillä stressin laukaiseminen ei tahdo onnistua millään. Silloin kireys valtaa koko kehon, ja käytöskin tuppaa muuttumaan epämiellyttäväksi.

- Kun tuntuu, että mikään muu ei auta, lähden koirani Aroksen kanssa pidemmäksi aikaa Perniön-kesäpaikkaani. Tai jos en pysty olemaan poissa yötä, Nuuksioon koko päiväksi. Otan eväät mukaan, en vastaa kännykkään, olen täysin tavoittamattomissa. Ja ehdottomasti yksin. Minulle on välttämätöntä, että saan olla välillä yksin.

Kun valtavan kokoinen valkoinen karvapallo painaa suuren päänsä emäntänsä syliin ja katsoo silmiin, työhuolet hellittävät viimein hetkeksi. Tunnolliseksi puurtajaksi kuvailtu Tanja ei kuitenkaan pysty pitkäksi aikaa jättämään niitä ajatuksistaan.

- Vaikka yritän kovasti, huomaan, että olen jälleen samassa tilanteessa: mitään en ole oppinut, taas on stressi ja vatsa kipeänä.

- Joskus on toivoton olo, että ei tässä ikinä mitään opi. Toisinaan taas valo pilkahtaa, ja sitä miettii, että ehkä jotain olenkin oppinut. Kai se on koko elämä sitä samaa, Tanja naurahtaa hieman surumielisesti.

Tällä hetkellä Karpelan olo on kuitenkin hyvä. Hän on jo pitkään huolehtinut hyvinvoinnistaan lenkkeilemällä koiriensa kanssa, ja nyt hän on myös alkanut treenata lähellä kotiaan sijaitsevalla kuntosalilla.

- Tässä on tullut käytyä läpi kaiken maailman flunssat ja vatsaflunssat. Toivottavasti parempi kunto auttaisi siihen, että pöpöt eivät iskisi niin herkästi.

- Meillä on perustyypillinen lapsiperheen tilanne: kun koulussa on jokin tauti, lapset saavat sen kumpainenkin vuorollaan, ja se kiertää meissä kaikissa. Se on heti kolmen viikon putki, Tanja selittää.

Kuntoilussa ei siis ole kysymys siitä, että Tanja tahtoisi saada vartalonsa mukautumaan tiukkoihin kauneusihanteisiin. Tanja on äärimmäisen hoikka, mutta hän ei vahdi painoaan, vaikka ulkopuoliset voisivat niin kuvitellakin.

- En edes omista vaakaa! Pääasia olisi, että pysyisin terveenä, Tanja huokaa.

Hän toki myöntää laihtuneensa. Hän on huomannut sen itsekin vaatteiden löystymisestä.

- Olisi ihan älytöntä kiistää, ettei painoni putoamiseen olisi vaikuttanut se, että syksy oli tosi rankka. Jotkut reagoivat vaikeuksiin syömällä, ja minä olen aina reagoinut syömättömyydellä.

- Elämässä tapahtuvat iloiset ja surulliset asiat näkyvät aina ihmisestä. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus, Tanja sanoo.
Lue lisää pääsiäisen Iltalehdestä




Tiistai

Bongaajakin taitaa olla Tanjan faneja  :idea:  :twisted:

Bongaaja

No sitähän voi ihastua vaikka joka kuu johonkin julkkikseen. Tämä kolumnisti on aika kiva
http://blogs.chron.com/memo/
vaikka uutiset joita hän toimittaa ovat kevyttä sarjaa. Mutta pyh Tanjasta, tylsä oikeistotäti.

Eugen

Älä nyt Bongis, Tanja on ihku! Ja häntä äänestävät maan suola!  :lol:
"Aye, caramba!"

Perjantai

Kohta Ollikin on ed.kuntaehdokas....eikö sinne pyri  kaikki paljon negatiivista tai kyseenalaista julkisuutta saaneet henkilöt nykyään :roll:   ja hyvin pääsevät sitten sisään...saavat ilmaista vaalimainontaa noilla tempuillaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä