Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

"Joulupukki matkaan jo käy.. " + Joulukalenteri

Aloittaja Tiistai, 05.11.11 - klo:12:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai


Aprillin syysharrastuksista ajattelin aloittaa oman aiheen.




Hei, tonttu-ukot hyppikää,
nyt on riemun raikkahin aika!
Hei, tonttu-ukot hyppikää,
nyt on riemun raikkahin aika!
Hetken kestää elämä
ja sekin synkkä ja ikävä.
Hei, tonttu-ukot hyppikää,
nyt on riemun raikkahin aika!



Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.11.11 - klo:21:44

Kynttilöiden polttamiselle meillä on eräs allerginen, ei tykkää niiden hajusta  >:(

Lainaus käyttäjältä: emma - 04.11.11 - klo:23:56
Ledkynttilä ei korvaa.





No ei korvaa!  Mutta voisin kuvitella noita ikkunoilla joulun alla tai muutenkin talvisaikaan pimeällä, ei ainakaan syttyisi puinen pirtti palamaan, tai kalliit Marimekon verhot.  :=

Aikoinaan äiti ei ikinä olisi halunnut sähkökynttilöitä kuuseen, vaikka pirtti oli pieni ja jopa konttaavia lapsia kuusen alla! Ja vanhan ajan hirsirankenteinen talo. Olisikohan palovakuutus maksanut, jos olisi palanut..?  

Se joulukuusen haku metästä oli muutenkin aina aika vaikea juttu isälle, en muista koskaan kunnolla miellyttäneen äitiä, vaikka valinnan varaa metsässä oli. Omassa :)


(Sanoja on tuolla http://www.joulua.fi/pdf/joululaulut.pdf yhteislaulettavaksi ;))

Paha setä

Pukki tulee ja pukki menee, pukki on työnsä tehnyt, pukki saa mennä. Haluaisin retropukin joka olisi varmasti kännissä ja tulisi Fiatilla äkäinen tonttu mukanaan. Lapsena meille tuli hiukan nykyisestä poikkeava pukki, kun perinne oli jostain pohjanmaalta, ja se oli äkäinen kääkkä (faija, yleensä) mutta risuja se ei tuonut kertaakaan.

Joululahjat, niin miksi aina kysytään "Onko täällä kilttejä lapsia?". Kyseessä on lahjojen jako eikä mikään jokavuotinen palkkapäivä. Ei lahjoja pidä ansaita, ne annetaan ehdoitta.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

risto

.
Ja minä luulin että joulupukki on vain lapsia varten.

Sori....

Patu

lapsenmielisiä varten, Rrrape, lapsenmielisiä.
Ja kukapa ei jouluna olisi ainakin hetken aikaa lapsenmielinen...

Ja nyt omakehun paikka: minäpä olen jo ostanut kaikki tarvittavat joulukortit, on niitä yli 20.
Seuraava ponnistus on kirjoittaminen.

risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 26.11.11 - klo:13:03
lapsenmielisiä varten, Rrrape, lapsenmielisiä.
Ja kukapa ei jouluna olisi ainakin hetken aikaa lapsenmielinen...

Ja nyt omakehun paikka: minäpä olen jo ostanut kaikki tarvittavat joulukortit, on niitä yli 20.
Seuraava ponnistus on kirjoittaminen.

mut vittu. Onko siitä pakko keskustella.
Ylämyllyssä on avattu joulukalenteri. Ensintapellaan verissä päin ja sitten kun tulee liian kuuma, mennään avamaan kalenteria.

Nyt on marraskuu


Tiistai



Hyvä kuin muistutit korteista.
Minulla on 2 hyvin vanhaa tätiä, joilla laitan oikeat kortit, keräävät niitä piirongin päälle ja kerran kesällä toinen heistä niitä minulle näytteli, omanikin siinä vielä.  Kaikille muille olen tekaissut virtuaalisen kortin itse.  Nettiaikakaudella se on niin helppoa. Miten sitä tultiin toimeen ennen..?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 26.11.11 - klo:13:03

Ja nyt omakehun paikka: minäpä olen jo ostanut kaikki tarvittavat joulukortit, on niitä yli 20.
Seuraava ponnistus on kirjoittaminen.

Onks sulla noin monta vihamiestä?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Heh2
Nämä on kyllä sukua ja suvun sukua päällisin puolin, ei niille voi jättää lähettämättä vaikkei muuta yhteyttä vuoden aikana olekaan.

Se on kyllä kiva konsti kun lähettää vihamiehelleen - minähän en vihaa mutta joku saattaa vihata minua - joulukortin. Vielä parempi on Ystävänpäivänkortti.
Olisikohan sinulla antaa muutama osoite.

THL tiedottaa

#8
Haluat varmaan siis ton yhden naapurin osoitteen, eikö vain?

Sehän tässä melko hiljattain 'antoi' lähinaapurilleen lahjaksi portaille saakka toimitetun koiranpaskalähetyksen.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Kyllähän minä voisin muillekin paskaläheteille toivottaa Hyvää ja Makoisaa Joulua.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä