Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

"Joulupukki matkaan jo käy.. " + Joulukalenteri

Aloittaja Tiistai, 05.11.11 - klo:12:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Eksää siis lukenu, mitä oon kirjottanu, kato, se rulettaa, miltä asiat saadaan niinku näyttään, ei se miten ne ihan oikeesti on.
Sama pätee tän EU:n ja kaikkien euroalueitten kanssaki.
Jos meille heti eikä vasta ens vuonna kerrottais et miten kaikki on oikeesti, niin siitähän sitä vasta aika mekkala nousis. Mut ei kerrotakkaa, kaikemmaailman sarkosiit, reenit ja merkentiilit vai mitä ne nyt on, puhuu meille vaikka mitä, mutta ei vahinkossakaan totuutta mistään. Ihan tässä vanhan ihmisen sappi kiehuskelee.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

#32
THL,
pitäisikö minun vielä sinunkin juttuja käydä lukemaan. Joku tolkku sentään, tuo Rrrape on jo aikamoinen koettelemus.

Minä en sinun sijassasi lukisi noita EU-juttuja, kun et ymmärrä kuitenkaan menet vaan entistä enemmin sekaisin. Sitten menee se Tiistain pyytämä suosiollinen suvaitsevuus jo varsin vaativaksi.
Ja  mitä se EU sinulle kuuluu. Pohtisit asiallisia asioita, kuten Rrrape. Kontjakkipullosta kupla pois pohjasta on asiaa. Pelikortteihin voisi laittaa varret.
Jos Joulupukki toisi sinulle säkillisen EU:ta ja minulle säkillisen kontjakkia, kumpaa naurattaisi.
Noh?

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu



THL tiedottaa

Patu osoitti tuon edellä olevan EU:sta plörinänsä mulle. Ei sulle, Ave!

Jaa, mut säähän ootkin nys siis kateellinen (ei kateetti siinä geometrisessa katsannossa) ja suuttunu, kun Patu ei huomannu olleskaan et säähän sohasit siihen väliin oman juttus.

Sellasta se on meitin tömmösten ihmisten elämä.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Patu

Älä muuta sano. Alkaa väsyä Aven toopeiluun.
En sano muuta.

Tiistai



Mitä Tiistain pitäisi tehdä? Sanokaa suoraan. Mutta mieluummin ei juuri tässä ketjussa.

Minäkin ajattelin Patun viestin olleen Avelle (jälkikäteen siihen on tullut lisäys "THL"), mutta kun katsoo kellonaikaa, niin olisiko Patu ehtinyt kirjoittaa noinkin pitkän viestin 4 minuutissa? Ei varmaan ja se oli siis THL:lle.






Patu

#39
OK,
tein virheen.

Ave olisi voinut, jos olisi yrittänyt, reagoida toisin. En hetkeäkään ajatellut että THL reagoisi niinkuin Ave.
Ave onnistui tumppaamaan mukavasti alkaneen leukailun.

Vastaisen varalle: en osoita viestejäni Avelle ellen suoraan niin sano. Siitä voitte lähteä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä