Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Rape"Näin tein. Minussa on pyrkyä.

Hmmm - jos Rape on Vuoden Outo 2008, on pärstäke vaihdettava virka-ajaksi ... rypsinkukan päällä piippalakki näyttää jo liian oudolta. Sisar Tiistailla lienee jemmassa se muinainen Rapen puhvelipärstäke, jolle piippalakki sopii ja hyvin.

THL tiedottaa

Annokko, Tiistaki!

Rape ei okkaan siis äänestäny itteensä ku kaks kertaa, no hyvä sit, ehän mää oo sitä huonompi kuin 100 %. (Tai vaan viiskymmentä, jos lasketaan Rapen äänimäärästä...)

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "se"Annokko, Tiistaki!

Rape ei okkaan siis äänestäny itteensä ku kaks kertaa, no hyvä sit, ehän mää oo sitä huonompi kuin 100 %. (Tai vaan viiskymmentä, jos lasketaan Rapen äänimäärästä...)

.

Minulla on tapana huutaa kuin puhun. Kyllä minun ääneni kahta vastaa.  (huom miksi käpslok)

.

THL tiedottaa

Sulla ei sit oo varmaan mitään kännykkääkään, hyvin kuuluu parit kaupungin välit muutenkin.   :D

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Aakku
Lainaus käyttäjältä: "Rape"

pärstäke vaihdettava virka-ajaksi ... ...... jolle piippalakki sopii ja hyvin.

Ja huomatkaa, muna seisoo



rapevainaa


THL tiedottaa

Mut kyllä toi seisova muna on liian suuri tohon pannuun!

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Äänestin epäröimättä itsenäni. Sivumennen sanoen Indigossa ei ole mitään outoa, ellei siinä sitten ole perin outoa että on eksynyt tällaiseen seuraan eikä löydä pois.

öh -  olenkin todentotta hiukan eksyksissä...  ihankuin pyörisi ympyrää ja kirjoittelisi samoja juttuja aina vaan uudelleen....

Meillä on, Rape, ihan sama maku, minäkin äänestin Rapea heti välittömästi.  :)  
Mutta herranpieksut! mites minulla on nuin monta ääntä!!? :o  Hei protestoin, tämä on ihan väärin... kuulitte juuri kun Rape sanoi, että en ole ollenkaan outo. ....sitäpaitsi yritän kovasti löytää oikeaa ulko-ovea...

Indigo

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"[.. kuulitte juuri kun Rape sanoi, että en ole ollenkaan outo. ....sitäpaitsi yritän kovasti löytää oikeaa ulko-ovea...

Indigo

Ehkä tuo presidentin  punainen tukka...

(Herra isä sentään, Indigo, tämähän on vaalikampanja. Vai aiotko tehdä kuin DeCaulle: Jos ette valitse, niin minä lähden!. No siinä tapauksessa minä kyllä keskeytyän kampanjan - tai tokkopa senthään. )

Eniten minua tässä huolestuttaa äänestysprosentti, vaikka voittaisin. Mutta Indigon äidillinen värittömyys viehättää kuitenkin outoja, jotka kaipaavat mitä muuta elämäänsä kuin turvaa.

Vaalin tulokset on laskettu. Rape ja Indigo rannalla


Tiistai

Ihailen Rapen vaalikampanjaa.  Mikset lähde politiikkaan?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä