Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Hieman mua hymyilytti huomata nimeni tällä "vaalilistalla", mutta on ollut ilo ja kunnia olla täytenimenä äänestyksessä.

Nimi tuli listalle, koska Pyöreän huoneen alustavassa ketjussa sinua ehdotettiin :)

Eugen

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Hieman mua hymyilytti huomata nimeni tällä "vaalilistalla", mutta on ollut ilo ja kunnia olla täytenimenä äänestyksessä. En todellakaan kuulu tähän joukkoon

No, tätä oudon valintaa olen jo alunperin kritisoinut, koska se ei ole Outomaan edun mukaista... joku voittaa joku jää varjoon... aluksi ajattelin, että en äännestä ollenkaan vaan kuulun nukkuviin, mutta Rapen rehentely sai minut hetken mielijohteesta aktivoitumaan.... :lol:
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"[

....., mutta Rapen rehentely sai minut hetken mielijohteesta aktivoitumaan.... :lol:

En minä muuten  rehentelisi mutta kun ne aatelisgeenit vaatii tekemään. Ei käy tommonen matala profiili niiku maatiais-Indigolla.

.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Lainaus käyttäjältä: "Eugen"[

....., mutta Rapen rehentely sai minut hetken mielijohteesta aktivoitumaan.... :lol:

En minä muuten  rehentelisi mutta kun ne aatelisgeenit vaatii tekemään. Ei käy tommonen matala profiili niiku maatiais-Indigolla.

.

En yllättyisi jos kävisi ilmi Rapen aatelisuuden juontuvan ruottalaisista kuninkaista tai turkulaisista "muista aatelisista", on se niin outo.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "outopoika"[
En yllättyisi jos kävisi ilmi Rapen aatelisuuden juontuvan ruottalaisista kuninkaista tai turkulaisista "muista aatelisista", on se niin outo.

Sukukirjat vievät Eestiin. Sukunimen edessä on von. Viittaako se Saksan kieleen. Ruottissa on av.
Hollannissa van.

Turussa on kusta. Kusta sie oot? kuten kysymys kuului. Siellä oli kokonainen porukka kusta -mistä joka myöhemmin muuttui Kustaviksi.  

Karjassa oli a. A mist sie tuut.

Lappeenrannassa on ko.  Ko mie tuun Lappeelt.  
Savossa käytetään ai. Ai miekö?


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Karjassa oli a. A mist sie tuut?



Tamperelaisella on tohon kaksi vastausta:

1.  Mitä vittua se sulle kuuluu!

2. Siältä mistä kaikki muutkin, siitä samasta paikasta.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Ja minäkö tulen puskasta ja annan nyt sen ratkaisevan äänen?
Indigolla on nyt 40 % ja Rapella 40 % eli kummallakin 10 ääntä.
Ja näköjään oudot ovat loppuneet eli kaikki ovat jo antaneet yhden äänen.

Indigo on fiksu ja filmaattinen (olen nähnyt livenä) ja aivan liian hyvä vuoden oudoksi.
Rape on kyllä erittäin outo, mutta kaikkein SAKEIN on ehdottomasti Suokkis eli Se(kö) nykyään.

Mutta pidetäänpä  jännitystä yllä, enkä anna vielä ääntäni.

:roll:
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Posiella"J
Rape on kyllä erittäin outo, mutta kaikkein SAKEIN on ehdottomasti Suokkis eli Se(kö) nykyään.


:roll:

Onhan se kun se on juonut sitä mun kalja-akkua kokonaisen viikon.
Antaa sen nyt ensin selvitä että tietää mistä on kysymys.

Indigo

Hei Posi, ilmanmuuta kannattaa äänestää Rapea, hän on vuoden Outouden ansainnut. Tai tietysti Suokkiskin on hyvä ehdokas.... mutta...ihan henkilökohtaisista syistä suosittelisin kuitenkin Rapea; voit luottaa minuun.

Olenko minä fiksu ja filmaattinen?  :roll:  Kuulitko, Rape, minä olen fiksu ja filmaattiinen!  :smurfin:

Indigo

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"

... aluksi ajattelin, että en äännestä ollenkaan vaan kuulun nukkuviin, mutta Rapen rehentely sai minut hetken mielijohteesta aktivoitumaan.... :lol:

:evil:
Eugen!
:salut:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä