Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S

Näinhän sen pitäisi olla, että erota ja karata voi lähes olosuhteista riippumatta; on sitten sitoutunut tai sitoutumaton johonkin juttuun. Toisaalta taas vapaus mennä ja tulla mielensä mukaan, ei paljoa pakkotoiminnalta vaikuta. Pakkomielle taas on sitten aivan oma lukunsa, joka voi iskeä välillä myönteisessäkin mielessä, ilman pakkopaitoja ja ikuiseen outouteen tuomitsemista.

Eli uskaltaa kaiken uhallakin hellittää ja irtautua arjen rutiineista ja hemmotella itseään milloin milläkin keinoin. Yksi on tietysti 'hullutella' erilaisilla foorumeilla, mutta onhan niitä irrationaalisia juttuja muitakin. Harmitonta ajanvietettä ja luovuuden eri ilmentymiä voi kehnätä mielikuvituksen voimalla kokoon lähes mistä tahansa asiasta, jos vain rohkeus ja intuitio antavat myöten.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

S  :)

Tähän voi vain todeta : taidatkos tuon paremmin sanoa ...

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"H Kuulitko, Rape,

No ei sitä muitten tarvii mulle kertoa.  :P

Yleensä fiksut on oudompia kuin tavikset.  

.

:o  :shock:   :)  :D  olikohan tämä kohteliaisuus, Rapelta..   :roll:  hmm  :evil:  :x  tarkoitit tietenkin, että Sinun fiksuuttasi ei tarvitse muiden kertoa...

Indigo

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Ei tällaiset puolidementoituneet edes muista ...

Elä yleistä!!  :evil:

Puhu kuule sää vaan ihan ittestäs, puolikas, pah!, mää oon ainakin joka suhteessa aina täys, koko.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"[
:o  :shock:   :)  :D  olikohan tämä kohteliaisuus, Rapelta..   :roll:  hmm  :evil:  :x  tarkoitit tietenkin, että Sinun fiksuuttasi ei tarvitse muiden kertoa...

Indigo

No, tosiaan, oishan se silloin tällöin kiva kuulla, ettei se pelkästään ole uskon varassa. Totta.   :P Senkin takia kun muisti pätkii.

On minua usein sanottu älykkääksi, mutta muistaakseni ei koskaan fiksuksi.

.


THL tiedottaa

Rape, kyllähän sää ton tiäsit, että fiksu on sellasta tampereenläheistä murretta. Synonyymi älykkäälle, joskin ei ihan täysin, koska fiksu on paljo muutaki.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

Rape on fiksu. Vaikka käyttääkin sitä viksuuttaan myös käsittämättömästi esim. pörssikeinotteluihin.

Olet muuten, Rape selvästi johdossa Vuoden Oudoksi.   :D  42 % äänistä.

Indigo

rapevainaa

Fiksu, tuon olen aina halunnut kuulla. Mutta kauan sitä sai kärttää.
Siis edellä? -veikkaan että herra gogol löytää kohta kuollèen sielun.

Indigo

Ei kai sentään, Outomaalla outouden pitäisi perustua vain rehellisyyteen.

THL tiedottaa

Pitäiskö? Vain rehellisyyteen?

Ai hurja, pitäiskö mun sit poistua?

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä