Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Mutta Indigon äidillinen värittömyys viehättää kuitenkin outoja, jotka kaipaavat mitä muuta elämäänsä kuin turvaa.

Vaalikampanjointi on siis alkanut ja Rape antaa ymmärtää etteivät äänestäjät tiedä omaa parastaan...ihan kuin Putin. Huono juttu taitaa kannaltasi olla, että suurin osa potentiaalisista äänestäjistä on jo äänensä antanut ja olet siis auttamattomasti myöhässä. Turvaahan me tietty kaipaamme, mitäs muuta! Vaikka suoraan sanottuna ei tuosta Indigosta kyllä taida kenenkään turvaksi olla, mutta häneen on helppo samaistua  8).  Sinä taas kaivaisit rynnäkkökiväärin heti käsille kun turvaa tarvittaisi, eikä se sovi meidän kauniiseen ideologiaamme  :bounce: .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "outomaa"Tästä ketjusta on poimittu nimimerkit esiintulo järjestyksessä ja aikaa äänestämiselle on laitettu 21 päivää, eli noin kolme viikkoa. Tämän jälkeen istutamme piippalakin Alien Weirdin päästä uuteen outoon päähän.

Odotetaan nyt ainakin, että Dianora palaa lomalta, mikä kiire tässä on.. ja ehtikö Perjantai äänestää, minulla on se mielikuva, että hänkin lähti lomalle?

Ja että harvemmin foorumilla piipahtavatkin huomaavat tämän äänestyksen  :)

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Odotetaan nyt ainakin, että Dianora palaa lomalta, mikä kiire tässä on.. ja ehtikö Perjantai äänestää, minulla on se mielikuva, että hänkin lähti lomalle?

Ja että harvemmin foorumilla piipahtavatkin huomaavat tämän äänestyksen  :)

:D siinä lukee : Lähetetty: 29 Mar 2007 07:32 pm ja nyt on vasta 30. päivä, joten kyllä Dianorakin ehtii palailla ... hänhän lähti lomalle jo ajat sitten. Kyllä, minusta, kolme viikkoa on riittävä aika huomata. Saadaan homma pois käsistä ennen joulua ja sitten jää myös aikaa istuttaa piippalakki/tiara Vuoden Oudon 2008 päähän [tai varpaaseen, jos Starseed].

Perjantai

En minä vielä ole mihinkään lähtenyt....tässä päiviä jo lähtöön kyllä lasken :lol:

Mielestäni Indigo....ehdottomasti ja ääneni annoin jo.Vannoin jo aiemminkin häntä äänestäväni.
Minusta hän on ihka oikea OUTO, ja toivon,että ei ovea ulos OUDOSTAmaasta löydä,vaan pyörii täällä kotoista kehää...niinkuin me muutkin :lol:

rapevainaa

.
Se on alkanut huiman takaa-ajon äänimäärissä. Veikkaan että se johtuu samanlaisesta ilmiöstä kuin demareilla: Outomaa haluaa karismaattisia Outoja. Hän on ensimmäinen suomalainen joka on kieltäytynyt Mensan jäsenyydestä.


THL tiedottaa

Voi pitää paikkansakin... oon ollu monessa muussakin ensimmäinen, joskus puolestaan kansakunnan nuorin, esimerkiksi alani ammattilaisena... ja tässä ei viitata nyt ollenkaan Alastaroon päinkään!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Turvaahan me tietty kaipaamme, mitäs muuta! Vaikka suoraan sanottuna ei tuosta Indigosta kyllä taida kenenkään turvaksi olla, mutta häneen on helppo samaistua  8).  .

Mitennnnniiin ei olisi minusta turvaa :evil: !  Etkös kuullut kuinka Rape sanoi minun olevan äidillinen. :roll:  ...se on kyllä ihka ensimmäinen kerta... niin, mutta totuutena se on otettava ja pitkän, vakavan harkinnan tuloksena sanottuna, koska kerran Rape sen kertoi. Hän on nääs tutkinut kaikki asiat, joita suustaan ulos päästää.
Mutta oikeastaan tarkemmin mietittyäni, en ymmärrä miksi minä saan aina olla kaikkien turvana? Ihankuin olisin joku hemmetin kodinturvajoukkojen tiivistymä! Vähemmästäkin tulee itselle monasti ihan turvaton olo...  Niiin että eikös voisi keksiä jotain muita tehtäviä Vuoden oudolle?

Voi Perjantai! Vai olen minä muka outo. 8) Pitäisiköhän näistä äänistä etukäteen kiittää vai alkaa moittimaan teitä.... voi juupas, nyt vasta huomasin  :idea:  :), AW:han pitää saarnaa harvase päivä; nythän on siis niin, että Vuoden outo saa ilmeisimmin pitää ihan luvan kanssa saarnan vaikka joka päivä!!? :D Oikein sellaisen pitkän ja pateettisen, eikö niin!?  :lol:  Oikeastaan se paavin lakki voisi sopiakin minulle..


Indigo

ps. onko kolme - neljä sivua sopivan mittainen saarna vai pitäisikö olla pidempi? Aamuisin.

ps.2 Iltasaarna ja sunnuntaisaarna voivat sitten olle perusteellisempia.

rapevainaa

.
'
Niin, kai vuoden oudon hommaan kuuluu se että joka päivä pitää kehittää jotain outoa sanottavaa. Mistä helvetistä sellaista aina löytyy. Sellaista valuvikaa ei minussakaan ole.

Jaa, että  Oikeastaan se paavin lakki voisi sopiakin sinulle. Nunnan nännit, paavin pallit ja demen.. mikä se nyt oli se kolmas turha,  eiku paavin lakkihan se oli.  

Ingigo kyllä osoitti yllä olevalla kirjeellään, kuinka vakavasti hän ottaa tämän asian. Hymiöistä päätellen kihertelee siellä kuin nuoret tytöt.

.

Indigo

Parahin Rape, minähän OLEN nuori.  :evil:

JK.  jaaha, täällä lisäillään teksteihin näköjään myöhemmin lauseita. Katsos Rape, minä voisin pitää sitä paavin lakkia ihan vaikka joka päivä päässäni kokoaikaisesti. Olen nääs sellaisessa paikassa töissä missä on ihan luontevaa kulkea rooliasuissa pitkin päivää, ja paavin lakkihan olisikin kunniapäähine.   :x  vai onkos se sittenkin jonkinlainen varoitusmyssy? Noinniinkuin ohikulkijoille.
Minun huonekaverillanikin on hieno hattuvarasto työhuoneessamme vaatekaapissaan. Olen koittanut saada selville mihin hän niitä oikein tarvitsee...  :roll:  yksi meidän puvustaja tuo harvase päivä uusia malleja ja niitä sitten pyöritellään jotta mikä olisi paras... kolleegani (nelikymppinen komea mies) on sanonut vain jotain epäselvästi, että pikkujouluihin ja hattukilpailu ja vaimolle..  :shock:   :roll:  Yksikin on sellainen tosi leveälierinen, violetti rusettiluomus ja yksi toinen vihreää samettia....
Niin että ei se paavin lakki olisi ollenkaan turha.
Voisin tarvittaessa vetää sen vaikka aina korvilleni niin saisin työrauhan.

Perjantai

Täähän menee jännäksi ja tasapeli tällähetkellä :shock:
Ihmetyttää nuo 13 ääntä,että mistä tulee...onko meitä tosiaankin noin paljon :wink:
No sehän on hyvä vaan :D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä