Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ztara

Lainaa

Mitennnnniiin ei olisi minusta turvaa :evil: !  Etkös kuullut kuinka Rape sanoi minun olevan äidillinen. :roll:  ...se on kyllä ihka ensimmäinen kerta... niin, mutta totuutena se on otettava ja pitkän, vakavan harkinnan tuloksena sanottuna, koska kerran Rape sen kertoi. Hän on nääs tutkinut kaikki asiat, joita suustaan ulos päästää.
Mutta oikeastaan tarkemmin mietittyäni, en ymmärrä miksi minä saan aina olla kaikkien turvana? Ihankuin olisin joku hemmetin kodinturvajoukkojen tiivistymä! Vähemmästäkin tulee itselle monasti ihan turvaton olo...


Hei, älähän minua ala morkkaamaan tai vedän ääneni takaisin ja annan sen Rapelle ja sitten sinä kärsit musertavan tappion  :twisted:  .

Mutta minä luulen että tuo turvapaikanhakijoiden määrä on suoraan verrannollinen omien lapsosien määrään. Ja se tietenkin kerrotaan kahdella kun alkavat seurustella. Parempi ollakin iso talo jos on useita lapsia joilla on lisäksi perheet, koska joskus voi olla tarvetta kokonaiselle pakolaiskeskukselle kun on juhlapyhien ja lomien aika. Ja sitten jos on varustettu hiukan lempeämmällä luonteenlaadulla, niin sitä porukkaa alkaa tietenkin lisäksi kerääntymään nurkkiin välillä tahtomattaankin noiden edellämainittujen ystävistä. Ja kun noihin ystäviinkin luonnollisesti aikanaan kiintyy, niin sitten heidänkin ongelmansa muuttuvat yhteisiksi jne jne...ja lumipallo kasvaa ja kasvaa, ja se jonkun kiva mutsi tietenkin on ehtymätön empatia- ja lohdutus- ja neuvonantotoimisto. Sitten ne ystävät tulevat myöhemmin jo ominpäinkin, ilman omien lasten läsnäoloa kyläilemään ja aikaansa viettämään... Ja mukavaahan se tietenkin vain on, jos on sosiaalinen luonne ja on mistä antaa. Siskoni on tuollainen lintuemo, joka kerää kaikki siipiensä alle ja nauttii itse kovasti seuratessaan lapsiensa kavereidenkin varttumista ja heidän myöhempää elämäänsä.

LainaaNiiin että eikös voisi keksiä jotain muita tehtäviä Vuoden oudolle?

Ei, tehtävää ei voi muokata Vuoden Oudon omien toiveiden mukaisesti, koska toimenkuva on jo ollut olemassa kunniavirkaa haettaessa. (Olihan meillä sellainen määriteltynä perustuslaissa?) Jos voisit itse päättää velvollisuuksistasi, tittelisi olisi Tiktaattori.



Lainaaps. onko kolme - neljä sivua sopivan mittainen saarna vai pitäisikö olla pidempi? Aamuisin.

Tuo on sopiva määrä, koska sinä suljet tietsikan joka ilta viimeistään klo 22.00, emmekä voi vaatia sinua muuttamaan rytmiäsi. Emme halua sinun kukkuvan yökausia netissä vain meidän takiamme  :roll:  ja pyörtävän nukkumaanmenolupaustasi, jonka luin tässä männäviikkoina  :roll: . Mutta aamusaarman ajankohdan ei ole niin väliä, kunhan se on toimituksessa ennen aamukymmentä. AW kirjoittaa yleensä puoli kuuden aikaan aamuisin, ja olisi ehkä hyvä jos saisimme saarnamme suunnilleen samoihin aikoihin, koska olemme tottuneet siihen.

Hyvänhuomenentoivotuksin

Starseed
uskollinen äänestäjäsi
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Outolassa on omat tapansa äänestää. Jokainen on tullut kertomaan ketä on äänestänyt ja vielä senkin, keltä on vetämässä takaisin äänensä ja ketä äänestää seuraavaksi. Hyvä meininki!   :lol:

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

Outomaassa on oudot tavat. Meinaatko, että vetäisin ääneni Rapelta pois ja antaisin sulle, kuten alkuun suunnittelin?   Tänä aamuna taas löysin sen kirjasi yöpöydältä ja vein olohuoneeseen, ehkä vielä luen sen toisenkin kerran ja ymmärrän :D

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Hei, älähän minua ala morkkaamaan tai vedän ääneni takaisin ja annan sen Rapelle ja sitten sinä kärsit musertavan tappion  :twisted:  .
No on siinäkin mulla ystävä, olit siis mennyt äänestämään!

Olisipa ikävää tuo viimeksi mainittu  8)

Lainaa
Siskoni on tuollainen lintuemo, joka kerää kaikki siipiensä alle ja nauttii itse kovasti seuratessaan lapsiensa kavereidenkin varttumista ja heidän myöhempää elämäänsä.

Niin mutta kun minä en ole mikään emo... kaikki vaan aina luulee niin. Ja tuota porukkaa siunaantuu vähänväliä...  Minä haluan olla Taiteilija. Mutta kun kukaan ei ymmärrä minua. :cry:


Lainaa
LainaaNiiin että eikös voisi keksiä jotain muita tehtäviä Vuoden oudolle?

Ei, tehtävää ei voi muokata Vuoden Oudon omien toiveiden mukaisesti, koska toimenkuva on jo ollut olemassa kunniavirkaa haettaessa. (Olihan meillä sellainen määriteltynä perustuslaissa?) Jos voisit itse päättää velvollisuuksistasi, tittelisi olisi Tiktaattori.

Olenkos minä hakenut jotain virkaa... öh...mitäs taas olen tullut lörpötelleeksi täällä yötuimaan..?
! Saako vaihtaa, minä voisin hakea sitä Tiktaattorin virkaa?


Lainaa
Tuo on sopiva määrä, koska sinä suljet tietsikan joka ilta viimeistään klo 22.00, emmekä voi vaatia sinua muuttamaan rytmiäsi. Emme halua sinun kukkuvan yökausia netissä vain meidän takiamme  :roll:  ja pyörtävän nukkumaanmenolupaustasi, jonka luin tässä männäviikkoina  :roll: .

Ystävät ovat kiusallisia saivartelijoita...
Huokaus. Yritän nukkumaanmenoa ajoissa taas uudelleen - tästä lähtien. Onneksi en ole alkoholisti, en varmaan ikinä pääsisi siitä eroon. Mutta itseasiassa liian vähän nukkuminen on erittäin vaarallista terveydelle.  Kai minun täytyy ryhdistäytyä taas. Muuten minusta ei koskaan tule Taiteilijaa, koska en saa tätä elämää oikeaan aikatauluun. Miten maailmankaikkeuskaan silloin voisi auttaa minua. Muutenkuin pysäyttämällä kertakaikkiaan jollain onnettomuudella tai sairaudella.

Lainaa
Mutta aamusaarman ajankohdan ei ole niin väliä, kunhan se on toimituksessa ennen aamukymmentä. AW kirjoittaa yleensä puoli kuuden aikaan aamuisin, ja olisi ehkä hyvä jos saisimme saarnamme suunnilleen samoihin aikoihin, koska olemme tottuneet siihen.

 :roll: Oi kauhistus, voi minua poloista parkaa, aamu-unista raukkaa!! Voisiko vielä löytyä joku pelastava enkeli joka äänestäisi Rapea!? Miten minä aina joudun tällaisiin mukaan...

Lainaa
Hyvänhuomenentoivotuksin

Starseed
uskollinen äänestäjäsi
:evil:

Tiistai! :shock: älä vaan mene perumaan ääntäsi...

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Outomaassa on oudot tavat. Meinaatko, että vetäisin ääneni Rapelta pois ja antaisin sulle, kuten alkuun suunnittelin?   Tänä aamuna taas löysin sen kirjasi yöpöydältä ja vein olohuoneeseen, ehkä vielä luen sen toisenkin kerran ja ymmärrän :D


"Katson maalaismaisemaa ja ymmärrän..."   :D

Älä ihmeessä vedä pois ääntäsi Rapelta, on se sen verran outo!

(Tjaa, pitäskö toi mun avattareni vaihtaa vähän siistimpään. Onks ylläpidolla jotain muuta tarjolla kuin tuo nykyinen?)



.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "se"
"Katson maalaismaisemaa ja ymmärrän..."   :D

.

...kuinka onnellinen voikaan olla hän, joka täällä aina vain saa asustaa-aa-a-a-aa. Maalaismaisemaa en saata unohtaa-a-aa.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "se"

(Tjaa, pitäskö toi mun avattareni vaihtaa vähän siistimpään. Onks ylläpidolla jotain muuta tarjolla kuin tuo nykyinen?)
.

Eiks tämä olisi hyvä?

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Vau, Tarseeti!

Mistä tuon löysit? Niin, mutta onks Outiksella tohon käyttöoikeus?
Bach nyt tietysti hyväksyy...

No, kukas se tommosen tohon tälläs? Ei toi oo Bachia nähnykkää...


.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

Minä en voisi käyttää bahhin kuvaa. Koko helsinki näyttäïsi sormella: tossa se outo menee.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä