Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai

Lumiukon tekijänoikeus sulaa pois maaliskuussa, mutta sen kuvan ottajan oikeudet eivät tietenkään.
Mutta mitä me pikkujutuista.. ei ne sitä täällä hoksaa, jos hoksaavat, niin lähetä kirjasi heille maksuksi. ..etteivät vaaan lähetä sitä pian takaisin, kun eivät ymmärrä :P  

Vai joko myit sen loppuun??

S

Kuva itsessään voi olla omalta ajaltaan, mutta muokkaus ja käsittely saattaa tehdä siitä 'tuoreen'. Onhan tuossa säveltäjäneron kuvatuksessa kieltämättä aika coolia otetta. Taitaa olla härskisti lainattu myös Blues Brothers- teemaa. Tai kyllähän tuollaisi aurinkolaseja nähtiin jo viime vuosisadan puolella 40-luvulla Bebop-muusikoiden päässä, ja nähdäkseni sitäkin aikaisemmin.

Mutta itse ainakin välitän näistä tekijänoikeuksista, sillä oma pärstäkkeeni on omista alkuperäisistä kuvagallerioistani fiksattu, silmitön taidepläjäys. Ei tarvitse ainakaan tehdä tiliä kenellekään ulkopuoliselle taholle oikeuksista tai muistakaan luvista!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Lumiukon tekijänoikeus sulaa pois maaliskuussa, mutta sen kuvan ottajan oikeudet eivät tietenkään.
Mutta mitä me pikkujutuista.. ei ne sitä täällä hoksaa, jos hoksaavat, niin lähetä kirjasi heille maksuksi. ..etteivät vaaan lähetä sitä pian takaisin, kun eivät ymmärrä :P  

Vai joko myit sen loppuun??

Heh, joko itse luit – ja ymmärsit?   :D

Sen ymmärtää jokainen lukija omalla tavallaan, omista lähtökohdistaan. Ainakin omasta mielestäni kirjoitin sen niin, että siitä saa monenlaisia käsityksiä. Etenkin hämmennyksiä.   :D


.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "S"
Onhan tuossa säveltäjäneron kuvatuksessa kieltämättä aika coolia otetta. Taitaa olla härskisti lainattu myös Blues Brothers- teemaa.

Näin minäkin näen siinä tuota BB-teemaa. Aika hurjia jätkiä, muutoin!
J. S. Bachista ei ole olemassa ihan autenttista kuvaa, ei edes lähimain näköistä maalausta. Kaikki kuvat Bachista ovat enemmän tai vähemmän mielikuvituksen tuotteita.

Näkyy tuo Tarseetin linkkaama kuva olevan sama, mikä on Boydin Bach-kirjan kannessa. Kuva on maalattu vuonna 1746. Maalarina Elias Gottlob Haussmann. Bach kuoli vuonna 1750, tuon kuvan maalaamisen aikoihin hän oli noin 61-vuotias.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Näinhän se on tämäkin taas nähtävä. Onneksi tuo BB-teema ei tarkoita tässä yhteydessä mitään Big Brotheria, joka taas on varmasti nyky- 'pullamössö'- sukupolvelle se cool-juttu.

Mutta noiden rautaisten blues- veljesten täysosuma leffa ja konsertit olivat 80-luvulla jotain tajunnan räjäyttävää, että kyllä siinä nämä nykyiset ns. isot veljetkin jäävät  ikäänkuin näiden entisaikojen mestareiden rinnalla pikkuveljen tasolle nyhräämään ja nuolemaan näppejään.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "se"Pitäsköhän munkin jo äänestää. Haluut sä voittaa, Indis?     :D

Hei pliis, älä äänestä, kiitos!

Kuule Suokkis, tuosta avattarestasi jostain syystä minulle tulee mieleen kannabis.... en tiedä miksi. En pidä siitä siksi. En muista mistä sen saitkaan.

Indi

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Hei pliis, älä äänestä, kiitos!

Anna se äänesi vaan Indiaanille - nyt on naisten aika alkaa Vuoden Oudoksi :)

Kyllähän Rape on outo - todella outo, mutta jos nyt Indi ja seuraavana vuonna Rape ...

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Anna se äänesi vaan Indiaanille - nyt on naisten aika alkaa Vuoden Oudoksi :)

Kyllähän Rape on outo - todella outo, mutta jos nyt Indi ja seuraavana vuonna Rape ...

HÖ! Äläpäs järjestele vapaita vaaleja!

Sitäpaitsi minun ihan oikeasti pitäisi olla mieluummin ihan melkein kokonaan käymättä koko outomaalla, tähän hujahtaa niin helposti aikaa ja jää muu elämä vallan elämättä, ainakin kotityöt tekemättä.
Joten ei kiitos, kiitos.

Indigo

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Hei pliis, älä äänestä, kiitos!

Anna se äänesi vaan Indiaanille - nyt on naisten aika alkaa Vuoden Oudoksi :)

Kyllähän Rape on outo - todella outo, mutta jos nyt Indi ja seuraavana vuonna Rape ...

Minä vain ihmettelen että minne se minun outouteni on vuodessa kadonnut.  :?:  :?:
Enkö muka ole enä outo kenenkään mielestä niin etten enää ehdokkaaksikaan kelpa.  :shock:  :?
Pressakin vaidaan valita kahdeksi kaudeksi peräkanaa  

Putinistakin tulee pääministeri.    :evil:    :idea:
ja mikäs virka minulle sitten keksitään,
vai onko alienilla enää mitään virkaa.

Indigo

Sanos muuta, AW, täällä on tällaset ihme solidaarisuus ja tasapäistämissäännöt vissiin, jokainen vaan vuorollaan, arvotaan tässä vain järjestysnumeroita. Kyllä minunkin mielestäni Vuoden Oudoksi voitaisiin valita ihan kuka vaan, riippumatta siitä onko hän ollut aiemmin. Ihan vain ansioitumisesta outoudessa.

Putiniin suhtaudunkin sitten toisella kannalla. Oikeasti pelottaa, että mitä tilanteesta tulee. Kuinka helposti ihmiset ovat vielä tällä vuosituhannella manipuloitavissa ja saatavissa vallan alle! Hirvittää. Vuonna 2012 loppuu maya-kalenterin ajanlasku. Toivokaamme parasta eikä pahinta.

Kuule AW, voisitko sinä jatkaa sitä aamusaarnan pitämistä?  :)  Se hiukan minua huolestuttaa.

Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä