Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Joulukalenteri 2007

Aloittaja Outomaa, 01.12.07 - klo:00:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Niin mutta tähän kysymykseeni et vielä vastannut, olisi mielenkiintoista tietää:
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Hei Joulupingviini! Mitä keksit antaa pikkuiselle tytärpingviinille sellaista joululahjaa, joka ei ole tavaraa?
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Tuohan suorastaan huutaa yhtä ainutta vastausta! :idea:  Olla läsnä, antaa aikaa, kuunnella.. omalla käytäymismallilaan olla esikuvana ...

Voe tokkiisa kun työ likat ootte hätähissii :P Ei joululahjoja saa paljastaa etukäteen, vaikka juuri edellämainittua ajattelin - mennään nähtävästi kahdestaan aatonaattona [poika ei ehdi kun on ilmeisesti töissä...] isovanhempiensa [eli minun vanhempieni] haudalle viemään kynttilät ja paluumatkalla käydään syömässä jossain mukavassa paikassa - kiireettä :) ... ja jutellaan kaikenlaisista oudoista asioista ja ilmiöistä. Ihan kuten tapana on, myös jouluisin.

Perjantai


Onhan nyt vielä pikkujoulun aikaa :wink: Vaikka itse en niitä harrastakaan....

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Voe tokkiisa kun työ likat ootte hätähissii :P Ei joululahjoja saa paljastaa etukäteen, vaikka juuri edellämainittua ajattelin - mennään nähtävästi kahdestaan aatonaattona [poika ei ehdi kun on ilmeisesti töissä...] isovanhempiensa [eli minun vanhempieni] haudalle viemään kynttilät ja paluumatkalla käydään syömässä jossain mukavassa paikassa - kiireettä :) ... ja jutellaan kaikenlaisista oudoista asioista ja ilmiöistä. Ihan kuten tapana on, myös jouluisin.

Jotain tällaista ajattelinkin sinun ajattelevan, se on hyvä se.

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Onhan nyt vielä pikkujoulun aikaa :wink: Vaikka itse en niitä harrastakaan....

Kumpia et harrasta - pikkujouluja vai korkokenkiä :roll:

Enkelin vastapainoksi joulupiru ...



Pingviini Tux on Linuxin maskotti ja tämä kuvan veitikka on taas BSD:n maskotti - meillä Outomaalla joku käy palvelimen lokin mukaan BSD:llä, veikkaan että ville  :?

Perjantai

Kyllä minä korkokenkiä välillä harrastan :lol:  Tuo pikkujoulu on vaan turha keksintö....enkä juurikaan niissä käy....jos on ikäänkuin pakko...niin sitten autolla ja nopeasti poistuminen takavasempaan heti kun on mahdollista :shock:


Aakku

Luukku 3

Itävaltalainen Krampus liikkuu joulupukin kanssa tummana paholaishahmona :)





No, onkos täällä kilttejä lapsia :lol:


Pukkitietoutta Itävallasta


Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Luukku 3

Itävaltalainen Krampus liikkuu joulupukin kanssa tummana paholaishahmona :)





No, onkos täällä kilttejä lapsia :lol:


Pukkitietoutta Itävallasta

Eikun outoja.

Outopukki ei tuo mitään kilteille ellei kiltti ole myös outo.¨

ville

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"meillä Outomaalla joku käy palvelimen lokin mukaan BSD:llä, veikkaan että ville  :?

en ole minä. Ihan Linuxia suositaan. Voisihan tuo olla myös Ameriikan Outo-Ville, joka käy salaa kurkkimassa.

ville

Tässä on kuulemma Joulupukin sisko Befana:


Hän tuo italialaisille lapsille hiiliä sen takia, kun kaikki kersat ovat ainakin välillä pahoja.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä