Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Joulukalenteri 2007

Aloittaja Outomaa, 01.12.07 - klo:00:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Yana

No hitto. Tuollaisen paidan haluaisin minäkin. Asettuu asiat vähän niinkuin oikeeseen perspektiiviin. :shock:
Kiistän kaiken..edelleen

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Yana"No hitto. Tuollaisen paidan haluaisin minäkin. Asettuu asiat vähän niinkuin oikeeseen perspektiiviin. :shock:

Täältä ainakin :

http://www.thinkgeek.com/tshirts/science/6e90/

Jos nyt heti tilaat, saattaa nippanappa ehtiä jouluksi :)

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Yana"No hitto. Tuollaisen paidan haluaisin minäkin. Asettuu asiat vähän niinkuin oikeeseen perspektiiviin. :shock:

niin justiin, pääsee asumaan toisen sydämeen. Jos siis olettaa sydämen olevan vasemmalla puolella.

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"niin justiin, pääsee asumaan toisen sydämeen. Jos siis olettaa sydämen olevan vasemmalla puolella.

Indigo

Sydän on pääasiassa vasemmalla puolella, mutta ei täysin - kuva ... hyvä joulukalenterikuva ["avaa sydämesi mulle"] :




Bumtsi bum ... minä sanoisin, että lähinnä keskellä ...

dianora

Vasemmalla tai oikealla - kunnossa tai ei ... Minä tarjoan tänään vain



:P  :P
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta


Outomaa

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

dianora

Tosi outopukki  :roll:  - ei avaudu mun koneella. Kertokaa miltä hän näyttää  :D Kyllä sanallinenkin kuvaus riittää ja on toisaalta mielenkiintoisempikin - jää omalle mielikuvitukselle enemmän sijaa  :P
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Tosi outopukki  :roll:  - ei avaudu mun koneella. Kertokaa miltä hän näyttää  :D Kyllä sanallinenkin kuvaus riittää ja on toisaalta mielenkiintoisempikin - jää omalle mielikuvitukselle enemmän sijaa  :P

Näkyisiköhän nyt. Alunperin kuva esitti vihreänaamaista [paavi] tonttulakki päässään olevaa hahmoa. Aika outo kuva.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

dianora

Nyt näkyy  :lol:  - mitä lie tällä pukilla mielessä, aina rento ote Jouluun  :P  Vihreä (pahoinvoipa :?: ) pukki jää nyt elämään omaa elämäänsä ... myös minun päässäni!!
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Luukku 13





Lainaus käyttäjältä: "dianora"Nyt näkyy  :lol:  - mitä lie tällä pukilla mielessä, aina rento ote Jouluun  :P  Vihreä (pahoinvoipa :?: ) pukki jää nyt elämään omaa elämäänsä ... myös minun päässäni!!

Rento on ote :) Mistähän tuokin tulee, että pahoinvoipa on vihreä ? Minun havaintojeni mukaan pahoinvoipa on lähinnä kalpea  :pale:  - en ole pahoin- vaan hyvinvoipa nyt ... aamukahvilla ja suunnittelemassa töihinlähtöä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä