Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Autojuttua

Aloittaja Bongaaja, 06.12.07 - klo:01:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bongaaja

Ajoin niitä kapeita kaistoja pimeässä ja kovassa sateessa aamulla. Yksi rekka meni aika läheltä ohi, ja tietenkin sain silloin saavista kaatamalla vettä eteeni, oli aika kamalaa muutama sekunti kun mitään ei nähnyt. Oneksi ei ollut kukaan oikealla, yks kärkkyi ohi takanani, ja ohitti lopulta oikealta.

rapevainaa

.
Ajettiin moottoritiellä ja rekka rosikutti sohjoa päälleni. Lähdin ohittamaan rekkaa. Ohituskaistalla oli pari sentiä sohjoa eikä auto kiihtynyt. Sitten tulin kohtaan jossa rekan keulasta tuli suihkuna sohjoa tuulilasiin. En päässyt edelle enkä uskaltanut jarruttaa.  Meni hirvittävän kauan että pääsin suihkusta pois.

OPETUS: ÄLÄ HELVETISSÄ LÄHJDE OHITTAMAAN REKKAA SOHJOKELILLÄ

Bongaaja

terveisiä kaasuttajien maasta

minulla oli lääkärintarkastus klo 16
lähdin töistä 14 15
jos lähtisin klo 15, liikenne olisi jo tukossa
kestäisi 2 tuntia kitkutella sinne
olin siellä klo 15
pääsin tarkastukseen klo 17
luin yhden tyhmän kirjan 2 tunnissa
lehdetkin oli tyhmiä
olisi ollut salkussa autossa Time, en hakenut

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Rape".

OPETUS: ÄLÄ HELVETISSÄ LÄHJDE OHITTAMAAN REKKAA SOHJOKELILLÄ

Huh, hienoa että olet siinä kirjoittamassa!

Indigo

Perjantai

Nyt siellä olis taas komiat kelit ihan koko SUomenmaassa seikkailuhaluisille :evil: maantien sankareille 8)


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Nyt siellä olis taas komiat kelit ihan koko SUomenmaassa seikkailuhaluisille :evil: maantien sankareille 8)

Juu - tänään oli oikea pääkallokeli. Höylätyn tienpinnan päällä ohut irtolumikerros - siinä eivät pidä minkäänlaiset renkaat. Kaupungilla käydessäni näin parikin [ei henkilövahinkoja, onneksi] kolaria ... ilmeisesti liikaa nopeutta olosuhteisiin nähden ja auto liukuu vastaantulijan puolelle.

Yksi asia, mikä minua henkilökohtaisesti jurppii, on se turvaväli. Itse koitan sen pitää, mutta aina löytyy hätähousuja, jotka pukkaavat eteen ... muutaman metrin päähän. Jos jotain yllättävää tapahtuu, ei siinä ehdi reagoimaan. En tiedä, onko tämä erityisesti suomalainen ilmiö, mutta ajatus ei taida kulkea aina mukana liikenteessä.

Bongaaja

Ne turvaväliä käyttämättömät pitäisi lähettää jonnekin jossa ei semmoisia käytetä, Hong Kong ym tiheät alueet.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Yksi asia, mikä minua henkilökohtaisesti jurppii, on se turvaväli. Itse koitan sen pitää, mutta aina löytyy hätähousuja, jotka pukkaavat eteen ... muutaman metrin päähän.

Siksi turvaväliä ei jätetä, kun ajatellaan että joku siihen kuitenkin heti ajaa  :scratch: .
Minä koitan pitää yhden puhelintolpan välin edellä ajavaan ja aina siihen tosiaan joku tulee.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Siksi turvaväliä ei jätetä, kun ajatellaan että joku siihen kuitenkin heti ajaa  :scratch: .
Minä koitan pitää yhden puhelintolpan välin edellä ajavaan ja aina siihen tosiaan joku tulee.

Ja näinhän tapahtuu - ihmeen kiire ihmisillä on. Rauhallisempi ajotapa tekisi koko liikenteen joustavammaksi. Itse kyllä annan tilaa hoppuilijoille ja hidastan, että jää jonkinlainen väli edessäajavaan. Sille taas ei voi mitään jos joku ajaa melkein takapuskurissa kiinni. Sitten lähdetään pikapikaa ohi, vaikka näkyvyyttä ei olisi juuri lainkaan ...

rapevainaa

.
Esittelyssä 11 huonointa autoa USA:ssa

http://money.cnn.com/galleries/2008/autos/0802/gallery.2008_cr_worst_cars/index.html

Nämä ovat enimmäkseen citymaastureita. Kuuluisa Toytakin on päässyt kirpullaan listalle.

Pahisvoittaja saanut 17 pinnaa 100:sta.

Jeep Wrangler huonoin auto on saatavissa myös Suomesta. Hinta noin 60 000 euroa. Sillä hinnalla saa testiajon mukaan "äijämeininkiä".
http://www.jeep.fi/wrangler/
http://www.iltasanomat.fi/autot/Jeep%2BWrangler%2BUnlimited/1457414



.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä