Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Armeija-aiheet

Aloittaja AveLazio, 07.12.11 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Rrrape pystyy ampumaan nilkkaansa vaikkei ymmärrä säieteoriasta yhtään mitään.
Esimerkkejä meillä on vaikka kuinka paljon.

emma

Tankkitietämys heikohkoa.
Ajavathan autotkin ihmisten päälle, vaikka syy onkin yleensä ratin takana.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Wieras - 11.12.11 - klo:11:21
.
Tämä on vain yksi esimerkki kuinka sairaat ohjaavat foorumin keskustelua.

Sairaudet on yhteiskuntaamme ylläpitävä voima.
Liki miljoona ihmistä syö jonkinlaisia uni- tai mielialalääkkeitä, useimmat immeisistä päivittäin.

Avohoito on poikaa.
Siksi näitä foorumeita on niiiiiin paljon.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

#13

Ai kuka tätä ohjaa?
Pidän itseäni erittäin terveenä! Mutta näistä ampumisjutuista tuli mieleen asia, jota olen jo usein pohtinut itsekseni. Että miksi pojat ovat niin villejä pyssyjen perään, siis meimaan ihan pienet pojat jo.  

Muistan kerran, kun yksi pikkuveljistäni oli niin pettynyt, kun ei saanut pyssyä pukilta, että oli veistänyt itse myöhemmin laudanpätkästä sellaisen. Oli jotain ehkä 8-9 vuotias. Kotona muistan olleen vain lyhyen ajan seinällä metsämiehen kiväärin, että ei se siitä varmaan tullut. Myöhemmin  hänestä tuli tarkka-ampuja armeijassa ja nyt kohta ukkoutuneena on vieläkin hirviporukassa liikkeellä eikä enää muista, montako on niistä ampunut. Kauan sitten se oli yli 50 eläintä.. kauniita eläimiä  :'(

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 11.12.11 - klo:18:46

...  Myöhemmin  hänestä tuli tarkka-ampuja armeijassa ja nyt kohta ukkoutuneena on vieläkin hirviporukassa liikkeellä eikä enää muista, montako on niistä ampunut. ...

Siinä sitä porukka harvenee ... luetaankohan tuo luonnolliseksi poistumaksi ...



Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Tiistai



Joo.. :D luin viestini äsken ja niinhän siinä on kirjoitettu! Tietääkseni ei ole vielä yhtään kaksjalkaista hirveä ampunut.

emma

vaan vain hieman reippaampien hirvipeijaisten jälkimainigeissa.

THL tiedottaa

Tässä tulikin mieleen, että olisiko ihan lakiin kirjattava, että hirvimiesten peijaisissa täytyy pitää siinä käden ulottuvilla ladattu kivääri?
Olisihan se näin paljon turvallisempaa.
Onko muutoin hirvelläkin turpa?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.12.11 - klo:16:48


Pystyikö Tiger-tankki ampumaan sivulleen? Sotilaat, kertokaa. Itse en tiedä.

Tarkoitatko, että jos sotilaat ovat sijoittuneet tankkiin nähden sen kylkien puolelle, tankista ei ehkä pystytä niitä ampumaan, ellei tankki käänny 90 astetta? Jaa, riippuu kai siitä, pyörähtääkö sen piippu 360 astetta vai ei vai pitääkö koko tankin käännähtää. Näissä olenkin todella hyvä asiantuntija, sillä olen nähnyt tankkeja vain elokuvissa, onneksi. ???

Tiistai

#19

Kysytäänpä googlelta.. itse en tätä vielä edes ajatuksen kanssa lukenut, siis teoreettisesti pitäisi voida, muuten olisi huonosti suunniteltu tankki.. mutta katsotaan:

Wikipedia ei näytä tietävän http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_II

Sotaelokuvia en yleensä katsele, nykyään, on tullut nähtyä muutamia liian realistisia..
mieluummin hyviä uskottavia tarinoita.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä